Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Llocs tranquils - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Llocs tranquils - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Llocs tranquils - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Llocs tranquils - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Llocs tranquils - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Llocs tranquils - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Llocs tranquils - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Llocs tranquils

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Ethan C. Blood
Professorat
Professorat
Ethan C. Blood


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: MAG en Astronomia
Residència: Ex-Ravenclaw

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 7:58 am

Si, el director era massa jove, un adolescent encara, no comprenia com podien haver-lo agafat a ell per director, deurien haver buscat algú més competent, però bé, tampoc anava a quedar-me molt de temps, aço en principi anava a ser temporal. Aixi que si volien al Bohr com a director, jo no era ningú per criticar-ho.
No tinc molt més que dir, no molt més que afegir, pot ser puc anar a sopar algun lloc, no es que m'agrade molt sopar al menjador aquell, amb tanta gent miran-te.

- Jo he de marxar, encara em falta acabar d'ordenar unes coses.- somriure.- Ha sigut un plaer coneixer-vos, espere que ens veiem més cops.- assentisc i torne a somriure.

Agafe bé els llibre i marxe cami al castell, ja desaparetre quan siga al despatx, bé, doncs, ja havia conegut a dos dels professors, abans però, devia saber com eren. És més, devia saber com eren els companys de treball amb qui compartiria castell.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 8:05 am

- Un plaer, professor Blood. - Faig, amb un somriure, quan aquest s'acomiada. Em quedo mirant com marxa, acaronant el cap de la Colette distretament. No puc negar que m'ha semblat una mica... Peculiar.

- M'imagino que has arribat fa poc, no? - Pregunto al Daryl, un cop ens quedem sols. - I com has trobat Hogwarts, tal com recordaves? ^^

- Per cert, em pots dir Lya. Res de professora Redwyne, que em fa sentir vella. - Afegeixo, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 8:12 am

-Passi-ho-bé, professor.- li dic, quan se'n va.

Sento la Lya parlant-me i faig que sí amb el cap, una mica content de que em parli. Crec que he parlat més ara amb ella que tota la meva estada a Hogwarts com a estudiant.

-Bé, de fet acabo d'arribar.- Li dic, senyalant-li amb el cap el bagul que tinc al costat.-Bé, té... té coses que estan millors. No sé, potser la gespa, potser que els professors no son tan vells.

Potser que em parles, i em veus, no soc invisible *o*

-Lya... d'acord. Sí, m'agrada més. Digue'm Daryl, a mi, si us plau.- Li somric, agradable.- Li has caigut bé, a la Colette. No es sol aferrar tant a la gent. Somric.
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 8:22 am

- Daryl, d'acord.- Accepto, amb un somriure.

Acaricio el cap de la demiguise, amb un somriure, quan em diu que li he caigut bé.

- I a mi m'ha caigut bé ella. És un dels animals més macos que he vist mai ^^

Somric al Daryl, sense saber què més dir. Em cau bé, sembla un home molt amable. M'alegra que sigui un dels meus companys aquí, a Hogwarts.
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 8:52 am

Somric, sense saber que més dir.

-Sí, ho és. L'únic problema que em porta és quan... bé, l'escena d'abans. Li dona per espantar-se de la gent i a veure qui la troba. Jo ja hi estic acostumat... i puc veure el seu contorn. Si em fixo molt.

Miro cap on s'ha anat el professor Blood, pensatiu.

-El que m'estranya es que s'hagi espantat amb tanta facilitat del professor Blood. Però bé, ja es tranquil·litzarà...
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 9:42 am

- Home, es que el professor Blood fa una mica de por, en això te raó...- Faig, amb un somriure. Em pregunto si els nens de primer que tinguin classe amb ell s''espantaran.

Em miro la Colette, amb un somriure.

- Crec que ja és hora que tornis amb el Daryl.- Dic, amb un somriure, allargant els braços per tal que el Daryl pugui agafar l'animal.

- M'equivoco si dic que anaves a Hufflepuff? Es que em sones molt ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 10:30 am

-Por? A tu t'ha fet? Bé... era callat, una mica callat.

Estiro el braç cap on es la Colette, i salta al meu braç, recorrent-lo i possant-se a la meva espatlla, com el mico de Marco, el nen aquell que cercava la seva mare. (Mai em va agradar, era massa trista, la serie.) Llavors diu que li sono. Aix, i que si anava a Hufflepuff! Em recorda!

