| Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 6:20 am | |
| -We could have had it all Rolling in the deep You had my heart inside of your hand And you played it
To the beat
Anava taranejant, seguida de la Cass, amb els poals tancats per màgia plens de pintura groga i vermella... Directe cap a la Cambra secreta, per fer unes quantes cosetes.
-Oh oh... Cass, Cass...- vaig agafar-la del braç i la vaig possar al meu costat. Vaig apuntar amb la vareta el terra.- Glisseo!
I les escales es van transformar en un gran tobogan! | |
|
| |
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 6:31 am | |
| Anava amb els pots de pintura donant petits botets, amb el Xaf al cap i la Mort per ahí pul·lulant, me seguia, no podia fer res. Però era guay, la Mort era molt guay, hi havia cops que ens avisava si hi havia professors.
- Ooooooooooooh! Tobogan! No he fet mai aquest encanteri! Te que molar mooooolt!
Vaig mirar l’altura i la distancia. Vaig sentar-me al principi del tobogán.
- Quan digues!- vaig posar el pot damunt de les meues cames.- Espera! Com es deia...es deia...Leviosa! Wingardium Leviosa!- i el pot va levitar.- Aixi no pesa!
Vaig mirar la Mort.
- Mort, Mort, tu vens?- va fer miau.- Això que és?
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 6:38 am | |
| -Això es que vol venir amb mi i amb el Mr. Mouse, oi que si, Mort?- vaig demanar-li, abans d'agafar a la Mort i fer levitar els pots de pintura.
El Mr. Mouse es va pujar a la meva espatlla, com sempre. Per ser un moix i un ratolí s'aduien molt bé...
-Vinga... U, dos i... Tres!- i ens vam llançar per el tobogan, baixant i girant mentre cridàvem.- Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 6:45 am | |
| - Hahahahahah.
I vaig llançar-me pel tobogan.
- Guaaaaaaaaaaaaaaaay! Uiiiiiiiiiiiii! Ves amb compte Xaf, agafat bé al meu cap!- vaig notar com botava a la meua butxaca.- Aço és geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Varem començar a baixar i vaig vore que uns alumnes se nos quedaven mirant.
- Holaaaaaaa! A que mola moooooooooolt! Quan acabem si voleeeu podeu....- però vaig donar un gir i no me escoltaven aixi que no vaig acabar.- Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Vaig tombar-me al tobogan cap per avall, jo volia fer açò més cops!
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 6:58 am | |
| Vaig començar a riure sense parar. El Mr. Mouse estava ben agafat als meus cabells, però el vaig agafar en caure abaix, perquè queia. La Mort va fer un salt dels meus braços i va anar cap on era la Cass.
-Brutal. Vinga, anem cap a... el bany.- vaig fer-li l'ullet i vaig ficar-me el Mr. Mouse a la butxaca que tenia al pit, perquè pogués treure el cap i veure una mica el exterior. Vaig donar-li una mica de formatge que havia agafat per aquesta tarda.- Va! Anem-hi!
Vaig anar fent botets amb els bots de pintura levitant fins a la porta i vàrem entrar.
-Hola Gemma!- vaig dir-li al fantasma, que ja no em queia tan malament com abans. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:05 am | |
| Vaig donar un bot a l'arribar a baixLa Mort va seguir-me donant botets també. Adorableeeee! *-*
- Gemmaaaaaaaaa!
Vaig deixar els pots en terra.
- Anem a fer coses guays...però sssh!
- A qui voleu que ho diga...Ooh! Sou vosaltres! Hola, i perdo, he tingut un mal dia, aneu en compte!
- No passa res i a més nosaltres sempre anem en compte.- vaig dir somrient.
Vaig mirar la pica.
- Tu o jo? Saps he estat practicant amb el llibre ja se dir més coses! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:11 am | |
| Vaig donar-li un altre trosset de formatge al Mr. Mouse.
