| Equip de Gryffindor | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Equip de Gryffindor Ds Set 18, 2010 2:44 am | |
| Hola!
Sóc la capitana de l'equip (no, per favor, no cal que aplaudiu... bé, va, només una mica... XD). Si voleu formar part de l'equip vencedor d'aquest curs, només heu d'omplir aquest qüestionari:
Nom:
Curs:
Posició:
Què podeu aprotar a l'equip?:
Encistelladors: - Agatha Black - Lilian Bell - Aline Jones
Batejadors: - Laura Black - Sally Werner
Porter: - Chuck Westler
Caçador: - Maggie Prewet
Reserva: Erik Lestrange
Editat per darrera vegada per Agatha Black el Dc Oct 13, 2010 9:12 am, editat 4 cops en total | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Ds Set 18, 2010 2:48 am | |
| Nom: Maggie Prewet
Curs: 6è
Posició: caçadora
Què podeu aprotar a l'equip?: rapidesa i seguretat a l'hora de caçar la papallona. La meva escombra no és ni la més ràpida ni la més nova, però la se manejar perfectament, i ja em coneixeu dels altres cursos. A més, tinc bona vista, puc veure perfectament en la foscor. Alguns dirien que tinc una vista "felina".
Aviam què et sembla | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Ds Set 18, 2010 3:03 am | |
| Nom: Laura Black
Curs: 5è
Posició: Batejadora
Què podeu aprotar a l'equip?: Sóc ràpida i forta, la puntaria és el meu fort. Dificilment em desenimo, així que podria aportar molts ànims a l'equip, que sempre van bé.
|
|
| |
Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Ds Set 18, 2010 3:32 am | |
| Nom:Lilian Bell (Lily)
Curs:6è
Posició:encistelladora
Què podeu aprotar a l'equip?: riures i felicitat, suposo. O això diu tothom qui em coneix... a part de agilitat a l'escombra.
| |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Ds Set 18, 2010 11:01 am | |
| Acceptades les tres! Benvingudes! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Dl Set 20, 2010 9:26 pm | |
| Nom: Chuck Westler
Curs: 7è
Posició: porter
Què podeu aportar a l'equip?: sóc ràpid i àgil, estic en bona forma física, i tinc experiència d'altres anys. |
|
| |
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Dl Set 20, 2010 10:02 pm | |
| Acceptadíssim! Tenim un noi a l'equip! XD | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Dj Set 30, 2010 3:38 am | |
| Nom:Sally Werner Curs:3é Posició:Batejadora i/o caçadora suplent. Què podeu aprotar a l'equip?:anims, no rebre cops, soc rapida i tinc força, així l'equip tindra mes oportunitas de guanyar, i passar-su be. |
|
| |
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Dj Set 30, 2010 4:09 am | |
| Acceptadaaa! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Ds Oct 09, 2010 2:33 am | |
| Nom:Aline Jones
Curs:5è
Posició: Encistelladora
Què podeu aprotar a l'equip?: Una victoria segura (oi que sóc modesta? xD)!!! Ha, ha, no, puc aportar: punteria, agilitat, mmm... una sense pols 7 (que pel meu aniversari (al novembre) es convertirà en una Nimbus 2001), "apoiu" moral... I en cas de necessitat extrema desafortunats accidents als contrincats (només Slytherin o gent borde). |
|
| |
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Dc Oct 13, 2010 9:20 am | |
| Nom: Erik Lestrange
Curs: 6é
Posició: reserva (¬¬')
Què podeu aprotar a l'equip?: de tot, soc ràpid i àgil, em sé moure molt bé i tinc molt bona punteria. Tinc bastanta experiència amb l'equip que jugava a Amèrica. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Equip de Gryffindor Dc Oct 13, 2010 9:22 am | |
| Fet Perdó per haver-te de deixar de reserva, però hi ha un parell de persones que no passen gaire de manera que segur que tindràs feina ^^ | |
|
| |
| Equip de Gryffindor | |
|