Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN

Ir abajo 
+8
Cassandra K. Konstantaras
Gisèlle Possesseur
Maggie Prewet
Kikus Fortin
Lilian Bell
Rapunzel Davies
Wendy G. Moore
Lex Lupin
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 3:08 am

Senyores i senyors, nens i nenes... el primer partit de la temporada és a punt de començar!

A la cantonada esquerra del ring...! Perdó, que això és quidditch! Als cèrcols nord hi tenim Gryffindor, capitanejat per Agatha Black, encistelladora. L'alineació serà la següent. A la porteria, Gabriel Hepburn! A la defensa, amb els bats, Erik Lestrange i Matt Sheen! A la línia d'atac, encistellant, Agatha Black, Lily Bell i Wendy Moore, nova incorporació del planter! I, caçant la papallona, la ja veterana Maggie Prewet!

Als cèrcols sud hi tenim Slytherin, l'etern rival. A la defensa, davant dels cèrcols, Ursula Black! Amb els bats, precisos i eficaços, Kikus Fortin i el nou fitxatge, Nyx Luckgarden! A la davantera, Rapunzel Davies, Jack Fox i Elle Darkwood! I, també buscant l'esmunyedissa piloteta daurada, la capitana Gisèlle Possesseur!

Així sigui, doncs, que amb joc net i un partit bell, COMENCI EL DUEL GRYFFINDOR CONTRA SLYTHERIN!

I ATENCIÓ QUE LA BOMBA JA ÉS A L'AIRE...!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 4:23 am

El meu primer partit el meu primer partit el meu primer partiiiiiiiiiiiiiit *__________*

Vaig sortir volant quan les portes es van obrir i vaig mirar, maravellada, com la gent xisclava. Go Gryffindor! Vaig intentar trobar la Cass, però era massa dificil. Vaig haver de fer un gran esforç per no cridar d'alegria.

Vaig sortir volant quan la bomba ja era a l'aire i sorprenentment per a mi la vaig agafar abans que ningú. No m'ho esperava, vaig agafar-la ben fort i vaig sortir volant cap a la porteria contraria, recordant els entrenaments.

Quina pasadaaaaaaaaaaaa!*___*
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 4:37 am

Vaig enlairarme tant bon punt es van obrir les portes i vaig sortir disparada cap a la quaffle, que acabava de ser posada en joc però la nova del equip dels lleons, aquella mocosa la va agafar abans.
Vaig volar cap a ella i li vaig pegar un cop de legalitat una mica dubtosa i li vaig perdre la quaffle.
Vaig fer mitja volta i em vaig començar a dirigir cap a la porteria de Gryffindor.
"Que aprengui qui mana, aquesta mocosa" vaig pensar mentre accelerava una miqueta més.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 4:46 am

La Davies va venir cap a mi i em va golpetjar. Apreciava més la meva vida que la bomba, així que vaig deixar-la anar i em vaig agafar fort a l'escombra. La Davies es va dur la bomba.

"Ah no... Ah, no."

Vaig fer mitja volta i vaig golpetjar-la dos cops, vaig llevar les mans de l'escombra i vaig agafar la bomba. Abans de poder fer res més vaig veure a la Lily i vaig reaccionar.

-Lilyyyyyyyyyyy!- vaig cridar, tirant-li la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 4:49 am

Vaig agafar la Bomba quan me la va llançar la Wen i vaig volar cap a l'altre part del camp.

Ho estava portant molt bé, ¿No?

Vaig decidir que si no volia que la gent s'apropés massa havia d'arribar abans de tothom. com que no estava molt lluny vaig actuar ràpidament, vaig mirar a l'Ursula davant dels cércles i vaig llançar.

Vaig encistellar. Vaig aixecar un puny enlaire.

-Deu punts per Gryffindor!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 4:53 am

Vaig quedar-me mirant, emprenyat, com la Bell encistellava. Una bala venia cap a mi, de tal manera que li vaig clavar un cop de bat i la pilota va sortir disparada cap a la Gryffindor. Malauradament, vaig fallar per uns centímetres.

Vaig accelerar cap a la cistella contrària, i quan era a mig camp vaig enviar una bala cap al nou, en Sheen, que va rebutjar amb el bat. La mare que em va parir, que no tombaré ningú, avui?
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:01 am

I GOL DE GRYFFINDOR! LILY BELL SUMA 10 PUNTS PEL SEU EQUIP, ESQUIVANT UNA BALA DE FORTIN I MARCANT AMB ESTIL!

GRYFFINDOR: 10
SLYTHERIN: 0
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:10 am

Vaig veure com una bala em passava massa a prop i vaig anar de cop cap a l'esquerra, evitant la bala. Vaig girar-me i vaig mirar al Fortin. Vaig quedar-me en blanc uns segons i vaig gemegar sense poder-ho evitar.

No tornaria a reaccionar al partit fins passada una estona.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:11 am

"Ben fet, Lily!" Vaig pensar al sentir que s'havia marcat el primer gol a favor de Gryffindor.

Vaig permetre'm només un segon per fixar-me en com estaven els jugadors dispersos per el camp, i llavors vaig tornar a posar-me a la feina. De moment no n'havia trobat ni el més petit rastre, però esperava que això cambiés aviat. Vaja, que haviem de guanyar nosaltres!
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:17 am

Vaig remugar en veu baixa quan la Bell va fer el gol, i vaig enlairar-me a un nivell més elevat que la resta per poder tenir una visió més perifèrica.

- URSULA! - vaig cridar -. DESPERTA, JODER, QUE EL PARTIT JA HA COMENÇAT!!!

Vaig moure'm una mica, i vaig cridar:

- KIKUS FORTIN, COM NO AFINIS FAIG SORTIR EN PIERRE! VA, CONY, QUE HEM DE GUANYAR!!!

Val, em passava. Però quan hi havia partits l'ogressa em sortia de dins.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:21 am

Vaig acostar-me a la Gis, després de fer frenar la Black i donar via lliure a la Davies, que anava a tota velocitat cap als cèrcols amb la bomba a la mà.

- A mi no m'amenacis, Gis... Ni m'amenacis, ni em cridis - vaig murmurar, prou fort perquè em sentís.

Vaig clavar un cop de bat a una bala, que va anar cap a la porteria i va distreure en Hepburn. La Davies va llançar, i GOL!

- Ho veus? N'hi ha que fem la feina. Tu dedica't a buscar la papallona...
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:27 am

Com cridava la Possesseure o.o Vaig anar volant a gran velocitat, volia frenar la Davis un altre cop, però aquesta vegada no vaig ser a temps. Mentre els Slys encara ho celebraven, vaig agafar la bomba i vaig volar cap als cèrcles. Una bala va passar pel meu costat, i com la vaig veure més aviat fluixa, vaig suposar que era de la Nyx, que en realitat només em volia fer frenar, no fer mal. Vaig frenar i vaig després a accelerar.

"Ara em toca a mi"

Vaig somriure a l'Ur i vaig despistar-la abans de llançar i marcar.

-From Gryffindor with love!- vaig cridar, rient d'alegria. la meva primera cistella!
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:31 am

DOS GOLS CONSECUTIUS! PRIMER MARCA SLYTHERIN, GOL DE RAPUNZEL DAVIES! DESPRÉS, GOL DE GRYFFINDOR, MARCA WENDY MOORE!

GRYFFINDOR: 20
SLYTHERIN: 10
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 5:57 am

Vaig correr cap a les grades, m’havia dormit i havia oblidat el partit! Vaig correr fins la última grada i vaig col·locar els explosius, en ordre.
Vaig vore que Gryffindor marcava de nou.

- Visca gryffindor!

Vaig encendre els focs i aquests es varen enlairar formant un
GO GRYFFINDOR!

En gran en el cel, amb un bonic color roig.

- Weeeeeeeeeen! Tu pots!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 8:09 am

No havia tocat encara la bomba perquè m'estava familiaritzant una mica amb l'estratègia dels slytherin. No em fèien por. Nosaltres havíem entrenat molt més (i en pitjors condicions i hi havia hagut més crits...).

La Lily i la Wen es compenetraven perfectament i ja estaven fent una bona bona feina. Bones noies.

Però ara entrava jo. Vaig prendre-li la bola a Darkwood (Ha! Prima!) entrant-li per sota i em vaig disposar a volar a tota llet cap als cèrcols d'Slytherin. L'Ursula em veia venir.

- Comença a tremolar! - la vaig avisar amb un somriure i vaig llençar al cèrcol central.

Ella, que ja se l'esperava, va parar la bomba d'un cop amb molt d'encert, però no va comptar que jo l'agafaria de rebot i llançaria al cèrcol de l'esquerra. Aquest no el va poder parar.

Li vaig picar l'ullet, abans d'enfilar-me dempeus a l'escombra quan vaig passar per la grada de Gryffindor, que em va aplaudir.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 10:37 am

GOL DE GRYFFINDOR! AGATHA BLACK, ANIMADA PER ELS FOCS D'ARTIFICI DE L'AFICIÓ DELS LLEONS, MARCA!

SEMBLA QUE GRYFFINDOR CONTROLA BÉ EL PARTIT!

GRYFFINDOR: 30
SLYTHERIN: 10
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 10:54 am

Vaig quedar-me una bona estona quieta, allà a l'aire, amb els ulls tancats i sense fer cas al que passava, només lluitant per que aquell crit no tornés al meu cap, aquell crit que m'havia torturat d'aquella manera, aquell crit que quasi em matava... I per que la seva veu i els seus gests no tornessin.

Vaig agafar aire i vaig tornar a obrir els ulls. L'Agatha acabava de marcar i tornava a tenir la bomba. Vaig decidir no mirar a cap Slytherin, no agobiarme. No mirar a cap i a ningú en especial, així no el tornaria a veure. Així l'unic problema seria que se'm llançessin aal damunt. Vaig haver de tancar els ulls de cop només de pensar-ho. Vaig tornar a obrir-los i vaig veure com l'Agatha em passava la bomba.

"Mou-te, Lily"

Vaig agafar la Bomba i vaig volar cap a l'Ur. No la vaig mirar, no vaig mirar tampoc enrere, ja que sabia que venien i jo no podria pensar bé. Tenia uns segons per pensar.

Vaig anar directe cap al cercle principal, però a l'ultim moment vaig girar a la dreta i vaig llançar. Vaig encistellar un altre cop. Vaig sospirar contenta. Estava anant força bé...

Vaig tornar a aixecar el puny.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDl Nov 21, 2011 10:58 am

I UN ALTRE GOL DE GRYFFINDOR! MARCA LILY BELL!

GRYFFINDOR: 40
SLYTHERIN: 10
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Nov 22, 2011 9:01 am

- VOLEU FER EL FOTUT FAVOR D'ESPAVILAR! ÉS HORA DE TREURE'S LES LLEGANYES, ESTÚPIDS, QUE PRETENEU SER SERPS I NO ARRIBEU A SARGANTANES! SI ÉS QUE AL FINAL EM TOCARÀ FER-HO TOT A MI, COM SEMPRE! URSULA, ELS REBOTS, CONY, ELS REBOTS! QUE LES PILOTES NO ANIRÀN SOLES A LES TEVES MANS! FORTIN, SEGUEIX AMB LES BALES, PERÒ A VEURE SI PER UN COP ENCERTES UNA ESCOMBRA! NYX, NYX, NYX, LES BALES! QUÈ, VOLS QUE PERDEM PERQUÈ TIREN A L'URSULA D'UN COP? MOU-TE MÉS, FILLA! RAPUNZEL, A VEURE SI HO REPETIM, QUE HO HAS FET MOLT BÉ! JACK, ELLE, PER FAVOR, A VEURE SI PRENEU EXEMPLE! VULL MÉS COORDINACIÓ! VA, NOIS, VA, QUE AIXÒ HA DE SER NOSTRE!

M'havia passejat per tot el camp donant instruccions. Val, potser no era necessari cridar tant, però és que semblava que s'acabessin de despertar. Al quidditch no hi havia lloc per simpàtics, i menys quan era un partit contra Gryffindor. Vaig volar cap al Kikus, i vaig murmurar:

- Si vols parlem després del partit de què puc fer i què no. Per ara, limita't a fer anar bé el bat i tombar algun Gryffindor. I si és la Black... Millor i tot.

I vaig accelerar cap a amunt un altre cop, allunyant-me d'ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Nov 22, 2011 9:16 am

Vaig sentir bramar la Possesseur... els estàvem fotent una pallissa... XD.

- Bé, Lils, bé! - vaig cridar quan va marcar la seva segona cistella. Estava molt concentrada. Bé, estaven tots molt concentrats, val a dir.

La Wen va aconseguir la bomba i vaig passar entre el Fox i la Davies per col·locar-me davant l'Ursula.

- Wen! -li vaig avisar, i quan em va fer la passada només vaig haver de tocar la pilota amb els dits perquè passés netament pel cercle central.

La graderia de Gryffindor va tornar a cridar d'alegria. Vaig xocar els cinc amb la Wen i vaig somruire a la Possesseur.

- Ja te n'ensenyaré després, de fer anar l'equip -li vaig dir quan vaig passar pel seu costat-. Hòstia!

Vaig haver de frenar de cop i fer una tombarella perquè gairebé em mata una bala. Vaig mirar d'on havia vingut. Sorpresa, sorpresa.

Em vaig mirar el Fortin, vaig somriure i li vaig fer un gest de "per només aqueeeesta miqueta". I vaig anar a marcar la Darkwood perquè no toqués bola. Quina ràbia que em feia aquella nena...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Nov 22, 2011 9:21 am

Vaig fulminar amb la mirada la Black quan va marcar. "Serà...!", vaig dir-me, emprenyat, mentre fallava una bala. Vaig començar a disparar-li bales, una darrere l'altra. Alguna la tocaria... no?

Vaig fer una ganyota quan la Bell va passar per allà, i vaig engegar-li una altra bala, mentre em cagava en tot. Estava actiu i coŀlaborava en les distraccions, però allò era personal, i volia tombar algú.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDt Nov 22, 2011 9:28 am

- Quan sigui jo i no tu la que aixeca la copa, Black, veurem qui ha d'ensenyar a dirigir a qui - vaig etzibar-li de mala gana.

Vaig dirigir-me cap al Fortin, cabrejada amb l'Agatha Black, i vaig dir:

- Demana'm el que vulguis i ho tindras si tombes la Black.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDj Nov 24, 2011 12:34 am

Vaig fer un intent de somriure en veure com l'Agatha m'animava, i la vaig seguir mentre atacava per si de cas me la passava, a distància prudencial dels altres. Era una gran sort que jugués a Quidditch, i no a qualsevol d'aquests esports muggles que hi ha molt de contacte. Vaig veure la jugada de la Wen i l'Agatha i vaig assentir quan van marcar. Llavors vaig veure la bala que anava cap a l'Agatha i vaig entendre que el Fortin estava a prop. Vaig tenir uns segons de pànic, però vaig aconseguir dominar-los... fins que vaig sentir com una bala venia cap a mi.

Vaig agafar-me ben fort a l'escombra i vaig girar, possant-me cap per avall per després tornar a la posició normal, i vaig esquivar per poc la bala. Intentant dominar el graan atac de pànic que ara si lluitava amb força per dominar-me, vaig veure al Sheen i no em vaig poder aguantar.

-Vols fer el teu puto treball!!!!????

Em vaig quedar de pedra uns segons, mai parlava així a ningú. Mai. Em vaig encongir mínimament a l'escombra, frenant la por i intentant passar desapercebuda pel Fortin.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDj Nov 24, 2011 12:39 am

Vaig riure mentre xocava els cinc amb l'Agatha. Definitivament, m'encantava el Quidditch. Poc després vaig sentir el crit de la Lily i me la vaig mirar, sorpresa. Mai l'havia vist perdre els nervis d'aquella manera, i només per una bala. Als entrenaments esquivava cent bales com aquella i somreia, sempre somreia. A més... no era ella la que solia robar la bomba per passar-me-la? doncs avui no havia robat cap.

Vaig decidir apuntar-m'ho al cap per quan pogués demanar-li a l'Agatha.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN Empty
MissatgeAssumpte: Re: GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN   GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN EmptyDj Nov 24, 2011 1:02 am

-Que ja vaig coi, que ja vaig!

Vaig volar cap a una bala i la vaig enviar a la Wendy, que la va esquivar. Sabia que l'esquivaria, només era per frenar-la. Ens estaven fotent una pallissa, si, però coi, que tampoc era per a tant. A més a més estava segura de que la Ra encistellaria més i el K per poc no donava a la Bell (crec que es deia així) i a la Black.

-Ja vaaaaaig.

Vaig possar-me prop dels cèrcles de Gryffindor.

Off: apa, jo ja he fet la meva ronda de personatges xD
Tornar a dalt Ir abajo
 
GRYFFINDOR vs. SLYTHERIN
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Equip de Gryffindor
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Gryffindor
» Equip de Gryffindor. Curs 33-34
» Equip de Slytherin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch :: Partits de Quidditch-
Canviar a: