Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Tornada de les vacances de Nadal | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal Dj Gen 19, 2012 11:21 am | |
| - Allie! - vaig exclamar en sentir el que deia.
No feia cara d'enfadada, però els comentaris eren els d'una persona ofesa.
- Allie! -vaig cridar-. No és per això! És que al Cap de Senglar es pot beure alcohol! Però els menors no hi poden entrar!
Em vaig mirar la Lily i la Sam amb els ulls com plats.
- Es pot saber què li agafa? O.O | |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal Dv Gen 20, 2012 3:38 am | |
| Vaig alçar una cella. Que la Georgia li poses les banyes a l'Eric em pareixia molt estrany. La Georgia? De veritat? Parlàvem de la mateixa Georgia?
Em vaig sentir profundament egoista. En la meva depressió i amb la meva malaltia no m'havia adonat de com estaven els altres. De que la Georgia i l'Agatha ara s'odiaven i que la Georgia i l'Eric ho havien deixat, de que l'Agatha i el Fortin ho havien deixat, també...
"Ets egoista"- em va dir una veueta.-"Ho ets. Vas deixar que el Fortin amenacés de mort a tots els teus companys a canvi de poder parlar amb els teus pares. Vas preocupar-te només de tu mateixa quan els altres també patien..."
"Això no es veritat, ja vas escoltar l'Erion, així que calla."
-Em... Allie?- vaig demanar, quan s'anava.- Sam, els menors no poden entrar al cap de Senglar, oi?- vaig demanar, ja que per la reacció de l'Allie havia dubtat.
Vaig negar amb el cap quan l'Agatha em va demanar que li passava.
-No ho sé... però m'he fixat que duia tota la roba de blau. Us heu fixat vosaltres? Sé que es el seu color preferit, però mai havia vingut així... Em... A les 10? A mi em va bé, sense problemes. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal Dv Gen 20, 2012 5:26 am | |
| - No ho se, tot i que jo vaig he entrat més d'un cop aixi que.
Vaig mirar l'Als que entrava al castell.
- Pot ser és per el coma, ha estat un mes incoscient, cregues o no te que tindre algun efecte negatiu...La vigilare de prop, per si de cas.
Anava de blau, i no duia res negre, no duia res negre al igual que l'Ed...ell, ell deuria de parlar amb ella, jo no podia preguntar-li el motiu sense pareixer...si, millor que fora ell.
- Bé, a mi a les 10 me ve bé. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal Dv Gen 20, 2012 10:05 am | |
| - Molt bé, dons end veiem a les 10 al cap de senglar, ens rel·laxem, ens posem al dia... i ja m'arrossegareu fins a Hogwarts de nou, perquè no s´ñe vosaltres però jo necessito emborratxar-me, després de tot això... i de veure a dues persones en concret per aquí... seguuuur que m'hi topo.
Em vaig preguntar com reaccionaria davant del Fortin. I davant de la Medea... bé, davant d'ella ja sabia com reaccionaria: descaradament, com últimament. M'havia tornat a acostumar a la seva presència i, tot i que encara em posava els pèl de punta, ja no li tenia tant de pànic.
- Fins després. Vaig a veure si trobo la Wen, la Cass i l'Erin.
Vaig fer-los adéu amb la mà i vaig tirar cap al castell.
[surto del tema] | |
| | | | Tornada de les vacances de Nadal | |
|