Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
És divertit ser invisible.  - Página 4 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
És divertit ser invisible.  - Página 4 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

És divertit ser invisible.

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

És divertit ser invisible.  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDt Oct 05, 2010 6:06 am

- Tinc dos cosines, no son muggles, però tenen molts aparells muggles i alguna vegada quant he anat a sa casa els he vist.- vaig dir- Al joc eixe del fontanero he jugat, em vaig riure molt perque sempre acabava morint. Quant vaig començar el joc es va caure a un clot, i sempre era el mateix!- vaig dir riguent- Al final em vaig cansar i em vaig posar a un de matar zombies o algo per l'estil.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDt Oct 05, 2010 6:38 am

Vaig riure.
-Doncs m'hauries d'aver vist a mi jugant. Jo cridava: Salta! salta! ridiculo fontanero! i quan es moria començava: No, no, no, no, no! El meu germà es pijava de riure i jo em moria. Quan vaig superar el primer nivell vaig estar una setmana celebrano, ni que fos un gran premi. Però m'havia deixat els dits.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDc Oct 06, 2010 4:24 am

- Et pogueres passar el primer nivell!!!- vaig dir emocionada- Quina sort!! Jo no he pogut, és arribar a la porta i ve la cosa eixa i em mata U.U- vaig dir- Una vegada em vaig cabretjar tant que li vaig llançar un malefici al televisor. -vaig dir riguent- La meua cosina es va dur un ensurt! Va entrar al menjador i el televisor la va abraçar hahahahahha- vaig recordar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDc Oct 06, 2010 7:05 am

Ja ja ja Vaig riure imaginat-me el televisor maleit.
-Jo un cop vaig estar a punt de llençar la tele per la finestre. Sort que el meu germà em va parar (que te més força que jo). Després em va dir que estava sonada, però això ja és pa de casa dia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDj Oct 07, 2010 6:06 am

- Hahaha!- vaig riure- Aiis, veig que no soc l'unica que no es pot passar el joc eixe- vaig dir mentres em torcava les llagrimes- I tu a quin curs vas?

[off: comence a no saber que dir xD]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDj Oct 07, 2010 8:21 am

-A 4rt. I tu?- rapidament vaig canviar de tema, com solia fer sense voler- saps que trobo a faltar quen estic a Hogwart? i no és la família tu juro.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDv Oct 08, 2010 2:05 am

- Jo vaig a 6é- vaig dir- Mm... l'ordenador? Els comics no perque els tens aci, una tele?- vaig dir mentres anava pensant objectes muggles.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDv Oct 08, 2010 7:29 am

-Bingo!- vaig dir somrient- encara que més especificament l'internet. Es que aquí semble que estiguem a l'era preisorica o l'edat mitjaval i això que som mags.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDs Oct 09, 2010 3:50 am

- Ah!! Internet..!- vaig dir- Si, uff... es que aci no tenim casi ni electricitat, menys mal que estan posant-ne que sino.. imaginat anar per el passadis amb una vela o per l'habitació, pareixeriem fantasmes, hahaha- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDs Oct 09, 2010 9:46 pm

-No fotis! n'estan posant? i jo que voliar anar ara a cantar-li les quaranta en Dumbledore, ara ja no podré veure la cara estupefacte del vell i riurem una mica. Per cert com es fa per parlar amb ell, vas al seu despatx? o dius: Dumbledore jo t'invoco! i apareix com un Déu.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDs Oct 09, 2010 10:27 pm

- Hhahaha- vaig dir riguent- Has d'anar al seu despatx, però per a que te atenga has de dur dolços i sobretot ves amb compte amb la Ballesta anti-persona, al principi de curs tenia una posada- vaig dr- A mi m'encanta aquest home.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDl Oct 11, 2010 8:43 pm

-Rebut, encara que no ser si els dolços arrivaràn sensers jaja. A mi t'ambé em cau bé el vell, però el que més m'agrada és fer-li la punyeta. Estic pansant de posar caramels megabooms al seu despatx quan surti d'aquí, t'hi apuntes?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDl Oct 11, 2010 8:59 pm

Vaig pensar en el que deia la Celo... uff.. tentador... però ja era hora de sopar i el menjar estava davant de tot.

- No, ara, d'aci poc es hora de sopar, i menjar, en la meua llista, esta abans que fer merder. - vaig dir riguent- Però ho apuntare per a més endavant.- vaig dir.- Crec que sera ja hora d'anar a sopar, vols vindre?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDj Oct 14, 2010 7:36 am

-Oi tant! M'encanta menjar! és un dels meus pocs hobbies.
Em vaig aixecar i li vaig donar la mà
-Giem, perquè faig 4rt i no sé on està encara el gran salò, has vist que flipant, jaja.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDv Oct 15, 2010 3:52 am

- Val, doncs anem?- vaig dir mentres em dirigia cap a la porta- Adeu Sala!!

Vaig eixir de la sala, acompanyada de Celo.

[TANQUEM TEMA??]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 4 EmptyDs Oct 16, 2010 9:45 am

TANQUEM TEMA! Smile
Tornar a dalt Ir abajo

És divertit ser invisible.
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4