Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 6:49 am | |
| - Oh, jo et vull sentir! No sabia que toquessis i cantessis... - vaig somriure, divertit -. De vegades penso que no sé res, de tu.
Vaig fer-li un petó, ràpid, i me la vaig quedar mirant, interrogant. | |
| | | Elle H. Darkwood Al més enllà
Nombre de missatges : 524 Fecha de inscripción : 29/08/2011 Edad : 30
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 6:57 am | |
| Vaig somriure, alçant una cella.
- N'estàs segur? Jo no em faig responsable de com et pugui afectar al cervell, això...
Vaig treure la vareta, i vaig concentrar-me en fer aparèixer la meva guitarra. Vaig guardar la vareta quan em va aparèixer a les mans. Era d'un color marró clar, suau, amb zones de color de fusta de cirerer. Me l'havien regalada feia un any, per nadal.
- Està bé... - vaig tocar unes notes suaus, abans de dir - Tu esculls. Què vols que toqui? | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 7:05 am | |
| - Bah, a mi m'és igual. El que tu vulguis.
Vaig quedar-me mirant el cel, divertit, fins que vaig sentir com començava a acariciar les cordes i vaig tancar els ulls; al cap d'uns instants, l'acompassada respiració mostrava que m'havia adormit, plàcidament, encantat per les notes que sorgien de la guitarra. | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 7:19 am | |
| Vaig somriure, i vaig assentir. Amb dits àgils gràcies a la pràctica vaig començar a tocar el primer que em va venir al cap. Era una cançó calmada, Apologize.
- I'm holding on your rope Got me ten feet off the ground And I'm hearing what you say But I just can't make a sound You tell me that you need me Then you go and cut me down But wait... You tell me that you're sorry Didn't think I'd turn around and say.. That it's too late to apologize, it's too late I said it's too late to apologize, it's too late
La meva veu, suau i musical, havia impregnat l'ambient, donant-li una sensació de tranquilitat. Mentre anava cantant, vaig veure com ell s'anava adormint, fins que es va quedar totalment adormit, respirant tranquil·lament. Vaig seguir tocant, mirant-lo.
- I'd take another chance, take a fall, take a shot for you And I need you like a heart needs a beat (But that's nothing new) Yeah yeah I loved you with a fire red, now it's turning blue And you say Sorry like the Angel Heaven let me think was you, But I'm afraid It's too late to apologize, it's too late I said it's too late to apologize, it's too late Woahooo woah It's too late to apologize, it's too late I said it's too late to apologize, it's too late I said it's too late to apologize, yeah I said it's too late to apologize, yeah
Vaig acostar-me més a ell, deixant la guitarra a un costat, i posant el seu cap sobre la meva falda, mentre li anava acoranant els cabells, distretament, i vaig acabar de cantar la cançó, en veu baixa. - I'm holding on your rope Got me ten feet off the ground... | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:10 am | |
| - Anem a dormir...? - vaig murmurar, mig despert -. Comença a fer fred...
Vaig obrir els ulls, mirant-la, trobant-me amb el seu esguard i el seu somriure. Vaig incorporar-me i vaig fer-li un petó, apassionat, aixecant-me del tot i allargant-li la mà.
- Vinga, anem. | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:19 am | |
| Vaig somriure quan es va despertar, i es va aixecar. Vaig agafar la guitarra amb una mà, mentre li donava l'altra, i em vaig alçar de terra, passant-li un braç per la cintura.
- Anem a dormir? - vaig preguntar, picant-li l'ullet, coqueta.
Vaig començar a caminar amb el meu bello durmiente, que si no fos pel petó que m'havia fet hagués jurat que estava caminant i parlant adormit. | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:25 am | |
| Vaig riure, ja més despert i conscient. Se'm dibuixà un somriure als llavis, picaresc, mentre caminàvem l'un al costat de l'altre.
- La gran pregunta no és aquesta..., és: "Anem a dormir?" - vaig picar-li l'ullet, divertit, i vaig apretar-li la mà. | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:34 am | |
| Vaig deixar anar una rialla, xocant contra ell en un gest carinyós, mentre m'apretava la mà. Vaig mirar-lo als ulls, i vaig dir, amb una mitja rialla:
- Oh, per favor... Però si t'has adormit mentre et feia una gran demostració del meu talent, què vols fer ara que no sigui dormir?
Vaig riure, mossegant-me la llengua, trapella, mentre recolzava el cap al seu braç i portava la guitarra que cada cop es feia més feixuga als meus braços. | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:42 am | |
| - Mm... doncs se m'acudeixen unes quantes coses molt interessants... - vaig picar-li l'ullet, mentre obria la porta per entrar al castell -. Tot i que si vols fer suggerències, t'escolto...!
Vam entrar al castell, amb calma, i vaig somriure-li.
OFF: Què hem de fer? | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:53 am | |
| - Tu i les teves idees... - vaig dir, picant-li l'ullet.
Vaig treure la vareta i vaig fer desaparèixer la meva guitarra, fent que aparegués a la Sala Comuna. Vaig estirar els braços, relaxada, i vaig agafar-li la mà amb les meves dues mans.
- No, fem el que diguis tu, que has demostrat que el que m'agrada fer a mi t'adorm... - vaig bromejar. | |
| Assumpte: Re: In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] Dj Feb 02, 2012 9:59 am | |
| - No, realment... estic esgotat. Anem a dormir, vale? Junts, si vols, però dormir. Em fa falta. - vaig somriure i vaig estirar-la de la mà, cap a la Sala Comuna.
Vaig fer apartar la gàrgola amb la contrassenya, i a la fi vam ser a la Sala Comuna. Vaig tancar els ulls, disfrutant de l'escalfor que emanava la llar de foc, i vaig besar la noia amb passió.
[Tema tancat] | |
| | | | In the middle of that night the wind passed on and left the land quiet [Kikus] | |
|