Qui està Connectat | En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és? | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és? Dl Mar 12, 2012 7:34 am | |
| Focs. Focs artificials... jo no tenia moltes ganes, però bé...
Vaig entrar amb ella a la biblioteca.
-No, no crec que hi hagi algú. Escolta, crec que hauriem de cercar primer per la secció de criatures màgiques. Al món muggle no hi han llançols negres que et xuclen i fan que tot sembli triist al teu voltant. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és? Dl Mar 12, 2012 9:43 am | |
| No pareixia molt emocionada amb els focs...que estrany, si a Wen li encantaven els focs...Pero si no volia focs me donava igual els faria jo, me buscaria un altre.
- Doncs anem a la seccio de criatures.- vaig soltar-me de la seua ma i vaig anar cap alla donant petits botets.- Jo comence per aqui i tu per alla? Aixi omplim més terreny? Si? Vale ^^
Vaig començar amb el llibre que tenia més prop, espera, havia d'encendre la vareta que si no no veia, vale, ja, guay, comencem. | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és? Dl Mar 12, 2012 10:20 am | |
| Vaig somriure-li i em vaig separar, anant cap a l'altre costat. Buscar, sense saber com es diu es molt dificil. Vaig agafar un llibre sobre criatures màgiques i vaig anar cap a una taula. Vaig començar a passar pàgines i pàgines.
No tenia son. Era estrany, no? vaig mirar a la Cass de reüll. L'havia vist mirant-me una mica estrany quan no havia dit res sobre els focs artificials. Potser si que era una mica estrany... però es que no em feien moltes ganes, la veritat.
Vaig passar una altra pàgina, avorrida. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és? Dl Mar 12, 2012 10:31 am | |
| Vaig passar al seguent llibre, en el primer no estava, aquest era...Monstres nocturns...doncs vale. Vaig començar a passar pagines, buscant, pero no es veia res, espera...aixo, podia ser.
- Eh, Wen, escolta: Un monstre important és el dementor, pero be, no el podriem considerar monstre per tant no parlarem d'ell aqui. Aleshores si no el consideren mostre per que el comenten? Pero crec que és el que busquem, el dibuix és pareix, mira.- li vaig mostrar el llibre.- és, oi? | |
| | | | Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és? | |
|