Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Any nou amb el meu amor (Jake) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Any nou amb el meu amor (Jake) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Any nou amb el meu amor (Jake)

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 11:46 am

Vaig arribar a la marmita foradada i vaig demanar una habitació per dos, vaig pujar cap a l'habitació número set, un cop vaig ser a dins vaig enviar un patronus al Jake dient-li que l'esperava alla i em vaig posar a ordenar l'habitació.

Vaig conjurar unes veles amb olor a rosa i vaig posar petals per sobre del llit i un cop ho vaig tenir tot preparat vaig anar al bany per acabar-me d'arreglar mentre esperava que arribes el Jake.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 12:03 pm

Tan bon punt vaig rebre el patronus de la Ra vaig acomiadar-me dels companys de l’hospital, amb qui havia celebrat les campanades, i vaig anar cap a la Marmita Foradada. Vaig anar cap a l’habitació que m’havia dit, i vaig obrir la porta.

- Ra...?

Vaig entrar a l’habitació, i l’olor de roses va entrar al meu nas tan bon punt vaig posar-hi el peu. Vaig anar cap al llit, i m’hi vaig asseure. Jo portava una americana senzilla, negra, amb una camisa blanca i una corbata verda. Vaig sentir la porta del bany, i vaig somriure, aixecant-me.

- Bon any, princesa...
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 12:10 pm

-Bon any amor meu.- vaig respondre mentre avançava cap a ell i li passava els braços al voltant del coll per fer-li un petó.- T'he trobat a faltar Jake.- vaig dir posant careta de pena.- Que prefereixes a les teves pacients potser?.- vaig dir somrient amb ganes de jugar.

El vaig tornar a besar intensament mentre el tornava a emprenyer cap al llit fins que hi vem caure els dos.

-Perque tinc els meus mètodes per convençet de que et quedis amb mi, aquesta nit.- vaig dir mentre ajuntava els nostres llavis un altre cop.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 12:22 pm

- Les meves pacients? – vaig riure -. Amor, la meitat de les meves pacients passen dels cinquanta, i l’altra meitat són irreconeixibles i per això estan ingressades...

Vaig correspondre-li als petons a mesura que m’empenyia cap al llit, abraçant-la per la cintura. Quan vam caure al llit, vaig apartar-li els cabells de la cara amb un gest ràpid. Vaig mossegar-li el llavi, i quan em va dir allò dels mètodes vaig dir:

- No et preocupis, que no et vull substituir... Però m’interessa això de conèixer els teus mètodes...

Vaig somriure-li, seductor, abans de fer-li un altre petó, i anar-li besant el coll a poc a poc.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 12:32 pm

Vaig ronronejar com un gat quan em va dir que no em volia substituïr i vaig somriure quan em va dir que volia veure els meus mètodes.

-Home, el meu primer mètode ere demanar-te que et quedessis pero en tenia d'altres preparats per si aquest no funcionava.- vaig dir-li somrient mentre el tornava a besar, després me'n vaig separar i em vaig descodar la cremallera del vestit que va caure als meus peus i em vaig quedar amb un conjunt de roba interior d'encaix.

Em vaig tornar a apropar al Jake i el vaig mirar amb un somriure trapella.
-Et quedaras a pasar la nit amb mi?.- vaig preguntar seductorament.- ho he de fer servir mes mètodes?
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 12:54 pm

Vaig quedar-me assegut al llit mentre es treia el vestit, i em vaig treure l’americana. Mentre m’afluixava la corbata, vaig somriure, mirant com de bé li quedava la roba interior encaix. Vaig fer un somriure seductor, i la vaig agafar de la cintura, apropant-la a mi.

- Crec que ja m’has convençut, princesa...

Vaig començar a fer-li petons pel coll, la barbeta, el nas, els llavis i les orelles. L’omplia de petons i d’amor.

- Però només per curiositat... Quins mètodes eren...?
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 1:04 pm

Vaig somriure mentre em colocava comodament sobre del seu cos, deixava que em beses i li tornava els petons mentre li acariciava l'adoment per sota de la camisa.

-Diguem que els meus altres mètodes seguien per aquest cami.- vaig dir amb un somriure seductor per després fer-li un altre petó.- T'estimo amor meu.- vaig dir-li fluixet a l'orella per començar-li a fer petons desde allà fins a la mandibula i després al coll.-Gràcies per ser aqui amb mi aquesta nit.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDj Gen 05, 2012 1:27 pm

- Jo també t'estimo, Ra... I cap dels plans que podien existir aquesta nit superava el poder passar-la amb tu.

Vaig acabar d'afluixar-me la corbata, i quan me la vaig treure vaig posar-la a la cintura de la Ra, apropant-la a mi si estirava dels extrems, fent-la la meva presonera.

- Veus, amor? Tornes a ser una princesa atrapada per una serp...

Vaig estirar la corbata, fent que s'hagués d'apropar a mi. El conjunt li quedava molt bé, però potser estaria millor sense ell i tot... Vaig començar a jugar amb els seus sostens, buscant l'obertura, sense gaire èxit. Com que no podia, vaig optar per anar al que era fàcil, i vaig començar a desbotonar la meva camisa, amb un somriure seductor.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDg Gen 08, 2012 3:53 am

Vaig somriure quan va tornar a sortir el tema de la princesa atrapada per la serp, perque era un moment especial per mi.

-I un cop més aquesta princesa no és vol escapar de la serp que la té presonera.- vaig dir-li rient amb els meus llavirs molt a prop dels seus, en acabat faig fer-li un altre petó.

Vaig treure una ma del seu coll i la vaig dirigir cap a l'obertura dels meus sostens i amb un sol click es van deixar anar, vaig tornar a posar les mans al seu coll mentre deixava que les tires rellisquessin suaument pels meus braços.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Any nou amb el meu amor (Jake) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake)   Any nou amb el meu amor (Jake) EmptyDg Gen 08, 2012 4:01 am

Vaig somriure quan vaig sentir els seus sostens descordant-se. Vaig mossegar-li el coll, fluixet, i vaig murmurar:

- Doncs a la serp li encanta que la princesa no es vulgui escapar...

Vaig acaronar-li l'esquena, mentre deixava anar un gemec entre dents. Perquè ser allà amb ella era el que més desitjava. Vaig baixar les mans fins a les seves cames, seductorament, i vaig fer-li petons pel coll, provocador.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Any nou amb el meu amor (Jake)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Jake Bynson
» Intentant ajudar la Rue [Jake]
» Jake Bynson - Relacions
» Converses... poc... agradables [Jake]
» Parlant sobre sentiments (Jake)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: La Marmita Foradada :: Roleig-
Canviar a: