Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 30 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 30 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Tinc cara de llunàtica... [Petita River]

3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc cara de llunàtica... [Petita River]   Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDv Des 16, 2011 10:26 am

En aquell moment amb prou feines em sentia el cos. Ja no parava cas a les patades que em donava la noia, ni als insults que em dedicava. La ment no parava de repetir-me les dues mateixes paraules, mentre em deixava colpejar...

"Per què? Per què? Per què?"

I aleshores va dir allò del Crucio. aterroritzada, em vaig abraçar les cames estirada al terra, esperant que vingués.

Però no va venir. Tot el que vaig sentir van ser unes passes que s'allunyaven, i un riure malèvol que s'anava fent cada vegada més fluix.

estava alleujada, però la marxa de l'Allie encara em va horroritzar més. Perquè, en aquell moment, va ser quan vaig prendre consciència del que significava allò. La meva millor amiga m'havia traït, qui sap des de quan. Ja no tornaria a tenir-la al meu costat.

Això ja va ser massa per mi. Ja m'era igual si anava bruta i suada, m'era igual el dolor, m'era igual qua s'hagués posat a ploure i que l'aigua m'estigués banyant des d'una finestra oberta. M'era igual tot.

Vaig tancar els ulls poc a poc tremolant de fred i de por, i em vaig abraçar a mi mateixa quedant en posició fetal, i vaig plorar, espantada pel que havia passat i pel que havia estat a punt de passar, qui sap quanta estona.

I en aquella estona vaig pensar en una cosa, que em feia més por que mil Allies amb les seves varetes. Era el que havia temut i aparcat a un racó tota la meva vida. I no podia soportar-ho.

L'Allie tenia raó.

El món no era un conte de fades.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc cara de llunàtica... [Petita River]   Tinc cara de llunàtica... [Petita River] - Página 2 EmptyDv Des 16, 2011 10:40 am

Anava cap a la meva cambra al tercer pis. Travessant un dels corredors estrets del segon pis, vaig veure algú fet una bola a terra. Vaig obrir els ulls com plats i vaig córrer fins a aquella persona.

- Erin! - vaig exclamar en reconèixer-la -. Erin, què ha passat?!

La noia estava empolsegada i tenia diversos cops i estrips a la roba. Vaig agafar-la en braços, fent una ganyota, i vaig endur-me-la cap a la infermeria com vaig poder. La noia, compungida, no va immutar-se quan vaig agafar-la; ni es movia.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Tinc cara de llunàtica... [Petita River]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2