Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Despatx d'Aurora Nicholson HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Despatx d'Aurora Nicholson HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Despatx d'Aurora Nicholson

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Despatx d'Aurora Nicholson Empty
MissatgeAssumpte: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDl Oct 25, 2010 10:09 pm

Hola alumnes! Sóc la professora de Transfiguració, i estic aqui per a qualsevol dubte que tingueu, suggeriment o altres! No dubteu en entrar i parlar amb mi.

Fins llavors,

Aurora Nicholson
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 2:50 am

Era al meu despatx, esperant a que es presentés la senyoreta Black. El dia anterior havia presenciat un acte de bandalisme bastant...significatiu, diguem-ne.

Havia arribat el moment de començar el meu rol com a professora.

Van picar dos cops a la porta.

- Endavant - Vaig fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 5:45 am

vaig entrar al despatx, ecuriosida. No sabia què podia voler de mi, la professora Nicholson. No creia que fos res referent a les classes, ja que Transfiguració era una de les poques assignatures que m'anava bé i solia prestar atenció a classe.

- Hola - vaig dir, obrint la porta-. He rebut el seu mussol... que passa res?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 5:51 am

La noia va entrar.

-Segui siusplau - Vaig dir-li. Va fer el que li deia.

Vaig mirar-me-la per uns moments, sense saber ben bé com agafar aquella situació...llavors vaig començar:

- Les paraules "Enemics de la Black, aneu amb compte", li sonen d'alguna cosa?

Vaig mirar-me a la noia, i vaig esperar la seva reacció.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 6:05 am

O.O

"Vaya pilladaaaa...! "

Vale, pensa... Li podia fotre la culpa a algú altre? I se'm va encendre la bombeta.

- Eh...- vaig dir, intentant pensar amb rapidesa-. De fet, sona molt a alguna cosa que hagués escrit la meva cosina. La coneix? Ha arribat avui- Mooooolt, molt maca, ella... Una persona com poques en trobaràs... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 6:34 am

Vaig veure com la noia intentava desfer-se del que havia causat ella el dia anterior.

-Si, senyoreta Black, ja m'han informat que la seva cosina ha arribat d'Itàlia aquest matí. Aquest matí per això. I aquestes lletres les van penjar ahir a la tarda. Té alguna altra excusa que posar-me, o ja puc dir-li el càstig que rebrà per penjar un company seu de cap per avall al camp de Quidditch?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 6:39 am

"Merda... "

- Eh... - vaig fer, mirant al meu voltant-. Ahir diu? Ahir... ahir... Ostres! No recordo el que vaig fer ahir! Merda, professora, segur que em van fer un Malefici Imperatiu! Van manipular la meva ment i els meus pensaments! Exigeixo que s'obri una investigació immediatament per buscar el culpable!

Me la vaig quedar mirant uns segons, expectant. Va posar cara de Jo A Tu Sí Que Et Donaré Malefici Del Suplici.

- No cola? Vaaaale...- vaig fer tornant-me a asseure lentament-. Doncs... - vaig rumiar-. No, ja no me'n queden més... U.U'
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 6:45 am

Vaig veure com la noia intentava desfer-se del càstig donant-me excuses en và... Vaig riure quan va dir el del malefici del suplici.

- Miri, perquè n'aprengui, agafarà una galleda plena d'aigua i sabó, un fregall i una fregona i netejara un per un TOTS els lavabos del castell. Pensi que vull veure-hi la meva cara reflectida a les tasses. I quan dic TOTS, son TOTS.

Vaig fer un gest amb la mà, indicant que ja podia marxar.

- Au, va! Vagise'n! - Vaig veure com la noia s'aixecava de la cadira - I Senyoreta Black! - Vaig cridar- Sense fer servir la màgia, queda clar?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson   Despatx d'Aurora Nicholson EmptyDv Nov 05, 2010 6:54 am

T.T

- Per què és tan cruel? - li vaig implorar.

Li hauria pogut dir que ho havia fet perquè el Fortin havia fet mal a l'Allie. Però allò era de xivatos, i jo no ho era. No fèiem les coses així, a Hogwarts. Quan algú es portava malament, el primer que arribava li feia pagar i punt. I si et passaves de ratlla i t'enganxaven... ja sabies el que et tocava... U.U'

- Està bé... - vaig dir, posant-me en peu i arrastrant els peus (i l'ànima) cap a la porta-. Com agafi una hèrnia i em quedi en una cadira de rodes ho explicarà vostè als meus pares...!

"I segurament li enviaran un ram de roses... "

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo

Despatx d'Aurora Nicholson
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1