Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Tornada de les vacances de Nadal

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal   Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDj Gen 19, 2012 11:21 am

- Allie! - vaig exclamar en sentir el que deia.

No feia cara d'enfadada, però els comentaris eren els d'una persona ofesa.

- Allie! -vaig cridar-. No és per això! És que al Cap de Senglar es pot beure alcohol! Però els menors no hi poden entrar!

Em vaig mirar la Lily i la Sam amb els ulls com plats.

- Es pot saber què li agafa? O.O
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal   Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDv Gen 20, 2012 3:38 am

Vaig alçar una cella. Que la Georgia li poses les banyes a l'Eric em pareixia molt estrany. La Georgia? De veritat? Parlàvem de la mateixa Georgia?

Em vaig sentir profundament egoista. En la meva depressió i amb la meva malaltia no m'havia adonat de com estaven els altres. De que la Georgia i l'Agatha ara s'odiaven i que la Georgia i l'Eric ho havien deixat, de que l'Agatha i el Fortin ho havien deixat, també...

"Ets egoista"- em va dir una veueta.-"Ho ets. Vas deixar que el Fortin amenacés de mort a tots els teus companys a canvi de poder parlar amb els teus pares. Vas preocupar-te només de tu mateixa quan els altres també patien..."

"Això no es veritat, ja vas escoltar l'Erion, així que calla."

-Em... Allie?- vaig demanar, quan s'anava.- Sam, els menors no poden entrar al cap de Senglar, oi?- vaig demanar, ja que per la reacció de l'Allie havia dubtat.

Vaig negar amb el cap quan l'Agatha em va demanar que li passava.

-No ho sé... però m'he fixat que duia tota la roba de blau. Us heu fixat vosaltres? Sé que es el seu color preferit, però mai havia vingut així... Em... A les 10? A mi em va bé, sense problemes.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal   Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDv Gen 20, 2012 5:26 am

- No ho se, tot i que jo vaig he entrat més d'un cop aixi que.

Vaig mirar l'Als que entrava al castell.

- Pot ser és per el coma, ha estat un mes incoscient, cregues o no te que tindre algun efecte negatiu...La vigilare de prop, per si de cas.

Anava de blau, i no duia res negre, no duia res negre al igual que l'Ed...ell, ell deuria de parlar amb ella, jo no podia preguntar-li el motiu sense pareixer...si, millor que fora ell.

- Bé, a mi a les 10 me ve bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornada de les vacances de Nadal   Tornada de les vacances de Nadal - Página 2 EmptyDv Gen 20, 2012 10:05 am

- Molt bé, dons end veiem a les 10 al cap de senglar, ens rel·laxem, ens posem al dia... i ja m'arrossegareu fins a Hogwarts de nou, perquè no s´ñe vosaltres però jo necessito emborratxar-me, després de tot això... i de veure a dues persones en concret per aquí... seguuuur que m'hi topo.

Em vaig preguntar com reaccionaria davant del Fortin. I davant de la Medea... bé, davant d'ella ja sabia com reaccionaria: descaradament, com últimament. M'havia tornat a acostumar a la seva presència i, tot i que encara em posava els pèl de punta, ja no li tenia tant de pànic.

- Fins després. Vaig a veure si trobo la Wen, la Cass i l'Erin.

Vaig fer-los adéu amb la mà i vaig tirar cap al castell.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Tornada de les vacances de Nadal
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Tornada a Hogwarts [Allie]
» Vacances de Nadal
» Tornada a Hogwarts... segona part. [James]
» Tornant de les vacances de nadal [lliure per a tothom que m'hagi trobat a faltar!!^^]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: