Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
És divertit ser invisible.  - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
És divertit ser invisible.  - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

És divertit ser invisible.

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

És divertit ser invisible.  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:08 am

Vaig notar com tremolava tot de nou, i com quedava tot ple d'una boira espessa, igual que l'altre vegada. Bé, igual igual no, era com si hi hagués alguna cosa que hagués canviat, tot i que no sabia què.

Vaig començar a sentir una musica lleugera però amb ritme, i que de mica en mica va quedar-se en un volum òptim.

-Sam, sens la música? - vaig dir, just abans de que la boirina comencés a marxar de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:12 am

Vaig eixir de la sala i solament eixir vaig sentir com una música.

- Si, l'escolte- vaig dir aleshores em vaig donar compte de que tot ja estava com devia d'estar- Ei! Ja ha tornat tot al lloc!!- vaig dir- D'on creus que vindra la música?- al cap d'una estona em vaig donar compte de que es sentia més per la part de raere- Crec que ve d'alli- vaig dir senyalant raere nostra.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:18 am

Vaig aixecar-me, i vaig veure que tenia a la Sam uns metres endavant, i tot de mobles per el nostre voltant. Habia tornat tot a la normalitat!

Vaig girar-me per mirar d'on deia la Sam que venia la música, i la meva sorpresa va ser trobar-me un gran equip de música immens, deixant anar les notes del que éren una de les cançons del moment. I-N-C-R-E-I-B-L-E!

Allà al costat hi havia una taula plena de cds, películes, i mil coses més. També hi havia penjadors, a l'altre costat de l'equip de música, plens de disfresses, perruques i complements. I no només això, hi havia tot el necessari per poder montar una festa amb condicions!

-Sam, em sembla que estic veien visions- vaig dir-li, sense acabar-me de creure el que veia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:31 am

- O-S-T-R-E-S- vaig dir alucinada- Veig que la sala ja esta de milor humor! Gràcies sala!

- Has vist?- vaig dir mentres me apropava a cap a les disfresse que hi havien- Ala! Aquesta és la pintura que dura una setmana, jo una vegada li vaig pintar al meu germa una flor en la galta i estigue una setmana amb ella posada.- vaig dir riguent- Crec que em pintare alguna cosa...- vaig dir mentres em pensava que pintar-me vaig continuar mirant el que hi havia a la sala. Al final vaig arribar a una taula on prop d'aquest hi havia una pantalla de cine gegant.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:39 am

M'estava repassant els CDs. N'hi havia tan de muggles com del món màgic! Semblava que la sala podia llegir els pensaments, ja que hi havia els grups de més m'agradaven, a més d'uns quants que li devien agradar a la Sam i que semblava que fóssin del món màgic, i la veritat era que jo no n'havia sentit a parlar mai.

-Sam, sembla que la sala ens coneix els gustos i tot! Has vist? - i li vaig ensenyar tots els cdds i películes que hi havia sobre la taula.

Vaig deixar-los sobre la taula i vaig tornar a remanar per la taula. Fins i tot hi havien revistes! Totes les que t'haguéssis pogut imaginar, totes!

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:43 am

- Uau!- vaig dir- Hi han tantes coses, que no per on començar!- vaig dir molt emocionada. Em vaig posar a mirar algunes revistes, despres em vaig posar a revisar les pelicules, però vaig acabar de nou a la taula de les pintures- Em vuic pintar alguna cosa, però no se que fer-me? Alguna idea- vaig dir mentres mirava el pots de pintura. Aquestos eren de tots els colors que hi havien , vaig demanar un blau cel i al cap d'una estona em va apareixer un davant meua.- Uff, me estan vinguent unes idees al cap!- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:48 am

La Sam es volia pintar alguna cosa amb una pintura que calia una setmana perquè marxés.

-Doncs... aviam- vaig dir començant a llegir una revista sobre tatuatges - aqui hi ha una pàgina plena de dibuixos de tatuatges, si t'hp vols mirar..- i li vaig oferir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:55 am

Vaig vore la revista que em senyalava la Maggs i vaig vore que molt dels tatuatges que hi havien eren un poc cutres..

- Be, me esperare a Hallowen per a pintar-me, amb un color roig sang i sense cap, segur que asuste a algú!- vaig dir riguent. Despres em vaig sentar en una butaca que hi havia per ahi i em vaig posar a mirar una revista, quan se me va ocorrer una idea estupida.
Em vaig posar prop d'un armari, i vaig pensar que volia una pissarra, al cap d'una estona va apareixer una davant meua. Vaig agafar un tros de guix i vaig escriure:

- Gràcies Sala per totes les coses que ens estan oferint.- vaig dir esperant que aquesta em contestara
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 3:59 am

La Sam acabava de dir el que em pensava que diria : que els tatuatges de la revista eren cutres cutres cutres.

Va fer apareixer una pissarra, i hi va escriure una frase:"Gràcies Sala per totes les coses que ens estan oferint"

Al cap de pocs segons, les lletres de la pissarra van desaparèixer i es van anar escrivint unes altres :

- gràcies a vosaltres per haver-me arreglat el dia

vaig trobar molt estrany que una pissara la respongués, i més encara, si era la sala que parlava.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:07 am

Va passar el que esperava que passara. La sala parlava i tenia sentiments.

- De res Sala, espere que Maggs i jo no te molestem quant venim aci. - vaig escrire a a la pissarra.

-Mai em molesteu, al contrari sempre va be que vinga gent, aixi no me aburrisc. I si alguna vegada voleu alguna cosa sols teniu que demanar, perque si puc, vos ho proporcionare.-va respondre la sala.

Em vaig girar cap a Maggs:

- Si, vols escriure alguna cosa.- vaig dir senyalant la pissarra.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:16 am

-Val...- vaig agafar el guix, i hi vaig escriure el seguent:

- Què et passava que estiguéssis de mal humor? - vaig escriure-li, intentant així saber què li havia passat.

Les lletres van desapareixer, però semblava que no n'apareixien.

-Sala? - vaig dir en veu alta.

Llavors si, van apareixer unes lletres escrites en guix a la pissarra.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:23 am

La Maggs li va preguntar que li passava al cap d'una estona va escriure.

- L'altre dia, estava aci, arreglant la sala, quant uns alumnes, amb uniforme verd varen entrar corrent. Al cap d'una estona es varem posar a trencar coses i a fer pintades. Abans que poguera dir jo res, aquestos van fugir- va escriure la sala.

- Slytherins, perque no em sorpren- vaig escriure a la pissarra- Jo soc de Ravenclaw i ella de Gryffindor, nosaltres mai et fariem algo aixi, els Sly son diferents, sols es preocupen per ells mateixos.- vaig acabar d'escriure
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:32 am

Vaig agafar el guix i hi vaig escriure:

-T'agradaria que trobéssim els culpables que van fer això?

I al cap d'un instant, ja havia esborrat les meves paraules i hi escribia les sebes.

- De debò que faríeu això per mi? Gràcies!

Vaig mirar a la Sam i, com em pensava, estava d'acord en l'idea.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:37 am

- Oh! I tant que farem aixo, son Sly, sempre es divertit ensenyar a un Sly el que ha fet malament- vaig escriure a la pissarra.
- Moltes Gràcies, mira, vos fare un dibuix de les cares dels xics aquells- va dir la sala

Al cap d'una estona van apareixer unes cares molt be dibuixades a la pissarra, em vaig guardar la imàtge a la ment.

- Tornem en seguida.- vaig escriure.

Maggs i jo varem sortir de la sala.

[UNA HORA MÉS TARD]

Varem entrar a la sala riguent, la sala ens va saludar a la seua manera.

- Hola, ja hem tornat!- varem cridar.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:46 am

-Hola Sala! - vaig dir-li suposant que ens sentiria.

-Saps, en aquells vailets ja els hem atrapat, i la veritat, quan els hi he dit que era monitora... s'han quedat amb una cara! Ja han quedat escarmentats, no vindràn pas més a destrossar. - vaig escriure a la pissarra.

- moltes gràcies per tot, noies.- ens va respondre ella.

Ja no me'n recordava del que haviem vingut a fer a la sala, abans de que passés tot allò. I llavors em va venir com un flash.

-I què, samanta, encara no t'han passat les ganes de fer servir l'armari un altre cop, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:49 am

Vaig sentir el que havia dit la Maggs, al principi em vaig quedar pensant de que estava parlant-me fins que al final vaig caure.

- Ostres, es veritat, l'armari! Ja no em recordava!- vaig dir- Clar, que vuic tornar a probar-lo, però aquesta vegada tu també ho has de probar.- vaig dir- Encara que no se per on para, sincerament, crec que estic un poc perduda.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:53 am

- Jo tampoc sé cap on és...- vaig dir-li posant-me a pensar. -Ja ho tinc!

Vaig agafar el guix i li vaig demanar a la pissarra :

- Perdona, però no sabries pas on és l'armari volatilitzador?

I la pissarra em va respondre amb una gran fletxa verda indicant-nos la dirrecció.

És divertit ser invisible.  - Página 2 Flecha-derecha

-O sigui que és cap a la dreta... Gràcies!

-Anem cap allà, Sam?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 4:57 am

- Anem- vaig dir mentres tirava cap a aquella direcció

Al cap d'una estona varem arribar al armari.

- Menys mal que aquells vandals no l'han destrossat perque sino, vorien- vaig dir mentres obria la porta- Qui ho vol provar primer? Vols fer-ho tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:00 am

-mm... val, doncs si no et fa res, primer m'hi poso jo. (Very Happy) - vaig dir-li, i, encara que estava nerviosa perquè no sabia què m'hi trobaria, també tenia ganes de saber què era viatjar amb un armari volatilitzador.

-M'hi he de posar- vaig dir mentre hi entrava- i ara? només cal que m'estigui quieta? -vaig demanar-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:03 am

- Si, has d'entrar i estar-te quieta, val?.- vaig dir.- Dire les paraules, esperare 30 segons i tornes, val?

Vaig esperar a que Maggs entrara a l'armari, quant ho va fer vaig tancar la porta.

- Atmonian nepterium passus.- vaig dir clarament.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:09 am

Va tancar la porta just quan vaig acabar d'entrar. Va tancar la porta i llavors va dir les paraules.

Vaig notar com una força m'empenyia cap avall, i llavors cap amunt, i m'apretava per tot arreu i llavors era com si no hi hagués gravetat. Era una cosa tota estranya, que no havia notat mai abans.

Quan vaig estar segura de que havia arribat a lloc, vaig obrir la porta, només per saber què hi havia a fora. Vaig trobar-m'hi una habitació plena d'objectes estranys, tot i que no vaig arribar a saber on era. Llavors, vaig tornar a tancar la porta i vaig tornar a sentir el mateix. Com la força m'empenyia cap avall, i llavors cap amunt, i m'apretava per tot arreu i llavors era com si no hi hagués gravetat.

I llavors vaig arribar a on havia d'arribar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:13 am

Vaig contar fins a 30 i despres vaig dir les paraules per a tornar.

- Atmonian nepterium passus tornare- vaig dir, esperant que funcionara.

Em vaig apropar cap a la porta i la vaig obrir.

- Maggs? Esta tot be?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:18 am

Vaig sortir de l'armari a poc a poc, mirant de que hagués anat tot bé.

-SI! Ha sigut increible, Sam!- i vaig córrer a abraçar-la. - i diria que estic bé!

-Ara ho proves tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:20 am

- A que mola molt!? És una sensació alucinant, mola molt- vaig dir corresponent a l'abraçada- Val, ara entre jo, espere que no em passe res. - vaig dir riguent.

Vaig entrar en l'armari i em vaig posar comoda.

- Quan vuigues.- vaig dir a Maggs.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: És divertit ser invisible.    És divertit ser invisible.  - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:24 am

-Tranquila, que aquest com no et passarà res - vaig dir, confiant en mi mateixa. -vols estar-t'hi més de 30 segons i així investigar una mica per allà? o quan faci els 30 et torno a portar cap aqui?

Vaig tancar-li la porta, i em vaig preparar per dir les paraules: - atmoniam nepterium passus!

I vaig sentir un soroll. El de la Samanta que se n'anava directament cap a l'altre armari.
Tornar a dalt Ir abajo

És divertit ser invisible.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent