Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Escapada de les classes. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Escapada de les classes. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Escapada de les classes. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Escapada de les classes. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Escapada de les classes. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Escapada de les classes. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Escapada de les classes. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Escapada de les classes.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDc Set 12, 2012 11:31 pm

Hora de classes, tothom a les classes... Bé, tothom menys jo, que he esperat a que els passadissos estiguin buits per agafar l'Imbècil i la Mirja i anar als jardins.

He de reconeixer que m'han agradat els jardins de Hogwarts, però sempre està ple de gent amb la qui no vull estar, així que no he pigut encara gaudir d'un lloc com aquest. Ara que no hi ha ningú, és quan millor s'està.

La Mirja ronroneja, i l'Imbècil està totalment adormit damunt la Mirja. Somric, acaronant la Mirja. Ara sí que s'està bé...
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDc Set 12, 2012 11:52 pm

Quan tothom és a classe trec el cap de l'habitació, vaig d'estranquis fins a la cuina, esmorzo ràpid i surto als jardins, tranquil. Corro una mica, estiro i em poso a entrenar, corrent pels jardins. A la quarta sèrie de quinze minuts m'aturo, miro al meu voltant per assegurar-me que no hi ha ningú, em trec tota la roba i em tiro al llac. En la primera dècima de segon maleeixo la meva pròpia idea mentre sento com el fred m'envaeix el cos; però aviat entro en calor i nedo durant una bona estona, tranquil·lament, sense ningú al voltant. Sort d'això, també...

Vaig donant voltes a les meves coses, mentalment. Ric per sota el nas en pensar en l'absurda situació de fa uns dies amb la Julie. Llàstima, mira que a mi m'agradava... Bé, potser si ho enfoquem d'una altra manera acaba caient, em dic.

Em submergeixo uns metres, tranquil, i després surto ràpidament cap a la superfície. I aleshores veig algú als jardins, estirat a la gespa. Glups.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 12:01 am

"No guaita per ses fulles la flor enamorada,
no va la fontanella ses ombres a besar;
mes Déu ungí d'aroma sa testa consagrada
i li donà per terra l'esquerpa serralada,
per font la immensa mar.
"

Recito mentalment un de les meves poesies preferides, quan de cop sento un soroll que em possa en alerta. M'aixeco ràpidament, perquè és suposa que no hi ha d'haver ningú, ara, i perquè he sentit tot el que va passar el curs passat. Trec la vareta i llavors el veig al llac, Alço una cella, mig enfadada. ¿Perque? ¿Per què ha d'estar ell aquí?

-Tú no hauries d'estar a classe?!- li demano, de mala llet. Però bé, jo també hauria de ser-hi. Només és que estic enfadada de que m'hagin axafat el pla d'avui. La Mirja em bufa. És clar, l'he feta caure quan m'he aixecat. L'Imbècil segueix dormint...
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 12:19 am

Bufo, molest. De totes les persones a Hogwarts, havia de ser ella. Mira que si fos una mica menys borde amb mi li faria un favor... Nedo cap a la riba, sense presses.

- Au, guarda la vareta abans que facis mal a algú...

Arribo a la vora del llac i m'enfilo a la roca, exhibint sense vergonya la meva nuesa. Bé, és que sempre he pensat que no tinc res de què avergonyir-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 12:25 am

-Què guardi la...?

Em vaig girar, sentint-me violenta. Què fa, anant nuu tan tranquil? Existeixen els banyadors, collons! Tenia que ser ell, joder... El Mirja el bufa, mirant-lo fixament, ja que ha notat que alguna cosa em molesta d'ell.

-T'adones de com és de rara la situació, Underwood?- li demano, incapaç de creure el que està fent.- Existeixen els banyadors, saps?
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 12:54 am

- Rara, la situació? - ric, divertit -. Per a mi és molt normal, la que actua de manera rara ets tu, que dónes l'esquena a una cosa que segur que no t'ha desagradat veure...

Ho dic amb sorna, burxant-la, rient-me d'ella. Sembla avergonyida i molesta per una situació que jo entenc com a divertida i inusual. M'espero uns segons, dret, de braços creuats i exhibint-me totalment, i després m'hi acosto, passa a passa, ignorant el gat blanc que em bufa.

- Apa... que et posa violenta, això? - li dic, en veu baixa, a cau d'orella, a pocs centímetres d'ella; trapella, amb tota la intenció de molestar-la més -. Tan reprimida estàs que un tio despullat ja et posa nerviosa...?
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 1:09 am

-Michael Underwood.- l'aviso, sentint-me cabrejada.- T'informo de que encara tinc la vareta a la mà, i t'asseguro de que sé molt bé com utilitzar-la.

M'obligo a quedar-me quieta, els braços creuats. La Mirja el bufa de nou. La seva advertència, suposo.

-I no em tornis a parlar a cau d'orella.- li dic, seria.- Entesos?
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 1:16 am

Somric, divertit, en sentir la seva resposta.

- Jo també tinc una... vareta. Bé, això ja ho saps, l'acabes de veure - dic, burxant-la més; però faig un gest ràpid, infal·lible, i li prenc la seva vareta de la mà -. Apa, ara en tinc dues.

M'hi torno a acostar una mica, parlant-li de nou a l'orella.

- Què passa, si et parlo a cau d'orella? Et poses calenta? - m'ho passo massa bé prenent-li el pèl -. Perquè se m'acudeixen maneres d'arreglar-ho, això, si tu et deixes... No t'aniria malament, fins i tot t'agradaria.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 4:02 am

Em giro poc a poc, cap a ell, i el miro als ulls, un segons. Em mossego el llavi lleugerament, i col·loco les meves a les seves espatlles.

-Així que creus que no m'aniria malament, eh?- li dic, apropant el meu rostre al seu.- Que m'agradaria... I a tu, t'agradaria...?

Apropo més els meus llavis als seus, i quan veig que ell s'apropa a mi, per disfrutar d'un possible petó, la meva mà vola i li dona una bufetada d'aquelles que sonen, i recupero la meva vareta.

-Amb mi no s'hi juga, Underwood.- li dic, amb un somriure a la cara.- Ha quedat clar ja?
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 4:09 am

Alço la cella davant la seva pregunta.

- És clar, que m'agradaria, quines preguntes... - dic, mentre se m'acosta i jo faig el mateix gest.

He d'admetre que per una dècima de segon m'havia pensat que el petó me'l faria de veritat, però la bufetada em torna a la realitat. Somric, altivament; sembla que la noia s'ha oblidat durant un moment de la meva nuesa. L'agafo de la cintura, ràpidament, i l'acosto a mi estrenyent el seu cos contra el meu mentre li faig el petó que ella no m'ha fet abans.

- Did that feel like playing a game to you? - dic, en veu baixa, en separar-me d'ella mentre m'allunyo una passa.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 4:24 am

Em torno a sentir realment violenta quan m'estreny contra ell, però quan realment m'enfado és quan em fa aquell petó. D'on ha tret l'educació aquest noi? Li torno a donar una altra bufetada, realment enrabiada.

-A mi els petons no me'ls roben, està clar?- li dic, realment cabrejada. Joder! Maleducat... Agafo aire. Joder, i segueix nuu davant meu.- Et penses vestir en algun moment del dia?

La Mirja surt corrents de cop, i me la miro cabrejada. Sí, sí, abandona'm, gràcies."
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 4:36 am

La segona bufetada, malgrat ser més previsible que la primera, arriba amb més ganes: aquesta me la sento i no puc evitar dibuixar una ganyota, encara que la situació no ha acabat de perdre la gràcia.

- D'acord, d'acord, ja em vesteixo... I no pateixis, que el pròxim petó no l'hauré de robar - li pico l'ullet, divertit, mentre m'allunyo fins on hi ha les meves coses.

Em vesteixo d'una revolada, sense pudor, i em miro la noia una altra vegada.

- Què, més còmoda ara que em pots mirar sense trobar-te amb sorpreses? - dic, fent mofa -. Esperaré pacientment el dia en què reconeixeràs que t'ha agradat el que has vist avui...

Li pico l'ullet una altra vegada i comprovo que no em deixo res, sense presses.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 4:45 am

Creuo els braços, mirant-lo amb el ceny arrufat.

-Segueix somiant, guapo.

L'Imbècil, que ha estat tota aquesta estona dormint, ve cap a mi i salta per que l'agafi. L'agafo amb paciència infinita i me'l col·loco a la meva espatlla.

El pròxim petó deia. Com es podia ser tan arrogant. I després em deien a mi que tenia ego.
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 06/09/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 5:02 am

Somric, divertit, en sentir la seva resposta.

- No pateixis, això està fet, preciosa - li dic, picant-li l'ullet, abans de posar-me a caminar cap al castell.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Escapada de les classes. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada de les classes.   Escapada de les classes. EmptyDj Set 13, 2012 5:10 am

L'Imbècil fa un sorollet, mentre em miro com marxa el noi. El miro encuriosida, i veig com em demana amb la mirada que ha passat.

-Sincerament, Imbècil... No en vull parlar del tema.

Em torno a possar com estava, abans de que passés tota aquesta escena violenta. Abraço a l'Imbècil, sospiro i em quedo mirant al cel.

"Quan lluny, damunt les ones, renaix la llum divina,
no canta per ses branques l’aucell que encativam;
lo crit sublim escolta de l’àguila marina,
o del voltor que puja sent l’ala gegantina
remoure son fullam.

Del llim d’aquesta terra sa vida no sustenta;
revincla per les roques sa poderosa rel,
té pluges i rosades i vents i llum ardenta;
i, com un vell profeta, rep vida i s’alimenta
de les amors del cel.

Arbre sublim! Del geni n’és ell la viva imatge:
domina les muntanyes i aguaita l’infinit;
per ell la terra és dura, mes besa son ramatge
lo cel que l’enamora i té el llamp i l’oratge
per glòria i per delit.

Oh! sí: que quan a lloure bramulen les ventades
i sembla entre l’escuma que tombi lo penyal,
llavors ell riu i canta més fort que les onades,
i triomfador espolsa damunt les nuvolades
sa cabellera real.

Arbre, mon cor t’enveja. Sobre la terra impura,
com una prenda santa duré jo el teu record.
Lluitar constant i vèncer, reinar sobre l’altura
i alimentar-se i viure de cel i de llum pura...
Oh vida... noble sort!

Amunt, ànima forta! Traspassa la boirada
i arrela dins l’altura com l’arbre dels penyals.
Veuràs caure a tes plantes la mar del món irada,
i tes cançons valentes ’niran per la ventada
com l’au dels temporals.
"

-Apa, anem a cercar la Mirja, Imbècil.- Li dic, quan acabo de recitar el poema mentalment.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Escapada de les classes.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Entre classes.
» Classes de Transfiguració
» Classes d'Encanteris
» Classes de vol per gent vertiginiosa
» Classes de guitarra [Wendy]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: