Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)

2 participantes
AutorMissatge
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) Empty
MissatgeAssumpte: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDc Oct 05, 2011 9:13 am

Anava caminant amb pas ràpid cap a la porta del Castell, decidida a pujar corrents a la Biblioteca. Tenia en ment el nom d'un llibre que no volia oblidar i que necessitava, pero vaig parar-me al veure un noi.

Vaig fixar'm-hi més atentament. Era el Fortin, el, bé, novio de l'Agatha. M'havia enterat durant el Drinking Game, pero no sabia com havien acabat. I feia uns dies que m'havien explicat uns nois de la meva classe que l'Agatha sortia amb un Slytherin. L'Agatha!

No el coneixia de res, pero havia de ser diferent als altres a la força. Semblava que ultimament a tothom li donaven pels Slytherin, entre l'Agatha i l'Allie...

No me n'havia donat compte, pero m'havia quedat mirant fixament el noi. Perfecte, segur que pensava que era imbècil.

( OFF: Sento lo dels accents. Fa mal xD)

Editat per darrera vegada per Eileen Tyler el Dj Oct 06, 2011 12:58 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDc Oct 05, 2011 9:21 am

Estava a la gespa parat, estirat, quan una noia va parar i se'm va quedar mirant. Li vaig tornar la mirada, i me la va aguantar. Curiós, si més no, ho era, o sigui que vaig aixecar-me i vaig anar a parlar amb ella.

- Ehm... Sé que estic molt bo, però tinc nòvia, ho sento - vaig dir, flipat i humil alhora -. No és que no siguis guapa, però... no ets l'Agatha.

Vaig somriure-li.

- Em dic Fortin. Kikus Fortin. I tu ets...?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDc Oct 05, 2011 9:38 am

Es va aixecar i em va saludar. Semblava simpàtic i tot. - Gracies per la part que em toca, suposo -Vaig dir, amb un somriure, quan ell va comentar que no era per que no fos guapa.

-Eileen Tyler - Vaig presentar-me, encara amb el somriure a la boca. No sabia per què, perè aquell noi feia per l'Agatha. Qui ho hauria dit mai.- aixi que tu ets el Fortin...- Vaig comentar, mentre el mirava. Sí, era guapo, el noi.- Últimament ets el centre dels cotilleos de Hogwarts, sé qui ets. Tothom ho sap. Surts amb l'Agatha. ^^

Editat per darrera vegada per Eileen Tyler el Dj Oct 06, 2011 12:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDc Oct 05, 2011 9:42 am

No vaig poder evitar riure.

- Vaja... Sembla que una relació entre una Gryffindor i un Slytherin segueix essent tan polèmica com sempre. - vaig somriure -. Però no m'esperava ser tan important com per ser tema de cotilleo.

Vaig quedar-me-la mirant.

- Semblava que tinguessis pressa. On anaves? A veure el nòvio? - vaig somriure-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDj Oct 06, 2011 1:13 am

-Millor que no sàpigues què diu la gent. Un cop van dir sobre mi que vivia al carrer- Vaig arrufar el nas- No sé d'on ho deurien treure, la veritat. Cada cop s'inventen més coses...- Vaig fer, mentre negava amb el cap.

-Nòvio?- Vaig preguntar, rient- Més aviat als nòvios. Es que vaig de dos en dos- Vaig somriure, mentre m'apartava el cabell que em queia sobre la cara- En realitat anava cap a la Bilbioteca, a buscar un llibre.

Em queia bé. Per què la Sam s'havia barallat amb ell? No ho entenia. No semblava un d'aquells Slytherin com la Posesseur o la Davies...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDj Oct 06, 2011 1:33 am

Vaig somriure. Era bona noia, i la seva reacció en saber... bé, que estava amb l'Agatha, no havia estat ni de bon tros dolenta. Al contrari...

- I quin llibre, si es pot saber? - vaig dir, curiós; potser també el buscaria i me'l llegiria quan ella acabés.

Vaig pensar en el meu llibre, el Moste potente que duia a la bossa. M'estava duent uns maldecaps...
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDj Oct 06, 2011 1:53 am

-Pensava agafar Les plantes aquàtiques del Mediterrani i les seves propietats. Surten algunes coses sobre l'escafalga que m'anirien bé per un treball que haig de fer per Herbologia...

-I com va amb l'Agatha?- Vaig preguntar-li, cambiant de tema- Més val que no li fagis res dolent, eh? Els batedors de Ravenclaws tenen bastanta força als braços, tot i que veient les bales que llençes tu també...- I tant que tenia força, més d'un les seves bales m'havien passat fregant i queasi m'havien fet caure de l'escombra.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDj Oct 06, 2011 2:31 am

- Va bé, va bé - vaig somriure-li -. Ah, i sobre l'escafalga... No ho diu als llibres, però és fastigosa. Vomitiva, ja m'entens.

Vaig aferrar-me a la meva bossa, pensant que potser hauria de passar per l'hivernacle. M'havia estat mirant els ingredients i la majoria els podia trobar allà.

- Bé, me'n vaig ja que tinc molta feina. Encantat de conèixer-te, Eileen, i ja ens veurem! - vaig dir, mentre m'allunyava una mica saludant amb la mà.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)   Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus) EmptyDj Oct 06, 2011 8:13 am

Se'n va anar, deixant-me allà plantada, pensant per quina raó un noi de disset anys s'hauria pres una escafalga? Mera curiositat científica? No ho sé, el Fortin semblava bon noi, però transmetia certa sensació d'incomoditat, com si ell sapigués mil coses que tu ni arribes a captar. Era bastant misteriós.

Vaig encongir-me d'espatlles i vaig seguir caminant cap a la porta del Castell. Vaig accelerar el pas, al mirar el rellotge i veure que estaven a punt de tancar. Necessitava el llibre!

[Tanco tema, però si algú vol seguir que m'ho digui ^^]
Tornar a dalt Ir abajo

Aquell és el novio de l'Agatha? (Kikus)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1