Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Coneixent els companys una mica millor HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Coneixent els companys una mica millor HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Coneixent els companys una mica millor EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Coneixent els companys una mica millor EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Coneixent els companys una mica millor EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Coneixent els companys una mica millor EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Coneixent els companys una mica millor EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Coneixent els companys una mica millor

3 participantes
AutorMissatge
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Coneixent els companys una mica millor Empty
MissatgeAssumpte: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDg Oct 17, 2010 7:36 am

Estava als hibernacles, no per cap motiu en concret sino simplement perque m' agradava aquelll lloc per relaxarme, anava allà cada dia, i era un dels meus moments preferits del dia, calma i tranquilitat, no tocava mai les plantes simplement les contemplava, m'agradava saber quina era la qualitat de cadascuna d'elles.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDg Oct 17, 2010 7:47 am

Vaig passejar per els jardins quan vaig veure la porta oberta.

-Hola?- vaig demanar, entrant.

Em vaig trobar a una noia, i en veure que era de Slytherin me la vaig mirar una estona als ulls, esperant la seva reacció.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDg Oct 17, 2010 8:47 am

-Hola- vaig dir jo- endavant, passa, que no mossego- vaig somriure- que hi fas aqui?
També et relaxa aquest lloc- vaig preguntar-li amablement.
-Percert, sóc la Rapunzel Davies, encantada- vaig dir-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDg Oct 17, 2010 8:50 am

Vaig mirar estranyada a la Slytherin, pero al final vaig acabar entrant somrient.

-M'encanta veure les flors.- vaig respondre.

-Bé, Jo em dic Lilian Bell, pero em diuen Lily.- vaig somriure
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDg Oct 17, 2010 9:09 am

Passetjava per els jardins, olorant les flors i mirant el paisatge, quant vaig passar per els hivernacles, feia temps que no entrava i tenia ganes de passetjar entre les distintes flors i plantes.
Vaig entrar mirant el terra intentant no tocar les arrels, quant em vaig donar compte de que tenia a algú davant.

- Em...hola- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 18, 2010 1:10 am

Vaig sentir una altra veu darrere meu. Em vaig girar i vaig veure un noi, que ja havia vist per la sala comuna però que mai havia parlat amb ell.

-Hola!- vaig demanar- Déu, a tothom le agraden les flors?- vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 18, 2010 2:49 am

Em vaig quedar mirant a una de les dos xiques, em sonava de haver-la vist per la SC.

- Mmm.. tu ets Bell, no?- vaig dir. Despres em vaig girar cap a l'altra, sly- Ho sent, però a tu no et conec. Jo sols venia a passetjar, encara que les flors són boniques.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 2:52 am

-Hola, sóc la Rapunzel Davies- vaig dir-li- encantada de coneixer-te, i si, tens raó les flors són molt boniques i també són relaxants. No us sembla que aquest lloc té una mena de pau especial?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 4:40 am

- Sí, jo també ho penso - vaig dir, obrint la porta, sorpresa de trobar-hi tanta gent a l'hivernacle. Normalment hi era jo sola-. Perdó per l'intromissió, només he vingut a fer un dibuix d'una de les plantes per un treball de botànica, no us molestaré.

Vaig fixar-me que hi havia una Slytheirn, però a cap dels dos de Gryffindor no semblava importar.los la seva presenència... de manera que si a ells no els molestava, no tenia per què molestar-me a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 4:54 am

-Hola, sé que has dit que venies a fer un treball de botànica- vaig dir-li- però crec que no et coneixo i degut a que estic ja posada en això de coneixer als meus companys de Hogwarts...
-Bé, que em dic Rapunzel Davies, encanta de coneixer-te.- vaig somriure. I tu ets?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 5:32 am

Em vaig quedar una mica parada que una noia de Slytherin (de les que normalment només rebia insults per la meva condició de filla de muggles) se m'adrecés tan educadament. Em vaig quedar uns segons parada, però de seguida vaig tornar en mi.

- Ah, encantada, doncs. Jo em dic Georgia, i faig sisè. Sóc de Hufflepuff. I sóc filla de muggles.

Vale, era més petita que ella, sang-de-fang, i de Hifflepuff per a més inri. Si amb allò no li quea malament, no sabia què podia fer-ho.

Editat per darrera vegada per Georgia Gray el Dl Oct 25, 2010 6:39 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 6:35 am

OFF: t'has equivocat de residència has posat ravenclaw.
-Doncs encantada de coneixer-te Georgia- vag dir-li somrient- així que ets filla de muggles, sempre he sentit curiositat perl fet que fill de muggles puguessin fer màgia, es curios, però a diferencia d'alguns slytherin no hi tinc cap inconvenient.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 6:41 am

OFF: ai, merciii que no sé ni el que em faig.

ON:

Em vaig quedar sorpresa per la resposta de la noia. No pensava que cap Slytherin pugués ser agradable, però aquella ho semblava. Em vaig posar a pensar si aquell prejudici era meu o bé era resultat de passar tant temps amb l'Agatha...

- Ah, doncs... me n'alegro molt. Mai no he tingut cap amic de Slytherin. Pot ser interessant.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 6:42 am

-No he tingut mai cap amic, vaig dir-li- així que, el mateix et dic. La noia aquella em queia bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 7:16 am

-Sí, La Lilian Bell. Però tots els meus amics em diuen Lily o Lils.

Vaig apropar-me a la Rapunzel i a la Georgia.

-Mai has tingut amics??- vaig demanar.- Jo fins fa un any tampoc. Se com se sent R... et puc dir R? A mi em caus bé, em pots dir Lily o Lils si ho prefereixes...
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 7:26 am

-no, com ja sabeu els Slytherin no som gaire sociables,en general i clar, si a sobre ets diferent- vaig dir-li- a part, sóc molt timida. em pots dir R, jo et dire Lils.- vaig somriure, aquell era de molt lluny el millor dia de la meva vida.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 7:31 am

Vaig somriure a la R.

-Si noo ets com els altres pots comptar en mi per al que vulguis.- vaig fer-li l'ullet.- Els altres son uns creguts.

Vaig mirar la planta que dibuixava la Georgia.

-Quina planta és?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 7:35 am

- És una mimbulus mimbletonia - li vaig respondre a la Lily-. No la toquis, perquè deixa anar un líquid que fa una olor que no crec que cap de vosaltres vulgui sentir mai.

Vaig treure un quadern i un llapis per dibuixar la planta. Vaig parlar-li llavors a la Rapunzel.

- Em temo que no tothom s'ho prendrà bé, Rapunzel... - vaig rumiar en veu alta-. Què diran els de la teva residència si saben que et fas amb nosaltres? No vull dir que no m'agradi, però... has de passar moltíssimes estones amb ells. Vols dir que et val la pena fer-te enemistats amb els Slytherins?- i, dep´res, vaig afegir-: I de tota manera, n'hi ha que no són de Slytherin a qui segur que tampoc no els faràs gaire gràcia...- en coneixia un parell o tres, d'aquestes persones.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 7:45 am

-Ells ja ho saben- els hi he dit avui- no els molesta, és mes, a alguns ens sap greu que ens poseu la etiqueta de dolents, a primer quan ens posen a Slytherin perquè, com esteu veien no tots sóm aixi.- vaig dir-los- i si els molesta, mal sort, pitjor per ells.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDl Oct 25, 2010 7:56 am

Anava caminant per els hivernacles cuan vaig saludar a una noia que coneixia, -Hola!!!Rapunzel!!!, junt amb ella també hi era la la lily i altre gent...

-Hola, que esteu fent???
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDt Oct 26, 2010 2:49 am

- Aleshores no ets la tipica sly? - vaig dir- Gràcies.- vaig dir.li.- Despres em vaig girar cap a la xica de Hufflepuff- Hola jo soc Mervin Clyde. - aleshores em vaig fixar en el dibuix- Quin dibuix més bonic.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDs Oct 30, 2010 8:47 pm

-Si,-vaig dir- sóc diferent si, per diferent es refereixes a que no maltracto als fills de muggles ni a la gent que la majoria d'Slytherins no consideren digna.- vaig somiure.- encantada de coneixervos.- sou tots molt bona gent, i de veritat que no sabia el que em perdis sino, m'hagues rebel·lat abans.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDt Nov 02, 2010 12:48 am

Vaig vore l'hora que era, havia de fer encara algunes coses.

- Jo he de marxar, ens vorem. Un plaer haver-vos conegut.- vaig dir.

Vaig eixir per la porta diguent adeu.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Coneixent els companys una mica millor   Coneixent els companys una mica millor EmptyDj Nov 04, 2010 5:05 am

-Adew mervin!!!!.Vaig dir movent la ma.

-Es extrany veure que hi ha gent d'sly que em pugi caure bé saps???.Vaig dir dirigintme a la rapunzel
Tornar a dalt Ir abajo

Coneixent els companys una mica millor
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1