-Sí... Anava a Huffflepuff. Uns quants anys més que tu. Tu... anaves a Ravenclaw?- Demano, com si no ho sapigués. Naah, no en tenia ni idea...- Sí, anaves a Ravenclaw. No?
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 10:38 am

- Callat i... Peculiar.- Faig, però no dic res més. Tampoc em vull posar a criticar un company de feina que, a més, encara ni coneixo del tot.

- Bingo! - Contesto, amb un somriure, quan em pregunta si vaig anar a Ravenclaw.- Ja deia jo que em sonaves... Encara que, clar, erets més gran ^^

Em quedo mirant la Colette, que es puja sobre l'espatlla del Daryl, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDl Feb 18, 2013 10:47 am

-Sí... Tres anys més gran.

Callo. No vull semblar un pervertit que ho sap tot d'ella. Bé, e realitat no ho sabia tot. Sabia que tenia tres anys menys i que em semblava molt guapa. Res més...

-Crec. O eren quatre?- intento arreglar.

Li dono una galeta a la Colette, somrient, intentant ser amable.
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDc Feb 20, 2013 8:55 am

- Tres, crec, però no n'estic segura...- Dic, dubtant.

La veritat és que no el recordo massa. De veure'l algun cop pels passadissos o al Gran Saló, però poca cosa més.

- Jo ara en tinc vint-i-set.- Dic, amb un somriure.- Així que tu ara n'hauries de tenir trenta o trenta-u, no? ^^

M'adono una mica tard que potser no vol dir la seva edat. A mi no em passa, però hi ha gent que no li agrada... Així que m'esforço en fer un somriure amable.
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDc Feb 20, 2013 9:34 am

-Trenta.-Dic.- Trenta anys. Arg em faig massa gran.

La Colette es baixa de damunt meu i jo aixeco la mirada per mirar-la a ella.

-Doncs si hagués sabut que faries la meva mateixa carrera t'hauria dit d'ajaduar-te o alguna cosa. No molts fan la nostra carrera. És.. com diuen, avorrida?- Somric.-Només aguantem els que de veritat volem estudiar-la...
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDc Feb 20, 2013 10:45 am

- Sí, probablement aburrit és l'adjectiu que més es deixa sentir per la meva classe.- Dic, amb una petita rialla.

- Però la veritat és que ja m'he acostumat. Em conformo amb que estiguin desperts tota l'hora. - Encara que adori a la majoria dels meus alumnes no puc soportar que es quedin dormits a la meva classe.- I si es dormen saben que es guanyaran un cop de llibre ^^

Molt bé, Lya. Ara es pensarà que ets una professora violenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDj Feb 21, 2013 9:37 am

-Jo... mai he fet de professor, espero que no s'adormin a classe...

Seria una mica depriment. Jo no m'adormia a les classes. Bé, intentava no adormir-me, perque si ho feia despres em costava moltíssim recuperar aquella clase. Jo no havia estat mai un noi perfecte, pero si era treballador...

-En fi, ja veurem Sempre m'han dit que se'm donen be els nanos, espero que tinguin rao.
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDv Feb 22, 2013 7:47 am

-Segur que ho faràs molt bé, ja ho veuràs.- Dic, amb un somriure.- Jo ja porto algunes classes i crec que no me'n cansaré mai ^^

He fet algunes classes ja, i encara que ni de lluny em se els noms de tots els alumnes (Són masses!), n'he trobat algun que altre interessat en l'història, així que estic contenta.

- A més, la majoria són bons nanos. Es porten bé a classe ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Llocs tranquils - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llocs tranquils   Llocs tranquils - Página 2 EmptyDv Feb 22, 2013 8:26 am

-Bé... gràcies, Lya.

Agafo el meu bagul i m'asseguro de que la Colette es amb mi. Somric a la professora d'Història.

-Encantat de coneixe't Lya, espero poder veure't per el castell, ara que hi viurem a prop.-Li faig un peto a cada galta i estiro el bagul, anant cap al castell.

[Tema Tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Llocs tranquils
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Llocs de treball
» Llocs de treball
» Investigant els llocs prohibits.
» Explorant llocs ocults :D
» Descobrint llocs nous

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: