Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN

Ir abajo 
+8
Cassandra K. Konstantaras
Gisèlle Possesseur
Maggie Prewet
Kikus Fortin
Lilian Bell
Rapunzel Davies
Wendy G. Moore
Lex Lupin
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDj Nov 24, 2011 3:46 am

Portava tot el partit parant bales d'en Fortin i la Nyx, que atacaven amb tanta agressivitat que no em deixaven marge per atacar jo. Evidentment, no podia aturar totes les bales, i malgrat que havia desviat algun llançament perillós, d'altres eren massa lluny o massa complicades d'evitar.

- Perdona... Faig el que puc, no sóc tan ràpid...! - vaig dir-li a la Lily, quan em va cridar.

Em va sentar malament, que em cridés, perquè ella tampoc estava demostrant molta intensitat. Semblava... espantada. Com si tingués por de les bales, i dels altres jugadors.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDj Nov 24, 2011 8:04 pm

Em vaig mirar l'enrenou que havia montat la Bell per una bala i me li vaig apropar.

-I et fas anomenar jugadora de quidditch.-vaig dit amb sorna.- els jugadors de veritat no els tenim por a la bales.

Em vaig allunyar d'aquella zona i vaig anar a buscar la bomba, quan la vaig tenir entre les mans, vaig elevar-me força una mica per sobre de la resta de jugadors per evitar que em barressin el pas.
Un cop vaig ser a prop de la portoria de gryiffindor vaig llençar la bomba amb una mica d'efecte aixi vaig aconseguir despirstar al porter i vaig marcar.

-GOL! .- vaig exclamar i em vig anar a reunir amb els alttes encistelladors.- For Slytherin.- vaig exclamar.- For US!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDs Nov 26, 2011 6:18 am

Vaig moure l'escombra i vaig anar cap a la nova jugadora de Gryffindor, la nena de segon, i li vaig treure la bomba de les mans. Ja era hora de fer alguna cosa, m'havia passat mig partit empanat.

Els de Gryffindor tenien bons encistelladors, s'havia de reconèixer. Però nosaltres erem millors, no per res la Gisélle ens havia entrenat fins a deixar-nos fets caldo.

Vaig travessar el camp fins a arribar a les cistelles i vaig llençar. La bomba va entrar pel cèrcol de l'esquerre. Vaig aixecar el braç, en senyal de victòria.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDt Nov 29, 2011 9:32 am

Vaig veure com la Lily escridassava el Matt. Em vaig acostar a ella perquè no volia muntar un escàndol.

- Eh, Lils -li vaig dir seriosa, mentre esquivava una bala del Fortin-. Si no t'importa, els crits me'ls deixes a mi, que per això sóc la capitana. Què et passa? Estàs descentrada. No, no m'ho diguis -la vaig tallar de seguida abans que em contestés-. En parlem després. Sigui el que sigui, ara estigues pel joc, siusplau.

Vaig esquivar una altra bala mentre m'allunyava d'ella per acostar-me al Matt.

- No sé què li passa, però estigues per ella -li vaig manar-. Els altres ja ens apanyarem amb l'Erik, tu assegura't que a la Lily no se li acosta cap bala.

Vaig arrufar les celles, dirigint la mirada cap a la meca amiga. Realment, estava molt estranya. Una bala gairebé em va a l'estómac i vaig haver de fer un salt molt felí perquè no em toqués.

Què fotia, el Fortin? Que em volia matar o què, joder? Me'l vaig mirar entretancant els ulls, posant-me els dits al costat del front, com si li pugués fer rebentar el cap amb la mirada. Després vaig riure. No em tocaria pas.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDs Des 03, 2011 7:11 am

I dos gols consecutius per Slytherin, després d'un gol de la Gryffi Wendy Moore, que retallen les distàncies!
Els batedors, per la seva banda, estan fent una feina magnífica...!

GRYFFINDOR: 50
SLYTHERIN: 30
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDs Des 03, 2011 7:41 am

Vaig voler disculpar-me. Disculpar-me amb el Matt, el pobre noi, que no havia fet res per què li cridés... bé, no parava les bales, però el pobre no donava a bast...

