Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Berenar guay :D - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Berenar guay :D - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Berenar guay :D - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Berenar guay :D - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Berenar guay :D

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Berenar guay :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Berenar guay :D   Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Gen 22, 2013 4:56 am

- Sí que està gran, sí... - Dic, mirant-me el gat. Què mona, la Cass, te converses amb el seu gat *-*- M'agradaria veure'ls als gatets, quan els tingui ^^

Agafo un altre tros de pastís, prometent-me a mi mateix que aquest és l'últim.

- Doncs tinc un gos. - Contesto, amb un somriure. - Es diu Edric i és el gos més maco del món ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Berenar guay :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Berenar guay :D   Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Gen 22, 2013 9:22 am

- Ooooooh! Doncs no li queda molt, quant els vaja a tindre jo t'avise i aixi els veus, ixiran multicolor segur, perquè el Nyan és un gat multicolor molt guay, pot ser l'has viiiist, es aixi de colors, la gent diu que és un gat rar, però no és rar, és molt guay.

Em diu que te un gooos, els gossos m'encanteeeen, jo tinc el Summer, bé jo soc el Summer, però això és un secret, sssh.

- A mi els gossos també m'agraden mooooooooolt! Son mooooooooolt guaaays! I sempre volen jugar, segur que l'Edric vol jugar i segur que és moooooooolt mono!

M'acabe el últim tros i m'estire. La Mort es tomba al costat del Dan, que gracia.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Berenar guay :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Berenar guay :D   Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Gen 22, 2013 9:34 am

- Guay, segur que seran moníssims! ^^

Somric quan la Mort s'estira al meu costat. Sempre m'han agradat més els gossos, però en general els animals m'agraden bastant.

- Sí, li encanta jugar, a l'Edric! Mai para quiet, sempre està corrents per tot arreu. Em fa molta pena deixar-lo a casa quan vaig a Hogwarts, però no el puc portar amb mi...

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Berenar guay :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Berenar guay :D   Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Gen 22, 2013 9:44 am

- Noo? I això? Per què no el duus? Aci molt gent ve amb els seus gossos! Jo no podria estar sense la Mort, el Penjat, són massa guays com per quedar-se a casa.

Done un botet i la Mort es mou.

- Que no, que no passa res, que no em menegeeeee!- però ella ve cap a mi i em dona amb el musell.- Que vols? T'estaven acariciant ves amb ell, que no, que em deixees. És una capritxosa, l'altre dia a les 3 del mati va vindre al meu llit a menjar-se una aranya, li vaig dir que se la menjara però que no em despertara per ensenyar-me-la que estava dormint!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Berenar guay :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Berenar guay :D   Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Gen 22, 2013 9:50 am

- Es que és molt petit, no es podria estar tot el dia sol quan jo estigués a classe, així que els meus pares es cuiden d'ell.

Em quedo mirant com la Mort s'apropa a la Cass i reclama la seva atenció. No puc evitar somriure.

- Això és que t'estima molt ^^

Em miro el plat del pastís, ja gairebé buit. Estic tant ple que no podria ni menjar un trosset més.

- Ja has acabat amb el pastís? - Pregunto, amb un somriure. - Et sembl si marxem ja? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Berenar guay :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Berenar guay :D   Berenar guay :D - Página 2 EmptyDt Gen 22, 2013 9:54 am

- Oooooh! Doncs quan siga més major pot ser te'l pots endur ^^

Assentisc quan em pregunta si ja he acabat, em carregue els patins al muscle i agafe la Mort en braços, aixi no camina tant, encara que amb el que pesa.

- Adeu eeeeelfs, adeu Slink!

Aquest ens diuen adèu amb la mà.

- Oh, doncs jo vaig a deixar a la cosa grossa a la casa i a buscar la Wen, et promet que el secret està amb mi.- li done una abraçada al Dan, aquest entra a la seua sala comuna.

Que guaaaaay! Ve del futuuuuuur Very Happy

I em dirigisc al segon pis, em posare els patins aixi anire més ràpid fins la casa.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Berenar guay :D
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Mmmmmm... Berenar.....
» Xocolata per berenar!
» La super poció guay :D
» En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Cuines-
Canviar a: