Jake Bynson Adult
Nombre de missatges : 290 Fecha de inscripción : 06/11/2010
| Assumpte: Jake Bynson Dg Nov 07, 2010 2:18 am | |
| Nom: Jake Bynson Edat: 18 Residència: Ex-Slytherin Ofici: Estudiant la carrera de medicina, treballa a la Marmita Foradada. Família : Considero els meus amics com la meva família. Aspecte físic: Alt, ulls blaus penetrants, que a vegades amb la lum es veuen verdosos. Soc pèl roig natural. Es podria dir que no soc gaire guapo (no ho soc), però tinc un cos cuidat. Personalitat: Simpàtic amb els meus amics, amb els altres... Depèn de qui siguin. No acostumo a jutjar a la gent només conèixer-la, però tampoc m'agrada que gent desconeguda tingui masses confiances amb mi. Si es passen, em passo jo també. Encara que no soc guapo, tinc una manera de parlar bastant bonica, i a que les noies agrada molt. Sóc bastant bo en els estudis, i soc intel·ligent, però bastant mandrós, a vegades. Breu història: Vaig nèixer a Oslo, Noruega, en una família de sang pura, i en teoria anava a anar a una escola de màgia a Oslo, però quan vaig rebre la carta de Hogwarts em vaig decantar per ampliar els meus horitzons. Quan era petit vaig tenir una experiència que em va deixar marcat, el que m'ha quedat com un trauma infantil. Des de petit he somiat en arribar a ser un escriptor famós, un bon redactor en alguna revista. Sempre havia tingut clar que volia estudiar Medicina, però. Mascota: Un gat negre, el Karr, i en Kveykva, el mussol negre. Altres: La meva vareta és de dos pams i dos dits, fusta de cirerer i fibra de cor de drac. El meu patronus és un ós.
Editat per darrera vegada per Jake Bynson el Dt Jul 12, 2011 9:16 pm, editat 3 cops en total | |
|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Jake Bynson Dg Nov 07, 2010 2:24 am | |
| Acceptat, Jake! A rolejar s'ha dit! | |
|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Jake Bynson Dl Set 12, 2011 2:20 am | |
| Hauries d'afegir una data d'aniversari | |
|