Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Vistes des de la Torre [Bianca]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Nombre de missatges : 61

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 5:20 am

- No ho dubtis pas...

Vam seguir allà, donant-nos petons a tort i a dret. Sense que ens importes res en aquells moments. En un moment donat ella va recolzar el cap a la meva espatlla però va seguir donant-me petons. Va tornar a arribar als meus llavis, i els va saborejar una darrera vegada.

Em vaig separar d'ella, admirant aquella bellesa italiana que la caracteritzava. Vaig trobar els seus ulls i hi vaig clavar els meus.

Semblava lluny.

- Estàs bé? - Vaig preguntar-li, preocupat mentre l'abraçava.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Nombre de missatges : 295

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 5:56 am

Vaig somriure, fregant el meu nas contra la seva galta en una caricia subtil.

- Estic bé. És una sensació estranya, saps? Em sento com si et conegués de tota la meva vida, quan en realitat t'acabo de conèixer ara.

Vaig envoltar-li la cintura amb els braços, i vaig recolzar-me contra el seu pit. Em guanyava una mica d'alçada.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 6:06 am

Vaig somriure, dolçament, quan em va dir allò.

La vaig estrènyer suaument contra mi quan em va posar el cap al meu pit.

Vaig començar a amanyagar-li els cabells, distretament.

. Però aquesta sensació de coneixer-me de tota la vida, tampoc està tant malament, no...?
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 6:54 am

Vaig deixar anar una rialla tímida. Vaig alçar la vista, sense impedir que em seguís acaronant els cabells, i vaig dir, somrient-li:

- No... De fet no està gens malament.

Vaig enterrar el cap al seu coll, sentint el seu alè càlid contra la meva orella, i en alçar el cap de nou em vaig trobar els seus ulls, demanant un altre petó, que li vaig concedir sense pensar-ho dues vegades.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 7:15 am

Va donar-me aquell petó que tant desitjava sense pensar-s'ho dues vegades. Jo seguia amb aquells cabells que m'havien fascinat des del primer moment, mentre seguia besant-la apassionadament.

- M'agrada, aquesta manera de conèixer gent nova...
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 8:43 am

- És original, sí - vaig coincidir, mentre jugava amb el seu cabell.

Vaig fer relliscar les meves mans per la seva esquena nua, acaronant-li la pell. En una altra situació potser se m’hauria fet incòmode que l'altra persona estigués sense samarreta, però amb l'Aaron... Amb ell era diferent, no hi havia cap compromís entre nosaltres.
Vaig seguir buscant els seus llavis amb passió i sentiment... Encara que no sabia quin sentiment era exactament.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Nov 17, 2011 12:05 pm

Jo ja havia perdut totalemnt l'oremus del temps i de qui era.

Ara només importava aquell moment. Amb la Bianca.

Vaig notar les seves mans, suaus i gràcils, des del meu clatell baixant per tota la meva esquena. Nua.

Vaig apropar-me cap a la seva orella. Li vaig mossegar, subtil.

- Si segueixes fent això, no responc dels meus actes, Bi...

Vaig besar-la al coll, amb passió. Vaig tornar a pujar cap a la seva orella, i li vaig xiuxiuejar:

- Mi fai diventare matto, bambina...
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDg Nov 20, 2011 6:47 am

Vaig abandonar-me totalment al desig, i vaig murmurar, després d'un fluix gemec involuntari per com m'estava besant el coll:

- Ningú t'ha demanat que responguis a res...

Vaig mossegar-me el llavi, aixecant una mica el cap, sospirant. Vaig girar la cara cap a ell, i li vaig fer un petó, mossegant-li el llavi, amb passió i una rialleta entremaliada.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDl Nov 21, 2011 11:34 pm

Aquella noia m'agradava més i més cada vegada.

"Déu, hauràs de marxar més sovint perquè et revin d'aquesta manera quan tornis, xato..."

Vaig seguir besant-la, mentre les meves mans recorrien tot el seu cos, escultural. Jo ja feia estona que m'havia abandonat al desig que aquella noia em provocava i, per el que es veia, ella ho acabava de fer ara mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Nov 22, 2011 10:39 am

Vaig seguir besant-lo, notant com les seves mans em recorrien tot el cos. Però alguna cosa m'incomodava. I no vaig trigar en endevinar el què.
A mesura que notava els seus llavis càlids contra la seva pell, sentia com si no volgués que fos l'Aaron el que era allà, sinó un altre. Un noi que havia deixat a Itàlia. Un noi per qui sempre havia sentit una cosa forta, sense arribar mai a endevinar el què.
Vaig posar-li les mans a les espatlles, separant-me'n una mica, avergonyida.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Nov 22, 2011 11:41 am

Vaig notar com em posava les mans a les espatlles i es separava de mi. El seu semblant era de vergonya.

Vaig acariciar-li la galta i li vaig posar un floc de cabells darrera l'orella.

- Ei, estàs bé? Et preocupa alguna cosa?

Vaig aixecar-li la barbeta perquè el mirés als ulls.

- Vols que me'n vagi?
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Nov 22, 2011 11:43 am

Vaig mirar-lo als ulls, plena de sentiment de culpabilitat. Vaig negar lentament amb el cap, abans de recolzar-me a la seva espatlla.

- Ho sento, Aaron...

Vaig esbufegar, enfadada amb mi mateixa. Vaig notar una opressió al pit, com sempre que em posava nerviosa, i vaig dir, encara recolzada a ell:

- Ho sento molt... No sé què m'ha passat... Jo...
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Nov 22, 2011 11:48 am

Va recolzar el cap a la meva espatlla, demanant-me disculpes. Jo la vaig abraçar i li vaig començar a amanyagar els cabells.

- No et preocupis, Bi. Què tens?

Vaig seguir abraçant-la. Si havia de plorar, que ho fes. Se'm donava bé, escoltar la gent.

- Explica'm què et passa, siusplau.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDc Nov 23, 2011 1:10 am

Vaig mossegar-me la llengua. Això, què em passava? Vaig agafar aire, i vaig pensar-hi.

- No ho sé... Em sento com si estigués... Intentant apagar una passió despertant-ne una altra... No ho sé. Estic feta un embolic, acabo de deixar Itàlia amb tota la gent que m'importava allà. Anava cap a la mussolerissa amb un feix de cartes per enviar a la gent... I t'he trobat a tu. Un trosset d'Itàlia, un trosset del meu món on aferrar-me.

Vaig abaixar la mirada.

- Ho sento, soc una mitja merda egoïsta.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDl Nov 28, 2011 6:20 am

- Ei, ei! No diguis això! No és pas veritat! - La vaig mirar directament als ulls.- Bianca, escolta'm. M'encanta estar aquí amb tu.

Vaig acariciar-li els cabells.

- Però vull que hi siguis de tot cor, que no te n'arrepenteixis de res... I que somriguis. No que això suposi un esforç per a tu.

Vaig somriure-li.

- Saps, me'n faig el càrreg de com ho estàs passant. Jo també vaig haver de deixar molta gent enrere quan me'n vaig anar ara farà un any i algo.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDl Nov 28, 2011 9:42 am

Em va demanar que somrigués, i no vaig poder evitar fer-ho, però mirant cap a avall, avergonyida.

- D'acord. Gràcies per tot...

Vaig sospirar, però vaig tornar a somriure, mirant-lo.

- Sí, sé que vas haver de deixar molta gent endarrere. Però sabies que tornaries aquí i hi hauria amics teus. Jo començo de zero en un lloc desconegut...
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Nov 29, 2011 8:51 am

- Quanta gent creus que m'ha esperat, Bianca?

Vaig fer que em mirés als ulls.

- Ningú - Vaig dir. Llavors vaig pensar en el dia que vaig trobar-me amb la Gray - Deixant de banda l'encontre amb una noia que em va reconèixer i que vam intercanviar més que paraules...La qual cosa no va acabar del tot bé - "Perquè va resultar que ella tenia parella" Vaig pensar - No m'ha quedat ningú.

Vaig somrirue.

- En moments així les persones o els amics et demostren si realment són amics de debó o no.- Vaig acariciar-li la galta - I tingues per segur que aquí n'has trobat un.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDt Nov 29, 2011 9:14 am

Vaig somriure, sentint-me fatal. Perquè sempre em preocupava abans per mi que no pas per la resta, i allò era horrible i em feia sentir fatal. No vaig poder evitar abraçar-lo amb força, i dir, amb veu una mica ofegada:

- Mil gràcies, Aaron... Significa molt per mi...

I que signifiqués tan per mi va fer que em sentís encara pitjor.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Des 01, 2011 9:54 am

Es va abraçar a mi, i jo la vaig agafar i la vaig estrènyer amb força contra mi.

- Ha estat un plaer, preciosa...

Vaig començar a acaronar-li els cabells, amb tendresa.

- Ja sé que t'ho he dit abans, però puc donar-te la petita part d'Itàlia que duc amb mi, sempre que vulguis, Bi.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDj Des 01, 2011 11:35 am

Vaig somriure, agraïda. Vaig mirar cap a ell, i vaig dir, mentre tornava a notar la seva mà tranquil·litzadora jugant de nou amb els meus cabells en una lleu carícia:

- Moltes gràcies un altre cop, doncs...

Vaig somriure, inquieta, i vaig dir:

- I em sembla que estaria bé que anés tirant cap a la mussolerissa... Perquè tinc cartes a enviar, i ja se m'està fent tard.

Li vaig fer un petó a la galta. Vaig girar-me, disposada a anar-me'n.

- Vens? - vaig observar el seu tors nu -. Si prefereixes anar-te a vestir és igual, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDv Des 02, 2011 12:57 am

- M'agrada, mostrar-me en públic... Wink - Vaig dir, guinyant-li un ull.

Vaig somriure-li, sincer.

- Vols que t'hi acompanyi, per a que no et perdis?
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Vistes des de la Torre [Bianca]   Vistes des de la Torre [Bianca] - Página 3 EmptyDv Des 02, 2011 6:25 am

Vaig riure, quan va dir allò de que li agradava mostrar-se.

- No cal que ho juris...

Vaig anar cap a ell, el vaig agafar i el vaig estirar.

- Au, va, acompanya'm, que no vull perdre'm més.

[TEMA TANCAT?]
Tornar a dalt Ir abajo

Vistes des de la Torre [Bianca]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3