Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura

+14
Liam Clearwater
Elle H. Darkwood
Ursula Black
Georgia Gray
Arianne Lowe
Kikus Fortin
Allie Lovegood
Sam Lukeson
Eileen Tyler
Agatha Black
Gisèlle Possesseur
Wendy G. Moore
Edgar Williams
James Bohr
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura   Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 2:50 am

Vaig acostar-me a la taula del James amb el pergamí a la mà. Vaig fer-li un somriure quan va arribar.

- M'ha agradat molt la primera classe, professor Bohr - vaig dir, i li vaig donar el paperet amb la meva el·lecció.

"Erin River, Basilisc"
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura   Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 5:03 am

Vaig agafar un tros de paper, i hi vaig escriure:

Gisèlle Possesseur, Basilisc

Vaig allargar-li al Bohr, i vaig dir:

- Les serps, com més grans millor, oi? Molt bona classe, professor Bohr, que tingui un bon dia!

I vaig marxar, alegre de la vida.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Nombre de missatges : 202

MissatgeAssumpte: Re: Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura   Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 6:07 am

Vaig assentir a tot el que em deia la Gisèlle, i vaig seguir la classe, mig avorrida. Després de tots els hologrames i trucs d'aquells, em vaig dirigir al professor.

-Acromàntules. Adéu.

I vagi marxar de la classe.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo

Defensa Contra les Forces del Mal. 1: presentació de l'assignatura
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2