Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Despatx d'Aurora Nicholson | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Despatx d'Aurora Nicholson Dl Oct 25, 2010 10:09 pm | |
| Hola alumnes! Sóc la professora de Transfiguració, i estic aqui per a qualsevol dubte que tingueu, suggeriment o altres! No dubteu en entrar i parlar amb mi.
Fins llavors,
Aurora Nicholson |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 2:50 am | |
| Era al meu despatx, esperant a que es presentés la senyoreta Black. El dia anterior havia presenciat un acte de bandalisme bastant...significatiu, diguem-ne.
Havia arribat el moment de començar el meu rol com a professora.
Van picar dos cops a la porta.
- Endavant - Vaig fer. |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 5:45 am | |
| vaig entrar al despatx, ecuriosida. No sabia què podia voler de mi, la professora Nicholson. No creia que fos res referent a les classes, ja que Transfiguració era una de les poques assignatures que m'anava bé i solia prestar atenció a classe.
- Hola - vaig dir, obrint la porta-. He rebut el seu mussol... que passa res? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 5:51 am | |
| La noia va entrar.
-Segui siusplau - Vaig dir-li. Va fer el que li deia.
Vaig mirar-me-la per uns moments, sense saber ben bé com agafar aquella situació...llavors vaig començar:
- Les paraules "Enemics de la Black, aneu amb compte", li sonen d'alguna cosa?
Vaig mirar-me a la noia, i vaig esperar la seva reacció. |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 6:05 am | |
| O.O"Vaya pilladaaaa...! " Vale, pensa... Li podia fotre la culpa a algú altre? I se'm va encendre la bombeta. - Eh...- vaig dir, intentant pensar amb rapidesa-. De fet, sona molt a alguna cosa que hagués escrit la meva cosina. La coneix? Ha arribat avui- Mooooolt, molt maca, ella... Una persona com poques en trobaràs... | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 6:34 am | |
| Vaig veure com la noia intentava desfer-se del que havia causat ella el dia anterior.
-Si, senyoreta Black, ja m'han informat que la seva cosina ha arribat d'Itàlia aquest matí. Aquest matí per això. I aquestes lletres les van penjar ahir a la tarda. Té alguna altra excusa que posar-me, o ja puc dir-li el càstig que rebrà per penjar un company seu de cap per avall al camp de Quidditch? |
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 6:39 am | |
| "Merda... "
- Eh... - vaig fer, mirant al meu voltant-. Ahir diu? Ahir... ahir... Ostres! No recordo el que vaig fer ahir! Merda, professora, segur que em van fer un Malefici Imperatiu! Van manipular la meva ment i els meus pensaments! Exigeixo que s'obri una investigació immediatament per buscar el culpable!
Me la vaig quedar mirant uns segons, expectant. Va posar cara de Jo A Tu Sí Que Et Donaré Malefici Del Suplici.
- No cola? Vaaaale...- vaig fer tornant-me a asseure lentament-. Doncs... - vaig rumiar-. No, ja no me'n queden més... U.U' | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 6:45 am | |
| Vaig veure com la noia intentava desfer-se del càstig donant-me excuses en và... Vaig riure quan va dir el del malefici del suplici.
- Miri, perquè n'aprengui, agafarà una galleda plena d'aigua i sabó, un fregall i una fregona i netejara un per un TOTS els lavabos del castell. Pensi que vull veure-hi la meva cara reflectida a les tasses. I quan dic TOTS, son TOTS.
Vaig fer un gest amb la mà, indicant que ja podia marxar.
- Au, va! Vagise'n! - Vaig veure com la noia s'aixecava de la cadira - I Senyoreta Black! - Vaig cridar- Sense fer servir la màgia, queda clar? |
| Assumpte: Re: Despatx d'Aurora Nicholson Dv Nov 05, 2010 6:54 am | |
| T.T
- Per què és tan cruel? - li vaig implorar.
Li hauria pogut dir que ho havia fet perquè el Fortin havia fet mal a l'Allie. Però allò era de xivatos, i jo no ho era. No fèiem les coses així, a Hogwarts. Quan algú es portava malament, el primer que arribava li feia pagar i punt. I si et passaves de ratlla i t'enganxaven... ja sabies el que et tocava... U.U'
- Està bé... - vaig dir, posant-me en peu i arrastrant els peus (i l'ànima) cap a la porta-. Com agafi una hèrnia i em quedi en una cadira de rodes ho explicarà vostè als meus pares...!
"I segurament li enviaran un ram de roses... "
[surto del tema] | |
| | | | Despatx d'Aurora Nicholson | |
|