Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ja era massa temps fora de casa... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ja era massa temps fora de casa... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ja era massa temps fora de casa... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ja era massa temps fora de casa... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ja era massa temps fora de casa... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ja era massa temps fora de casa... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ja era massa temps fora de casa... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ja era massa temps fora de casa...

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Ja era massa temps fora de casa... Empty
MissatgeAssumpte: Ja era massa temps fora de casa...   Ja era massa temps fora de casa... EmptyDv Feb 08, 2013 10:47 am

Vaig picar a la porta i vaig entrar abans de que ningú em donés permís. Trec el capper la porta i miro dins. El despatx sembla desert en comparació a l'altre dia.

- Hola James.- Dic, a la persona que hi ha darrera la taula i que sembla molt enfeinada amb una paperassa que hi té.- Em concedeixes una estona del teu temps? M'agradaria parlar amb tu.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Ja era massa temps fora de casa... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja era massa temps fora de casa...   Ja era massa temps fora de casa... EmptyDv Feb 08, 2013 11:25 am

Aixeco el cap, em trec les ulleres de llegir, somric afablement i em miro la noia.

- Ursula Black, quin plaer tornar-te a tenir aquí. Gràcies per les llaminadures, per cert; eren molt bones. Passa, sisplau, com si fossis a casa teva - dic, en to agradable, mentre recullo la paperassa.

La noia pren un seient i em mira, mentre recullo tot el que hi ha i preparo te, atrafegat.

- Perdona, vols te? - dic, posant la tetera a bullir, mentre acabo de recollir -. Em sap greu, això de ser director és una feinada, i com si no tingués prou feina em dedico a fer coses de més. La vida acadèmica és una mica feixuga...

Deso els papers grisos en el prestatge, els grocs en el calaix de l'escriptori, els pergamins enrotllats a l'arxivador... quin embolic. Finalment, la tetera xiula i serveixo un te per ella i un te per a mi, i m'assec, somrient.

- Digues, què et porta per aquí? Tots et fèiem morta o desapareguda, i res més lluny de la veritat, pel que veig - dic, somrient -. Però, és clar, no has vingut només de visita. Què necessites?
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Ja era massa temps fora de casa... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja era massa temps fora de casa...   Ja era massa temps fora de casa... EmptyDs Feb 09, 2013 7:20 am

Entro i m'assec, mentre ell recull els papers i s'atabala perquè no m'ha ofert té i el comença a preparar.

- Gràcies James, de veritat. És un plaer tornar a casa... he estat vagant sense rumb durant bastant de temps. I trobava a faltar tot això..- Desvio la mirada cap a la finestra i miro el cel blanc.

Faig un glop del té que m'ha dut en James. Està un pel amarg pel meu gust, així que agafo dos terrons de sucre i remeno amb la cullereta. Xarrupo i em llepo el llavi, saborejant la dolçor del sucre.

- Si t'haig de ser sincera, m'he quedat sense res. Al morir la tieta Medea i l'Agatha, vaig desconnectar de la meva família totalment. I ara, com que la meva mare és així de rencorosa, no vol ni veure'm... I el meu pare no té ni vot ni veu en aquella casa.- Respiro fons i em miro el noi. Sembla cansat.- I ja que he acabat els meus estudis i m'agradaria compaginar la feina de model de roba de Carraway's amb l'ensenyament. I em preguntava si tindries encara algun lloc de professor vacant per a que jo el pugui ocupar. Si no és molèstia
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Ja era massa temps fora de casa... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja era massa temps fora de casa...   Ja era massa temps fora de casa... EmptyDs Feb 09, 2013 10:26 am

Assenteixo amb el cap, a poc a poc; faig un gest de vareta i l'expedient acadèmic de l'Ursula surt de l'arxivador cap al meu escriptori, mentre un pergamí esgrogueït amb les diverses places lliures a Hogwarts. Allargo la mà cap al calaix i en trec els diversos fulls de la nova organització que estic planejant.

- M'agafes en un bon moment, de fet, Ursula. Estic reorganitzant el sistema de classes, aviam si amb això puc arreglar una mica el batibull d'alumnes i classes que hi ha actualment.

Em miro l'expedient de la noia, i somric.

- Vas fer els MAG en un moment una mica delicat, però ho vas fer molt bé. Tens un excel·lent en Transfiguració, notable en Pocions, Encanteris... però em crida especialment l'atenció l'excel·lent amb menció d'honor en Història de la Màgia.

Aixeco el cap i me la miro, somrient.

- I em crida l'atenció perquè si tens una nota així suposo que és perquè hi tens afinitat. La plaça està lliure, si vols en parlem. És clar que també podríem discutir la possibilitat que entressis a Defensa contra les Forces del Mal, que fins ara ensenyava jo. Passa que ara em passo a Teoria Màgica i queda la vacant. Tens un notable en Defensa, però molt just, crec que ho faries millor i ho disfrutaries més a Història de la Màgia. Encara que els alumnes no et tindrien tanta simpatia, crec... Tu decideixes, podem discutir les dues possibilitats.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Ja era massa temps fora de casa... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja era massa temps fora de casa...   Ja era massa temps fora de casa... EmptyDs Feb 09, 2013 11:13 am

Miro com busca entre els papers i em felicita pels meus resultats obtinguts als MAG. Somric en recordar el que em va costar obtenir aquesta nota a l'assignatura d'Història.

- No diries mai el que em va costat treure aquesta nota James!- Dic, rient al recordar-ho.- I crec que vaig acabar avorrint la història... o si més no, voler evitar-la durant una temporadeta... Així que crec que em decanto més per ocupar el lloc de l'assignatura que ensenyaves tu fins fa res, Defensa Contra les Forces del Mal.

Faig un glop llarg al té. Em miro el despatx.

- Què se n'ha fet del pollastre...? - Pregunto distreta.- Perdó, centrem-nos en l'important...!
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Ja era massa temps fora de casa... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja era massa temps fora de casa...   Ja era massa temps fora de casa... EmptyDs Feb 09, 2013 11:30 am

Assenteixo, fent una ganyota, i apunto el seu nom amb una ploma al pergamí.

- El Fawkes és a fora, ha anat a volar; va renéixer fa poc i necessitava estirar una mica les ales - somric, i me la torno a mirar -. Ursula, no dubto ni una mica en les teves aptituds per la matèria, ni per l'educació (sé que sempre se t'han donat bé els nens), estic segur que faràs una feina excel·lent. A nivell contractual, com que comences a mig curs i s'han de fer arranjaments, durant un parell de setmanes vindràs a assistir-me a les classes de Defensa, per poder agafar el ritme. Després, les faràs tu sola. A final de curs avaluarem la feina feta i decidirem què fem de cara a l'any que ve. Et sembla acceptable?

Abans que digui res, m'apunto unes dates i unes hores a un pergamí i li allargo.

- Aquest és l'horari de les classes de cada setmana - dic, sense aixecar el cap -. Pel que fa a salaris, com a docent no interina, tindràs un sou equivalent al 85% del salari total d'un professor interí. Això és... - faig el càlcul mental, ràpidament, mirant al cel -, mensualitats de 39 galions, 3 sickles i 26 knuts. Per motius de facilitar tot això... diguem 40 galions. Et sembla bé?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ja era massa temps fora de casa...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» FORA..!
» Obrint vells passadissos (fora)
» No, que va...! Nosaltres no estem menjant fora d'hores...!
» Desconfiant una mica massa...
» Tot es massa difícil, ara [Erion]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Despatxos :: Despatx de Direcció-
Canviar a: