Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!

3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Nombre de missatges : 32
Ubicació : Nevermore

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! Empty
MissatgeAssumpte: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 5:42 am

M'he desviat del grup de classe, que anava cap a la sala comuna. Per què? La finestra; és culpa seva, la posta de sol m'ha despistat i ara ja no sé on sóc. Perquè en lloc de trencar cap a on havia, ho he fet en direcció contraria. Sóc un geni. Ja m'he trobat a uns quants d'altres residències, però no sóc capaç de preguntar ajuda a ningú. Home, arribant al Gran Saló ja en tindria prou...
"Ets un desastre, Rax" em renyo a mi mateixa, però això no té gaire sentit perquè no trobaré la sortida d'aquesta manera. "Haurien de fer un mapa a cada cantonada" penso mentre vaig passejant pels passadissos, fa estona que ja no veig a ningú "perquè si no passa això, qualsevol s'hi perd!".
Però sé que la culpa no és de l'escola, és meva: com se m'acut allunyar-me dels altres i perdre'm? Miro al meu voltant un últim moment i penso que aquesta zona del castell no la conec. Té tants passadissos, Hogwarts, que es necessita un mapa! "Però quin sentit té tornar amb el mapa?".
Faig unes quantes passes més i trenco a la cantonada...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 5:51 am

Vaig donant botets, li havia escrit a Bam-Bam una carta explicant-li en llenguatge secret com havia anat allò, i que molava molt. Però que ultimament escoltava inclus les coses més petites, l'altre dia em vaig soprendre al escoltar la fressa d'un paper! Flipant, era flipant.
Jo anava donant botets, amb la Mort al meu costat i el Penjat al meu cap. Ella es duia bé amb mi encara tot i ser jo el que era ara, però mola.

- Sabeu? Vuic provar això de tirar-me des d'aquell pis damunt la neu, deuria de molar, eh? Oi que deuria de molar? Seria molt guay provar-ho, però agafare la vareta i mirare abans que hi haja una bona quantitat de neu.

Em gire per mirar la Mort quan veig que algú gira la cantonada mirant-se el passadis, em fixe en el uniforme, oh, menys mal no és una serp de fàbrica, no em tractarà malament.

- Hola.- li dic somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 5:58 am

Giro la cantonada i em trobo amb una noia més petita que jo, la qual em fixo que és de Gryffindor. Faig un petit bot perquè és la primera persona que veig en uns quants minuts. Però instintivament faig unes passes més enrere: té un ratpenat volant pel cap. Un rat-pe-nat...!
Faig un petit crit d'espant i me la miro un moment als ulls, ella fa un somriure i em saluda. De la vergonya i del susto que m'ha donat desvio un moment la mirada.
—Ho-hola... —sóc capaç de murmurar, per després mirar-me-la altra vegada als ulls.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:04 am

Veig que ha donat un bot i que ha cridat al veure el Penjat, oh, clar, molta gent s'espanta però no se que perquè si el Penjat és adorable. Aquest s'agafa de nou al meu cap i la Mort d'un bot es puja als meus braços,

- Oh, tranquil·la, el Penjat és un tros de pa no fa absolutament res, a no ser que em fases mal a mi, que aleshores et mossega.- li dic somrient.

Escolte unes rialles al final del passadis i al girar-me veig unes serps de fàbrica girant el cantó, a elles si que mossega el Penjat si.

- Ala!- senyale el llibre que duu en una mà.- Jo també l'he llegit eixe llibre mola moolt!
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:10 am

No sé si acabar-me de creure les seves paraules. Com pot ser un tros de pa, un ratpenat? Bah, espero que de moment no em faci res. Se senten unes veus al fons del passadís i penso que al final encara apareixerà mig Hogwarts després de l'estona de solitud que he tingut.
Al final resulten ser només uns quants Slytherins, ella també es gira i quan es torna a girar cap a mi, veu el llibre que tinc a la mà i en fa referència. Faig un petit somriure i li dic:
—De debò que mola? Jo encara no me l'he acabat però promet bastant, sí —li dic, ensenyant-li el llibre, on es veu el punt de llibre a la meitat. Els Slytherin s'acosten, espero que no passi res— T'agrada llegir? A mi m'encanta!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:18 am

- Si, me'l va regalar la tieta per el Nadal passat.-li dic.- Oh, depen dels llibres, nose, m'agrada més fer altres coses, tot i que llegir m'agrada en el llit, en el llit mola.

Done un botet, perquè no m'agrada estar-me queta i veig que les serps de fàbrica passen pel meu costat, un li diu algo a l'oïda, ara puc escoltar el que diu: Aquella és la boja de les explosions.

- Jo no estic boja.- els hi dic quan passen pel meu costat.

Un em mira amb cara rara, i l'altre va a dir algo però calla. Doncs bé per ells. Acaricie la Mort i torne amb la...amb la....com es deia?

- Crec que no t'he vist per Hogwarts, bé, si més no almenys no em coincidit, jo soc la Cassandra Konstantaras, i tu com et dius?- li dic mentres em balancege.
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:23 am

—A mi m'agrada llegir a totes hores, dubto que em pugui passar un dia sense llegir.
Els d'Slytherin passen pel nostre costat i quan aquests ja han passat una mica de llarg després de murmurar alguna cosa, ella els respon. Arrufo un moment les celles però penso que potser ella té l'orella més fina que jo i els ha entès. Ells reaccionen però al final es queden a mitjes.
—És més lògic que no haguem coincidit. M'estic gairebé sempre a la biblioteca. Jo em dic Rachel Moore.
Ella es torna a balencejar d'aquella manera una mica gràcil, amb el gat encara a les mans i el ratpenat al cap. Per què ho deu fer? Però deciddeixo no dir-li-ho.
—Ehm, escolta... On som? Es que m'he perdut.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:31 am

- Oh, Moore, com la Wen, que guay, jo sols havia conegut una altre Moore a part de la Wen i el Jack, una dona que vaig trobar a Londres l'altre dia.- dic mentres la Mort ronroneja perquè li estic acariciant el cap, adorable *o*- La biblioteca també mola, jo vaig algun cop a per coses.

Em mire el passadis.

- A Hogwarts.- dic rient.- Diria, tot i que a mi sempre me pasa em perc, bé, ara ja no, al principi em perdia i havia de cridar la Wen, però ara et diria que estem al quart pis.- em quede escoltant.- Al quint passadis de la dreta per damunt de la classe d'encanteris.- li dic somrient.- Se que és encanteris, perquè un dia vaig fer un forat al terra i vaig caure ahi, però el forat no fou a proposit, eh? Va ser sense voler.

El Penjat ix volant i pareix ser que caçe alguna cosa, després es posa de nou damunt del meu muscle, crec que està menjant.

- Depen d'on vuigues anar, has de pendre un passadis, on vols anar?
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:41 am

Faig un somriure quan ella diu on obviament som. Hogwarts, el gran castell!
Li vaig a preguntar com es pot fer un forat sense voler però el ratpenat aquell em torna a espantar. Uix! Aquests animals només aparèixen a les novel·les negres com Frankestein i el Comte Dràcula.
—Amb el fet que m'assenyalessis on està el Gran Saló ja en tindria prou, gràcies —li faig un somriure intentant no pensar en el ratpenat que menja alguna cosa—. Com es pot fer un forat sense voler? —m'interesso divertida, mentre ella torna a fer els seus botets.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:48 am

- Oh, doncs deixant un petard a terra i no donar-te compte que te la metxa encesa i que aquest petard explote deixant un forat...-em mire el passadis. I senyale un punt, uns passos a l'esquerra amb un to negre.- Un forat gran, però jo no ho vaig fer a proposit, la meua intenció no era explotar el passadis.- li dic somrient.

A veure el Saló Gran...a veure Cass concentrat.

- Diria que si, aquest passadis recte, esquerra, recte i dreta, i arribes a les escales i ahi ja vas baixant.- la Mort maulla.- Que? Com que no?- torna a maullar.- Que si, que és aixi.- se me queda mirant la Mort.- A veure, recte, esquerra....aah, no, recte, esquerra, recte, esquerra.- la Mort em mira de nou i se que assenteix.- i escales, si, la segona.- li dic rient.- Has de tirar recte, esquerra, recte i esquerra, i escales i a partir de les escales és fàcil, anar baixant. Ho sent, però tenim la sort de que la Mort s'enrecorde.- trec una galeta i se la done a la Mort, que se la menja.
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 6:54 am

Ric quan diu lo del petard, tot i que penso "Com carai es pot anar amb un petard per Hogwarts?". Quan em diu les indicacions procuro no perdre-les però el fet que sembli que està parlant amb la gata em perdo perquè l'escena em sembla una mica còmica.
Mentre dóna la galeta al gat, veig per la finestra que està darrere seu a uns quants metres de distància que el sol ja s'ha post del tot gairebé. Em ronquen una mica els budells, però desitjo que només jo me n'adoni. Llavors li dic:
—Escolta, aprofitant que gairebé és l'hora d'anar a sopar, per què no hi anem juntes? Soposo que també deus tenir gana...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 7:00 am

Note com te fam per la panxa, abans no podia escoltar aquestes coses, ara si. Hi ha coses que mola, altres em posen nerviosa, però bé, ser un gos mola molt més.

- Sopar? Ja és l'hora?- i mire el cel.- Ostreeeees! Que vesprada més ràpida!- entre la neu, els cohets, la granera...- Ala! Doncs si, és hora de menjar, a més segur que els elfs fan musaka, em varen prometre que farien almenys un cop al mes.

El Penjat torna al meu cap i la Mort s'acurruca més als meus braços.

- Doncs anem, recte, esquerra, recte i esquerra, i escales. Segur que no ens perdrem.- també tenia el mapa guay, però aquest era un secret i no el podia treure, per tant si m'enganyava ja la Mort em corregiria.- I tu quin curs fas?
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 7:09 am

—Sí, ja és l'hora. Què és "musaka"? —pregunto encara més interessada. "Encara aprendré una paraula nova de tot plegat!". Comencem a caminar mentre jo no deixo de treure un ull de sobre al ratpenat. Comença a dir en veu alta tot el camí que farem però a mi, mentre el sàpiga fer amb els peus, no m'interesa massa. El ratpenat.
—Jo faig cinquè. I tu? Per cert, i les mascotes com es diuen? No em sembla que me les haguis presentades com és degut... —"Va, ni que sigui per parlar una estona més".

OFF: Me'n vaig. Ja continuarem demà.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 7:26 am

- Moussaka, és un plat tipus lasanya del meu país que esta bonissiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!- dic donant botets.- Però bonissim! També tenim altres coses bones, però la moussaka és la millor!

Vaig mirant els passadis, supose que quan estiga prop sentire la gent, el més segur.

- Uoh, cinquè, com el tete Ed, crec que el tete Ed feia cinquè, si, si en fa, pot ser aneu junts a clase. Jo faig tercer.- li dic.- Vaig arribar l'any passat, Hogwarts mola més que l'academia.

Em mire el Penjat i la Mort.

- Ella- dic senyalant la Mort.- És la Mort la vaig trobar al bosc. I ell és el Penjat, el vaig trobar en una cova tenia l'ala trencada i quan se la vaig curar va quedar-se amb mi.

Ara...esquerra, si.
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 8:26 am

—A mi m'encanta la lassanya! —li dic—. Fa molt de temps que no en menjo però m'encantava. M'agradarà provar un plat nou.
Mentre em presenta les seves mascotes penso que potser no són tant dolentes. Trenquem la cantonada i encara seguim estant només nosaltres dues.
—Jo tinc una gata que es diu Perla, me la van regalar fa un munt d'anys, per la qual cosa ara ja està una mica velleta... però jo me la segueixo estimant igual, saps?
Baixem unes escales, on en veiem d'altres als voltants, però quan estem a la meitat, les maleïdes canvien de lloc. Ens mirem totes dues i mentre desitjo que ella sàpiga anar al Gran Saló des de la planta on hem anat dic:
—Quin espant!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 8:32 am

- Si? Hui haurà et dire que és quan arribe al Saló Gran. - diu que te una gata.- Uooooh! doncs algun cop les presentem.- li dic.

Em mire les escales.

- És fàcil, has de seguir la marca.- veig que venen unes per la dreta, pugem.- Un cop vaig anar botant de barandilla en barandilla, molava mooolt, i Bam-Bam em va dir que un cop ella es va tirar pel mig, algun cop ho he de provar, i també en granera.

Em mire la Mort que s'ha dormit, doncs bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 8:38 am

M'agafa de la mà perquè jo no em veig capaç de moure'm i pujem a unes altres escales, amb les quals tornem al mateix pis en el que estavem però en un altre lloc. "Ostres tu, no sembla que haguem progresat gaire" penso.
—Ehem, qui és Bam-bam? —dic, mentre penso que potser no em convé fer-hi coneixença. Em fixo que la Mort està adormida i dic—. A mi m'agraden molts els gats adormits.
Davant nostre hi ha un altre passadís per descobrir, encara que estem al mateix pis on ens hem conegut. Per uns moments, em bé una vena de valentia, talment com si fos de la residència de la Cass, i dic:
—Anem a explorar! El castell no és infinit, en algun moment s'acabarà.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDv Des 07, 2012 9:48 am

- Bam-Bam és la meua cosina, també anava a Ravenclaw, es deia Samanta, pot ser et sona, nose.- li dic mentres em balancege.

Aleshores arribem al pis d'abans, que...però si jo, si estavem baixant,no? Com em tornat a pujar? Que estrany...

- Oooh, si, si toot va sempre al mateix lloc, ho vaig descobrir un cop! Vaig començar a caminar i vaig acabar al mateix lloc on havia començat però per un cami diferent. Explorar mooooooola moooooolt!- dic donant botets.- Exploreeeem!

Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 7:20 am

—Pues no em sona —li vaig dir amb tota la seguretat moments després de reflexionar—; bueno, què hi farem, en aquesta escola no tothom és conegut.
Comencem a caminar, una mica sense cap rumb fix pels passadissos. Si algú es perd sempre és recomanable que ho faci acompanyat.
—Home, i a on porta tot això? Per què si ha d'arribar a algun lloc sempre desitjo que sigui el Gran Saló. I tant que mola, explorar. Encara descobrirem alguna cosa perduda —i un somriure em va sortir a la cara.
Vam caminar unes quantes passes més en el més absolut silenci...
Tornar a dalt Ir abajo
Artemis Black
Professorat
Professorat
Artemis Black

Nombre de missatges : 41

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 7:31 am

I abans que comenceu a baixar una escala, una figura tota vestida de negre, extremadament pàl·lida i amb els ulls de sang se us creua. Ah, i s'assembla sospitosament a l'antiga Agatha.

- Bona tarda... - dic passant pel costat de dues alumnes, mentre feia un glop d'una tassa de cafè on s'hi podia llegir "QUI VOL SANG TENINT CAFÈ?" i dedicant-los un somriure molt afilat.

Me les creuo i desapareixo girant el passadís a la dreta.

[surto del tema. Només perquè flipeu una estona XD]
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 7:40 am

Abans de que puga respondre a la Rachel apareix una dona vestida de negre, amb una taça amb un missatge molt guay, espera...espera, és un vampir? Com Dracula? Com Lucy? Com....uoooooooooooh! Uoooooooooooooooooh! O.O

- Has viiiiiiiiiist! És un...un vampir!- dic flipada.

Wen, Wen, Wen.- li dic mentalment.- He vist un vampir a Hogwarts, i va enserio!

- Has vist per on ha marxat? Podriem seguir-la! Uoooooh! Un vampir! Creus que menjarà sang humana? No, espera a la taça posava que bevia café, creus que beurà molt de café? I estarà a Hogwarts? Uooooh!- em mire el Penjat que s'havia despertat al vore-la.- Tu l'ha vist Penjat, oi? Oi? M'ajudaras a convencer la Wen. L'has vist Rachel? L'has vist? Uooooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 7:47 am

L'he vista. Déu meu, ¡Merlí! "Respira, un dos tres, un dos..." Però un vampir! La Cass encara em sacseja del braç que penso que com continuï així em deixarà sense. Estic blanca, no em cal un mirall per saber-ho, però així que em reposo li dic:
—Pe-però tu estàs boja! És una vampira! No no no... ens matarà! —li crido gairebé—. Saps? Lo que hem de fer és ser una mica més sensates, pensar i marxar d'aquí. Com se t'acut seguir un vampir!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 7:55 am

- Però no has vist la taçaaa! Posava: Qui vol sang tenint café? Café! Per tant no beu sang! La podem seguir sense problemeees!

Li dic mentres done botets.

- No ens matarà si està a Hogwarts vol dir....vol dir....que és professora! T'ho imagineeeeeeeeeeeeeeees!- li agafe de nou el braç.- Va, vinga, ha anat per aci!

I isc caminant en eixa direcció, ha de tindre un despatx, segur.
Tornar a dalt Ir abajo
Rachel Moore
Cinquè curs
Rachel Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 8:57 am

Està molt molt boja, la Cass. Com permet Hogwarts que hi entrin alumnes així? Rodo els ulls i aconsegueixo que es quedi una mica més quita.
—No —dic amb tot el determini—, no, jo no vaig allà. És una missió suicida. Que vols que ens matin!?
Ella m'intenta animar però em diu que és professora; això és el colmo. I m'arrosega passadís enllà mentre jo em deixo arrosegar: al cap i a la fi, la prespectiva de ser vampir em tempta bastant. Aconsegueixo que em deixi anar i li dic:
—Vaig pel meu propi peu si no sortim a la llum i només espiem, eh? Al cap i a la fi, ja l'hem perduda...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!   Una brúixola o classes d'orientació, si us plau! EmptyDs Des 08, 2012 10:16 am

- No, no l'hem perduda.- dic somrient al veure que em segueix.- El Penjat segur que sap per on és, oi que si Penjat?

Aquest com si sapiguera...bé, sabent de que parle, vola del meu muscle i sobrevola el meu cap, i comença a volar per davant meua.

- Tu volies explorar, explorar mola, i estem explorant! Un vampir, que passada, jo mai he conegut cap...o si, no ho se, ves a saber, hahahahha!

La Mort es mou inquieta als meus braços.

- Sssh....ja està Mort, ja està, és sols un somni.- li dic.- Ja ha passat.- es desperta, ronroneja, i s'acomoda de nou.
Tornar a dalt Ir abajo

Una brúixola o classes d'orientació, si us plau!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent