Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^   Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDt Feb 26, 2013 10:03 am

Em quedo uns segons parada, quan em diu que no soc igual. I em sento malamemt, perquè jo intento fer el que és correcte, intento fer el que sigui per que la Cass no s'enfadi... I el Percy no em deixava.

Llavors la Cass obre la porta, crida, crida molt, i després se'n va. M'aixeco i veig com desapareix al fons del passadís.

-Cass... Cass...-Em miro el Percy, amb ràbia.-Felicitats...
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^   Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^ - Página 2 EmptyDt Feb 26, 2013 10:15 am

Em quedo mirant com la Cass em crida. Ja m'ho esperava, la veritat, però mai l'havia vist tant enfadada. Li aguanto la mirada fins que deixa les varetes al terra i surt corrents.

M'ajupo per agafar la meva vareta i me la guardo a la butxaca. M'encongeixo d'espatlles i em giro cap a la Moore, que em mira fatal.

- M'imagino que ja no fa falta una treva.- Dic, abans d'anar cap a la porta per poder sortir de la classe. Surto i començo a caminar passadís enllà.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Aixi que no voleu fer cas? Doncs molt bé...^^
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Gelat a Hogsmeade... O alguna cosa així.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Masmorres-
Canviar a: