Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Desde les altures[Allie] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Desde les altures[Allie] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Desde les altures[Allie] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Desde les altures[Allie] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Desde les altures[Allie] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Desde les altures[Allie] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Desde les altures[Allie] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Desde les altures[Allie]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDt Des 11, 2012 6:23 am

Vaig sortir a donar una volta desprès de les classes. Últimament tot anava bé: No hi havien pirats que es dedicaven a matar gent, les classes, bé, anava tirant i amb l'Allie tot contivuava perfecte.

Eh, a vegades la vida tranquila molava.

Vaig pujar de un salt al pont i em vaig asseurem a la vora. M'agradaven les altures, i allà no s'hi estava pas malament.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDt Des 11, 2012 7:02 am

Els dies passen cada cop més ràpid contra tot pronòstic, sembla que això que hi hagi pau a Hogwarts ens prova a tots. Surto de la Sala Comuna amb l'Spyro a l'espatlla, botant. El petit tigre ha preferit quedar-se a l'habitació, avuí.

Em dirigeixo cap al pont. Vaig vestida amb uniforme, ho he anat superant. Miro el negre de la meva faldilla i somric una mica. No podia durar sempre. L'Spyro fa un parell de bots a la meva espatlla quan arribo al pont, i entenc per què en veure el Jack allà. Somric obertament, anant cap a ell amb pas lleuger:

- Jack!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDt Des 11, 2012 8:11 am

Em vaig girar al sentir el meu nom per veure a l'Allie, amb l'Spyro a l'espatlla, que venia cap a mi.

-Ei, Allie- Vaig saludar, amb un somriure. Vaig fixar-me en el seu uniforme. Negre. Semblava que ja no necessitava anar sempre de blau.- Què tal?

Vaig girar-me per quedar-me de cara a ella i vaig estirar el braç, oferint-li la mà. -Pujes?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDs Des 15, 2012 11:16 pm

Faig que sí amb el cap, agafant-li la mà amb un somriure que s'eixampla cada vegada més, i ric una mica, amb l'Spyro botant a la meva espatlla sense parar.

- Millor que mai, la veritat - dic, pujant.

Un cop a dalt, amb ell, no m'estic de fer-li una abraçada amb força, perquè sí, m'encanta passar estones amb ell.

- I tu com estàs?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDl Des 24, 2012 6:58 am

-Bé, com sempre. Ple de deures i treballs i exàmens que no semblen acabar-se mai... Diguem, per què vaig repetir seté? Per què?- Dic, dramaticament, però en realitat m'alegro d'haver-ho fet. M'encanta torna estar a Hogwarts.

-Es fa estrany que estigui tot tranquil, veritat?- Pregunto, mentre miro l'aigua que passa pel riu.- L'any passat va ser... caòtic- És una bonica forma de dir-ho, en realitat.

-Però està bé, no? Un mica de tranquil·litat...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDj Gen 24, 2013 5:56 am

Faig que sí amb el cap, arrugant el nas. L'any passat va ser una anada d'olla total, amb el Fortin i els seus amics donant pel sac a totes hores. Però ara sembla que per fi podrem tenir un curs tranquil.

- Va, ja veuràs com aquest any no hi haurà cap psicòpata voltant per aquí i el podrem passar en calma.

M'assec, deixant els peus penjant, mirant-me l'aigua del llac, i després ric una mica.

- A més, aquest any penso tornar a liar-la jo, de tranquilitat res de res, no te facis il·lusions - dic, i deixo anar una rialla.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDt Gen 29, 2013 7:35 am

- Això espero. - Contesto, rient, quan em diu que no hi haurà cap psicòpata. Només en faltava un altre.

Em miro l'aigua que corre pel riu amb un somriure i desprès aixeco el cap per mirar-me les muntanyes. Hogwarts, a l'hivern, està més bonic que mai.

- Ui, por em fas. Espero que la Sala Comuna de Slytherin no surti volant pels aires un altre cop ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDg Feb 03, 2013 7:53 pm

Ric, negant amb el cap, mentre la meva mà busca la seva de manera desinteressada i l'agafa en un gest alegre.

- Prometo que si aquest any vola la sala comuna de Slytherin no serà cosa meva.

Ho dic alçant la mà dreta, la que tinc lliure, i duent-me la al cor com si estigués prometent alguna cosa molt grossa, rient entre dents.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDg Feb 10, 2013 5:34 am

No puc evitar riure amb el que em promet, i quan noto que la seva mà busca la meva no dubto en agafar-la i apretar-la amb tendresa.

- Em quedo més tranquil, la veritat. Però si algun dia vols fer explotar alguna habitació que no sigui la meva prometo no dir res.

Somric i m'apropo a ella per donar-li un petó. Potser ja fa més d'un any desde que l'Allie va despertar a Sant Mungo però a mi em continua semblant increible que encara vulgui estar amb mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDs Mar 02, 2013 9:37 pm

Faig que sí amb el cap, rient una mica, i em quedo mirant-lo als ulls mentre faig que sí amb el cap de nou.

- Ho apunto... - dic, encara rient.

Quan s'apropa a mi i em fa el petó, no dubto en correspondre, posant una mà al seu coll amb delicadesa. Quan ens separem, l'abraço en un gest senzill.

- Ja fa més d'un any que vaig sortir d'allà... - comento, mirant l'aigua. Dic "allà" perquè, pero alguna raó, no m'agrada dir el nom de l'hospital.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Desde les altures[Allie] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desde les altures[Allie]   Desde les altures[Allie] EmptyDj Mar 21, 2013 8:07 am

Li passo el braç per la cintura per tal d'apropar-la una mica més a mi.

-Un any, sí...- Contesto, distretament, mirant l'aigua que corre per sota els nostres peus.- No ho sembla, veritat? Em dona la sensació que ha sigut menys temps...

Un any... I no el canviaria per res del món.

- Ha passat molt ràpid, no?- Pregunto, repenjant la barbeta a la seva espatlla i mirant-la amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Desde les altures[Allie]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Per les altures [Erin]
» Les fotografies potser surten millor des de les altures.
» Tot sembla millor vist desde Hogsmeade
» Que l'Allie què?
» Allie Lovegood

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: