Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Despatx de la Medea Black - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Despatx de la Medea Black - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Despatx de la Medea Black

4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black

Nombre de missatges : 122

Despatx de la Medea Black - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despatx de la Medea Black   Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDc Nov 30, 2011 9:59 am

Vaig aixecar-me i vaig anar a preparar el té que m'havia demanat. Em va preguntar perquè havia vingut a fer classes.

Em vaig girar i vaig somriure.

- M'agrada l'Astronomia - Vaig dir, com a única resposta. Com si allò ja fos prou evident.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Despatx de la Medea Black   Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDc Nov 30, 2011 10:02 am

Vaig somriure jo també.

- Ja sé que t'agrada l'Astronomia, tieta. Recordo tot el que ens explicaves a l'Agatha i a mi quan érem petites.

"Però vull saber la raó exacta" Vaig dir, perquè només ella em pogués sentir. "I sé que em pots sentir, tieta. I jo també podré. Me'n vas ensenyar fa dos anys a Itàlia, recordes? "

Tot i haver pensat allò, seguia somrient, per si algú ens observava.
Tornar a dalt Ir abajo
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black

Nombre de missatges : 122

MissatgeAssumpte: Re: Despatx de la Medea Black   Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDc Nov 30, 2011 10:18 am

Estava acabant de preparar els tés i escoltant a la meva neboda mentre parlava. Llavors...

"Però vull saber la raó exacta. I sé que em pots sentir, tieta. I jo també podré. Me'n vas ensenyar fa dos anys a Itàlia, recordes? " Però aquelles paraules no em van arribar a les meves orelles, sinó al meu cap.

Em vaig girar i me la vaig mirar. Somreia. Vaig optar per fer el mateix. Vaig agafar els dos tés i vaig posar-li el de canyella davant seu.

- Aquí tens, bonica.- Vaig dir, agafant la meva tassa i bufant el líquid calent - Com portes les classes?

Però abans de que em pogués respondre, vaig contestar al que ella m'havia preguntat.

" A part de que m'agrada l'Astronomia i a Hogwarts és un dels pocs llocs on es pot veure realment bé, necessitava tenir a la meva filla vigilada. No sé perquè, però se n'està empescant alguna" Vaig dir " Fins fa res estava sortint amb un slytherin, Úrsula, cosa que havia estat evitant tota la vida." Vaig somriure, fent com si esperés la seva resposta a la meva pregunta d'abans "Però jo n'estic preparant una altra de més gran, encara"
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Despatx de la Medea Black   Despatx de la Medea Black - Página 2 EmptyDc Nov 30, 2011 10:34 am

Somreia cada vegada més a mesura que les seves paraules m'anaven arribant a la ment.

"Ja deia jo que no havies vingut només per donar classes. Els crios t'esgoten. I més si són d'altres residències, oi?" Vaig fer un glop al té. "I què tens pensat fer, tieta? Algun gran golpe?"
Tornar a dalt Ir abajo

Despatx de la Medea Black
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2