Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dt Abr 10, 2012 2:06 am | |
| Vaig donar-li un bes al cabell, olorant, la seua olor, hi havia alguna cosa d'ella que no m'encantara?
- Estem més que bé.- vaig dir.- Saps que m'agradaria fer ara? Congelar aquest moment.
Ella, el paisatge, el estar tots dos junts.
- Ets preciosa, m'encanta el color del teu cabell quan li dona el sol. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dt Abr 10, 2012 2:54 am | |
| Vaig somriure. Ell tenia raó, aquell moment era perfecte...
Vaig mirar-lo uns segons, pensativa, abans d'agafar la bossa de mà i començar a rebuscar. Vaig extreure-'n una càmera al cap d'uns segons, somrient.
- Puc...?
Vaig fer un somriure angelical, intentant convèncer-lo. No tenia gaires fotos nostres, perquè no li agradava molt que n'hi fessin. però aquell moment volia tenir-lo, fos com fos. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dt Abr 10, 2012 3:05 am | |
| - Va, vinga.- vaig dir somrient.- Però perquè el moment és perfecte i tenim poques fotos junts i tal...
Vaig mirar-me la camara.
- Però que conste que vuic una copia, que la major part de vegades no em fas cap. | |
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dt Abr 10, 2012 3:08 am | |
| Vaig somriure, feliç.
- Bieeeeeen! - vaig dir, rient, i vaig abraçar-lo un moment abans d'encendre la càmera i començar a potinejar per fer bé la foto.
Vaig somriure amb el comentari de les còpies.
- Si me les demanéssis, te les faria... - vaig dir, rient - Vale, em sembla que ja està...
Vaig col·locar la càmera sobre una pedra, i em vaig afanyar a tornar amb ell.
- Digues patataa...! | |
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dt Abr 10, 2012 3:15 am | |
| - Te les he demanat molts cops i has passat de mi, com si parlara per a la paret.- vaig dir rient.
Vaig vore que posava la càmera a la barana del pont.
- Com caiga riure.- va llançar-me una mala mirada i vaig somriure.
Vaig somriure, que no isca amb els ulls tancats...que no isca amb els ulls tancats. | |
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dt Abr 10, 2012 3:26 am | |
| Flash!
la càmera va fer la seva foto, però jo no vaig deixar de somriure. Vaig anar a buscar-la.
- Veus com no ha caigut? Algun dia ho gafaràs. - Vaig dir rient, i em vaig posar al seu costat, mentre passava fotos - Mira, és aquesta.
Em vaig mirar la fotografia somrient. Tots dos semblavem feliços. Jo, almenys, ho era, i molt. | |
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dc Abr 11, 2012 1:45 am | |
| - Jo no soc gafe, sols previsor. Ja se que regalar-te un tripode, aixi sera més segur, d'aquells que es fan petits i es poden posar en els bolsos.- vaig dir rient.
Vaig mirar-me la foto, no eixiem gens malament, rectifique no eixia malament jo, perquè ella sempre eixia bé.
- Has tingut sort de que isca amb els ulls oberts, i tu estas preciosa com sempre. | |
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dc Abr 11, 2012 7:18 am | |
| Vaig somriure, una mica vermella.
- Deixa de dir-me aquestes coses - vaig fer - al final me les acabaré creient.
Vaig mirar-me la foto. Era preciosa.
- T'hauries de deixar fotografiar més sovint. Surts molt bé - vaig dir somrient. | |
| Assumpte: Re: A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] Dc Abr 11, 2012 9:10 pm | |
| - Primer ara que puc dir-ho, ho dire, i segon, com que ho acabaras creient? Ho ets, punt. No pots negar la veritat.- vaig dir somrient.- Tu creus? Jo crec que podria acabar trencant la camera. Per cert, ara que ho recorde, et recordes d'aquella tenda on em vares fer acompanyar-te per comprar el marc aquell? Doncs l'altre dia hi vaig passar, i vaig vore un atril i un arxivador amb partitures, jo crec que és una senyal o algo per l'estil.
Podriem anar a vore-ho, pot ser hi havien partitures que no teniem.
[Off: si, comence a no saber que dir xD] | |
| | | | A vegades el temps empitjora les ferides [Ed] | |
|