Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Cremar, dic, tornar invisible una taula! [James] Dg Mar 20, 2011 11:21 am | |
| Vam entrar al Gran Saló. No hi havia ningú i estaven totes les llums apagades, vaig fer un moviment de vareta i vaig obrir algunes lluns. No totes, no volia despertar els professors que, segur, se n'haurien adonat.
Vaig posar-me davant la taula d'Slytherin i vaig donar una volta sobre mi mateixa- I aquí tenim la nostra víctima- Vaig dir, senyalant l'enorme taula. Vaig agafar el James de la mà i el vaig portar fins on era jo feia uns moments- I et deixo fer els honors, James, ets una persona afortunada ^^
| |
|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Cremar, dic, tornar invisible una taula! [James] Dt Mar 22, 2011 11:04 am | |
| Vam entrar al Gran Saló. Va encendre algunes espelmes, que van quedar flotant sobre els nostres caps, i després va agafar-me de la mà i em va arrossegar fins davant de la taula de Slytherin.
- Vaja, quin honor! - vaig dir, traient la vareta -. Mimeticum.
L'extrem de la taula va començar a "desaparèixer". No era un encanteri molt potent, aquell, però serviria per confondre els alumnes que, sense un petit gest de vareta, serien incapaços de trobar la taula.
| |
|