-Vinga, prova tu.- vaig dir-li, mentre li dedicava un somriure a la Gemma.- Va, vull veure com has practicat! I avui també hem d'investigar algunes canonades, eh?
Vaig somriure. i vaig mirar la pica amb la serp. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:27 am | |
| - Ja se dir Hola : Shiiiiihedhiiiisheeerid Veus? Mola ^^^ També se dir altres coses però en un altre moment. Vaig posar-me davant la pica i vaig mirar la serp. - Shahassssed!I vaig agafar la Mort apartan-la de les piques. - S'obri! Toma! Veus? Ja me ix bé! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:49 am | |
| El Mr. Mouse va rosegar una mica la meva butxaca, demanant més formatge. Vaig agafar un altre trosset i li vaig donar just quan la pica es va obrir.
-Ets genial!- vaig dir-li a la Cass, xocant els cinc amb ella. - Va! Cap a dins!!
I em vaig llançar per la pica, amb els poals de pintura ben agafats i el Mr. Mouse amagat a la butxaca.
-UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:53 am | |
| - Guay!
La Wen va agafar els pots.
- Vinga Mort!- i aquesta és va pujar al meu muscle, es va agafar bé, però sense fer-me mal i vaig llançar-me per la canonada.- YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJUUUUUUUUUUUUU!
La canonada donava girs i voltes i baixava...baixava...La Mort pareixia espantada, la vaig agafar en braços.
- No et preocupes Mort, amb mi estas bé!
I finalment els girs varen acabar i vaig botar al terra, la Mort seguia al meu braç.
- Vaja, a la Mort no li agrada aço, no baixa. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:55 am | |
| Em vaig mirar a la gata ben agafada al braç de la Cass i no vaig poder evitar riure una mica.
-Perdona Mort.- vaig dir-li.- Escolta Mort, ja està, veus que no passa res?
El Mr. Mouse va baixar de la meva butxaca i es va quedar per el nostre costat. Li agradava caminar. Bé, que hi fariem.
-Anem, hem de fer moltes coses!
Varem caminar fins a la porteta, la vaig obrir parlant jo aquest pic i varem entrar a la cambra.
-Comencem pels ullals, Cass! Excepte el meu i el teu, no n'ha de quedar cap. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 7:57 am | |
| Vaig deixar la Mort al terra que va miolar.
- Mooort....has de quedar-te a terra, necesite les mans...- va miolar.- Quedat amb Mr Mouse, veus? Ell no te por!
Va mirar-me i va anar amb Mr Mouse. Vaig traure una galeta de la butxaca, per fer-li entendre que havia fet bé.
- Ben fet!
Vaig donar botets fins el basislisc, ja no donava por.
- Tots? I amb compte, no?
Vaig començar a llevar-los i a posar-los dins una bossa. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 8:01 am | |
| -Tots.
Vaig començar a llevar amb compte tots els ullals amb la Cass, possant-los dins la bossa. Una vegada tots a dins, se'm va acudir una idea.
-Mmmm... Cass, apartat una mica... Lacarnum Inflamarae
Unes flames van sortir de la meva vareta i vaig començar a cremar els ullals.
-Així segur que ningú els pot utilitzar. Què et sembla? Cap verí per als bojos de les pocions dels Slytherins!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 8:10 am | |
| - Ooooh! Però deuriem d’haver-nos quedat algún més! Sols tenim 3! Es que jo tinc 2...- vaig vore com cremaven...ja no hi havia res que fer.- Doncs vale...ens quedarem amb els nostres. Adeu ullals!
Vaig mirar el cos del basilisc.
- I la pell fa coses? Te poders...pot ser si et fas una cuirassa d'ella ets inmortal!
Alaaa! Alaaaaaaa! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 8:15 am | |
| -No, no crec.- vaig dir, mirant la pell.- Ho sento, Cass, però amb això es pot fabricar pocions molt perilloses, i veient el que ha passat amb la Lizzie i la Lily... no vull que passi res si puc canviar-ho.
Vaig mirar la pell.
-No se, no em sona que el professor Bohr ens comentés res sobre la pell del basilisc a la primera classe... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 8:19 am | |
| - Vale...deu ser perquè anem a segon...la gent pensa que som massa menuts per eixes coses...baaah! Pot ser serveix per alguna cosa, ho podriem esbrinar, no?
Vaig donar botets, aleshores vaig veure que la Mort anava a....no!
- MORT!- vaig cridar.- No pots veure d'eixa aigua! Està bruta!- vaig mirar-la, no podia veure!- No pots...- va mirar-me enfadada.- Ho sent...- vaig abraçar-la.- Es que està molt bruta i et pots posar malalta, si?- va llepar-me la cara.- Guay.- va botar dels meus braços, almenys li havia fet entendre que no podia menjar res ni beure.
Vaig tornar amb la Wen.
- Es que l'aigua és bruta...- vaig donar botets.- Que fem? Pintem? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Ds Feb 11, 2012 8:24 am | |
| Vaig mirar-me la pell, ara ja no tan conevnçuda. Vaig tallar un trosset i vaig possar-la a un costat.
-Ens l'emportarem per fer-li proves, vols? Potser hi han pocions guays que es necessiti.
Vaig mirar els pots i vaig somriure. Vaig fer un gest de vareta.
-Va, pintem! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Dg Feb 12, 2012 8:34 am | |
| - Val, doncs deixe'm aixi el basilisc, agafem un tros i si no pass res el cremem ^^
Vaig obrir un pot de pintura.
- Pintar, Pintar! Pintaaaaaaaaar!
Vaig mirar el senyor amb les serps.
- D'aqui poc deixaras de ser tan fastigos, tindras colors més guaaays! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Dg Feb 12, 2012 10:58 am | |
| Vaig deixar primer uns formatges damunt d'un paper perquè el Mr. Mouse els pogués agafar. Els pots es van obrir i vaig ficar la mà a dins del pot groc i vaig començar a pintar la cara del senyor Slytherin amb les dues mans.
-Que divertit! Li pintem la cara com un lleó, no? He agafat també pintura negra per fer-li la boca i el nas amb els bigotis! Vaig riure i vaig seguir pintant-li la cara.- Oh oh, i la melena de color vermell! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Dg Feb 12, 2012 10:03 pm | |
| Vaig posar les mans dins dels pots, ooh! acabava de embrutar-me la capa...bah, ja es llavaria, vaig agafar la pintura i vaig estampar-la contra la cara.
- Ooooh! Si, posem-li bigots! hahahaha, aço és mooooolt guaaay!
Vaig seguir pintant-li la cara, li vaig pintar un ull groc...hahahaa.
- I les serps com l'arc de san marti! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Dl Feb 13, 2012 10:32 am | |
| Vaig agafar pintura negra i vaig pintar la punta del nas de color negre, un cercle, ben rodó.
-Ja no fa tanta por.- vaig dir-li a la Cass, mig riguent. Després vaig tornar al groc i vaig pintar totes les seves galtes de groc, per després fer els bigotis negres.
Vaig separar-me una mica, mirant la cara.
-Genial. M'agradaria que algun Slytherin baixés i veiés això.- i vaig començar a riure. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] Dt Feb 14, 2012 9:33 pm | |
| - hahahahahahaha, ara ja no tindrien tant clar això de que fos una serp!
Vaig anar cap a les serps que hi havien per ahi.
- Hola serps lletges, ara deixareu de ser-ho i tindreu color guay.
Vaig agafar un color roig i vaig començar a pintar-les, ooooh! li posaria groc, Gryffindor!
- Mira Weeen! Són serps gryffindors! hahahahahaha. | |
|
| |
| Missions i... decoracions d'una cambra secreta ja no tan secreta. [Cass] | |
|