Estava acabant de preparar els tés i escoltant a la meva neboda mentre parlava. Llavors...
"Però vull saber la raó exacta. I sé que em pots sentir, tieta. I jo també podré. Me'n vas ensenyar fa dos anys a Itàlia, recordes? " Però aquelles paraules no em van arribar a les meves orelles, sinó al meu cap.
Em vaig girar i me la vaig mirar. Somreia. Vaig optar per fer el mateix. Vaig agafar els dos tés i vaig posar-li el de canyella davant seu.
- Aquí tens, bonica.- Vaig dir, agafant la meva tassa i bufant el líquid calent - Com portes les classes?
Però abans de que em pogués respondre, vaig contestar al que ella m'havia preguntat.
" A part de que m'agrada l'Astronomia i a Hogwarts és un dels pocs llocs on es pot veure realment bé, necessitava tenir a la meva filla vigilada. No sé perquè, però se n'està empescant alguna" Vaig dir " Fins fa res estava sortint amb un slytherin, Úrsula, cosa que havia estat evitant tota la vida." Vaig somriure, fent com si esperés la seva resposta a la meva pregunta d'abans "Però jo n'estic preparant una altra de més gran, encara"