No vaig poder disculpar-me. El vaig mirar, només el vaig mirar, i després vaig baixar la mirada.

No m'agradava ser freda, pero alguna cosa en mi em deia que ho havia de ser. Ho havia de ser per que no em fessin mal. Si era freda, i no amable, no em farien mal...

I així vaig ser quan se'm va apropar la Davis.

-Els jugadors de veritat ens dediquem a jugar i no a putejar.


I va marcar. Vaig creuar els braços, mirant-la, i quan es va apropar l'Agatha em va fer un ensurt i em vaig separar una mica. Era l'Agatha, l'Agatha no em faria mal...

-Agatha jo...- vaig parpadejar.-El joc... jo...- No podia pensar veient el Fortin tan a prop tirant-li bales. L'Agatha es va anar i amb ella les bales del Fortin. Vaig tornar a respirar tranquil·la per uns segons, fins que la Wen em va passar la bomba.

"Què no estic al partit, diu... e.e"

Vaig agafar aire i vaig tornar a volar cap als cercles contraris. Després de despistar a l'Ursula, vaig tornar a encistellar.

Vaig dirigir la meva mirada a l'Agatha, esperant la seva aprovació.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDs Des 03, 2011 9:29 am

I DOS GOLASSOS DE LILY BELL, QUE REACTIVEN GRYFFINDOR I AMPLIEN L'AVANTATGE!

GRYFFINDOR: 70
SLYTHERIN: 30
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDs Des 03, 2011 9:33 am

Allò va ser massa. La Black va captar la meva atenció i va allunyar-me de la Bell, però quan va marcar aquells dos gols vaig fer una ganyota i vaig anar a per ella. De tota manera, la capitana de Gryffindor esquivava totes les bales, i semblava que amb la meva presència l'altra encistelladora quedava... inactiva. Per què seria...? Ah, potser és perquè gairebé l'havia mort. Pobreta...

Vaig agafar amb força el bat i vaig etzibar-li un cop a la bala més propera, que va sortir disparada cap a la noia.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDs Des 03, 2011 9:39 am

Vaig accelerar tant com vaig poder per interposar el meu bat entre el Fortin i la Lily. D'un cop de bastó, la bala va sortir disparada cap al cel, lluny de tots nosaltres.
Vaig somriure-li a la noia, sincer i tranquil.

- No pateixis, l'Erik està fent molt bona feina amb els altres, i en Fortin sembla que et vol tirar... - vaig fer una giragonsa i em vaig apropar a ella -. El pararé, tranquiŀla; tu només ocupa't de marcar tants gols com puguis.

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDl Des 05, 2011 2:55 am

El Fortin no parava de llançar-me bales, que jo anava esquivant com podia, però cada vegada estava més cansada. Collons. Fijo que la Possesseur li havia manat que es desfés de mi.

"Ves somiant, bonica ¬¬"

La Lily, ja més tranquil·la ara que tenia a un batejador només per ella sola, va reactivar-se i va marcar dos gols. Li vaig alçar el polze en senyal d'aprovació, i quan el Fortin ho va veure li va llanaçar una bala amb totes les forces, però el Matt ho portava força bé, i la va parar. Als cèrcols de l'altra banda, el Gabi també feia una bona feina; ja havia parat alguns gols.

Li vaig treure la pilota a Davies quan em va passar pel costat i la vaig passar a la Wen, perquè vaig veure que els altres dos encistelladores venien a per mi. Quan van girar-se per anar cap a la Wendy, jo vaig aprofitar per anar fins als cèrcols sola.

- Wen! -vaig cridar-li-. Ella em va passar la bomba amb un tir directe i jo només la vaig acabar d'empènyer perquè passés pel cèrcol de la dreta abans que l'Ursula ni la veiés.

Vaig alçar la mà i, de nou, vaig xocar els cinc amb la Wen.

Va llançar la bomba i la vaig interceptar, i vaig llançar un altre cop, però no amb tanta força com m'hagués agradat i l'Ursula va fer una molt bona parada.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDc Des 07, 2011 11:27 pm

Els gatets s'estaven passant. Vaig notar com dins meu tot el meu esperit Slytherin s'activava. For Slytherin. For Us. Recorda-ho, Gis... Si el present és lluita, el futur és nostre.

- MOLT BÉ, UR! - vaig cridar, en senyal d'aprovació davant la segona parada.

Vaig dirigir la meva escombra cap a la Nyx. El Fortin estava fent molt bona feina, però algú s'hauria d'encarregar del batjador Gryffindor si voliem desconcentrar-los més.

- Nyx! Écoute! En Kikus s'encarrega de la Bell i la Black! A la Moore deixa-la, és fàcil bloquejar-la i si la Bell i la Black no estàn disponibles tampoc podrà fer res, no tindrà ningú a qui passar-la! A veure, ocupa't del Sheen, centra't en ell! Si segueix protegint la Bell ho tenim fotut! T'has d'entendre amb el Kikus, val? Si feu un atac doble, tu al Sheen i ell a la Bell, tampoc crec que hi puguin fer gaire! Després centra't en el Hepburn!

Vaig aixecar els polzes en senyal d'aprovació, i vaig sortir volant cap al Jack.

- Jack! Ves darrere la Moore i incordia-la tant com puguis, val? Això encara es pot guanyar!

Vaig dirigir-me a la Ra, que volava per allà, a prop de l'Elle, i vaig exclamar:

- Ra, Ra, Ra! Ves a per totes, val? Preocupa't només que el Lestrange no et tombi, de la resta se n'han d'encarregar el Kikus i la Nyx. Tu centra't en marcar! Va, que podem! Elle, tu el mateix. Jugueu com una parella, vull passades ràpides i gols que el Hepburn no tingui temps ni de pestanyejar. Let's go!

I per últim vaig anar cap al Kikus.

- Fortin, oblida't de tot el que t'he dit abans. Ara centra't en la Black, en la Bell i si pots intenta vigilar una mica el Lestrange. Si no, no passa res, els encistelladors se'n sortiràn igualment!

Vaig enlairar-me, deixant-lo avall, per tenir la vista perifèrica del camp. Si veia la papallona, tot canviava. Tot. Victòria per a Slytherin.

- For Slytherin - vaig murmurar -. For Us.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDj Des 08, 2011 12:41 am

Vaig assentir a tot el que va dir la Gis. Vaig assentir i vaig anar cap on eren el Matt i la Bell, i el Fortin a prop.

-Fortin! Passa'm la proxima bala!

Vaig preparar el bat.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDj Des 08, 2011 3:38 am

Vaig sentir, amb dificultats, el que deia la capitana de Slytherin. Vaig empassar saliva i vaig posar-me a pensar alguna manera de sortir de l'atac doble. "Necessito temps..."

Vaig clavar un cop de bat, tan fort com vaig poder, a una bala que voltava per allà. La bola va sortir disparada ben lluny; tardaria ben bé un parell de minuts a tornar, suficient com per pensar alguna cosa.

- Lily, no et separis de mi, ben a prop! - vaig dir-li a l'encistelladora -. Puc retardar el que pretenen, enviant lluny una de les dues bales per tal que mai puguin atacar alhora...

"L'Erik! Si ataca amb una mica de ganes, forçarà els seus batedors a abandonar el setge i defensar el seu equip."

- ERIK! HAS D'INTENTAR TOMBAR LA POSSESSEUR! - vaig cridar; sense caçador, estaven acabats, i no s'ho podien permetre -. ATACA AMB CONTUNDÈNCIA!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN - Página 2 EmptyDj Des 08, 2011 3:57 am

Joder.

Vaig agafar aire. Apropar-me. Ok... Apropar-me.

"Si no t'apropes, et tombaran"

Vaig apropar-me. Vaig agafar aire un altre cop.

-Matt, Vaig a accelerar a per la bomba ara que la té la Wen- vaig avisar-lo.

Vaig accelerar i vaig demanar la bomba a la Wen. Me la va passar i sense pensar-ho vaig llançar als cercles. Encistellant.

"Que trobin la puta papallona ja!"

Vaig aixecar el puny mentre tornava al costat del Matt.
Tornar a dalt Ir abajo
 
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Equip de Gryffindor
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Gryffindor
» Equip de Gryffindor. Curs 33-34
» Equip de Slytherin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch :: Partits de Quidditch-
Canviar a: