Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Any nou amb el meu amor (Jake) | |
| | Autor | Missatge |
---|
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 11:46 am | |
| Vaig arribar a la marmita foradada i vaig demanar una habitació per dos, vaig pujar cap a l'habitació número set, un cop vaig ser a dins vaig enviar un patronus al Jake dient-li que l'esperava alla i em vaig posar a ordenar l'habitació.
Vaig conjurar unes veles amb olor a rosa i vaig posar petals per sobre del llit i un cop ho vaig tenir tot preparat vaig anar al bany per acabar-me d'arreglar mentre esperava que arribes el Jake. | |
| | | Jake Bynson Adult
Nombre de missatges : 290 Fecha de inscripción : 06/11/2010
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 12:03 pm | |
| Tan bon punt vaig rebre el patronus de la Ra vaig acomiadar-me dels companys de l’hospital, amb qui havia celebrat les campanades, i vaig anar cap a la Marmita Foradada. Vaig anar cap a l’habitació que m’havia dit, i vaig obrir la porta.
- Ra...?
Vaig entrar a l’habitació, i l’olor de roses va entrar al meu nas tan bon punt vaig posar-hi el peu. Vaig anar cap al llit, i m’hi vaig asseure. Jo portava una americana senzilla, negra, amb una camisa blanca i una corbata verda. Vaig sentir la porta del bany, i vaig somriure, aixecant-me.
- Bon any, princesa... | |
| | | Rapunzel Davies Professorat
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 12:10 pm | |
| -Bon any amor meu.- vaig respondre mentre avançava cap a ell i li passava els braços al voltant del coll per fer-li un petó.- T'he trobat a faltar Jake.- vaig dir posant careta de pena.- Que prefereixes a les teves pacients potser?.- vaig dir somrient amb ganes de jugar.
El vaig tornar a besar intensament mentre el tornava a emprenyer cap al llit fins que hi vem caure els dos.
-Perque tinc els meus mètodes per convençet de que et quedis amb mi, aquesta nit.- vaig dir mentre ajuntava els nostres llavis un altre cop. | |
| | | Jake Bynson Adult
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 12:22 pm | |
| - Les meves pacients? – vaig riure -. Amor, la meitat de les meves pacients passen dels cinquanta, i l’altra meitat són irreconeixibles i per això estan ingressades...
Vaig correspondre-li als petons a mesura que m’empenyia cap al llit, abraçant-la per la cintura. Quan vam caure al llit, vaig apartar-li els cabells de la cara amb un gest ràpid. Vaig mossegar-li el llavi, i quan em va dir allò dels mètodes vaig dir:
- No et preocupis, que no et vull substituir... Però m’interessa això de conèixer els teus mètodes...
Vaig somriure-li, seductor, abans de fer-li un altre petó, i anar-li besant el coll a poc a poc. | |
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 12:32 pm | |
| Vaig ronronejar com un gat quan em va dir que no em volia substituïr i vaig somriure quan em va dir que volia veure els meus mètodes.
-Home, el meu primer mètode ere demanar-te que et quedessis pero en tenia d'altres preparats per si aquest no funcionava.- vaig dir-li somrient mentre el tornava a besar, després me'n vaig separar i em vaig descodar la cremallera del vestit que va caure als meus peus i em vaig quedar amb un conjunt de roba interior d'encaix.
Em vaig tornar a apropar al Jake i el vaig mirar amb un somriure trapella. -Et quedaras a pasar la nit amb mi?.- vaig preguntar seductorament.- ho he de fer servir mes mètodes? | |
| | | Jake Bynson Adult
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 12:54 pm | |
| Vaig quedar-me assegut al llit mentre es treia el vestit, i em vaig treure l’americana. Mentre m’afluixava la corbata, vaig somriure, mirant com de bé li quedava la roba interior encaix. Vaig fer un somriure seductor, i la vaig agafar de la cintura, apropant-la a mi.
- Crec que ja m’has convençut, princesa...
Vaig començar a fer-li petons pel coll, la barbeta, el nas, els llavis i les orelles. L’omplia de petons i d’amor.
- Però només per curiositat... Quins mètodes eren...? | |
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 1:04 pm | |
| Vaig somriure mentre em colocava comodament sobre del seu cos, deixava que em beses i li tornava els petons mentre li acariciava l'adoment per sota de la camisa.
-Diguem que els meus altres mètodes seguien per aquest cami.- vaig dir amb un somriure seductor per després fer-li un altre petó.- T'estimo amor meu.- vaig dir-li fluixet a l'orella per començar-li a fer petons desde allà fins a la mandibula i després al coll.-Gràcies per ser aqui amb mi aquesta nit. | |
| | | Jake Bynson Adult
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dj Gen 05, 2012 1:27 pm | |
| - Jo també t'estimo, Ra... I cap dels plans que podien existir aquesta nit superava el poder passar-la amb tu.
Vaig acabar d'afluixar-me la corbata, i quan me la vaig treure vaig posar-la a la cintura de la Ra, apropant-la a mi si estirava dels extrems, fent-la la meva presonera.
- Veus, amor? Tornes a ser una princesa atrapada per una serp...
Vaig estirar la corbata, fent que s'hagués d'apropar a mi. El conjunt li quedava molt bé, però potser estaria millor sense ell i tot... Vaig començar a jugar amb els seus sostens, buscant l'obertura, sense gaire èxit. Com que no podia, vaig optar per anar al que era fàcil, i vaig començar a desbotonar la meva camisa, amb un somriure seductor. | |
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dg Gen 08, 2012 3:53 am | |
| Vaig somriure quan va tornar a sortir el tema de la princesa atrapada per la serp, perque era un moment especial per mi.
-I un cop més aquesta princesa no és vol escapar de la serp que la té presonera.- vaig dir-li rient amb els meus llavirs molt a prop dels seus, en acabat faig fer-li un altre petó.
Vaig treure una ma del seu coll i la vaig dirigir cap a l'obertura dels meus sostens i amb un sol click es van deixar anar, vaig tornar a posar les mans al seu coll mentre deixava que les tires rellisquessin suaument pels meus braços. | |
| | | Jake Bynson Adult
| Assumpte: Re: Any nou amb el meu amor (Jake) Dg Gen 08, 2012 4:01 am | |
| Vaig somriure quan vaig sentir els seus sostens descordant-se. Vaig mossegar-li el coll, fluixet, i vaig murmurar:
- Doncs a la serp li encanta que la princesa no es vulgui escapar...
Vaig acaronar-li l'esquena, mentre deixava anar un gemec entre dents. Perquè ser allà amb ella era el que més desitjava. Vaig baixar les mans fins a les seves cames, seductorament, i vaig fer-li petons pel coll, provocador. | |
| | | | Any nou amb el meu amor (Jake) | |
|