Qui està Connectat | En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Bé, almenys l'aigua no està tant freda! | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda! Dt Ago 23, 2011 5:56 am | |
| La barqueta ja estava arribant al lloc d'on haviem marxat abans. La tarda havia passat molt depressa.
-Bé, doncs potser que vagi tirant-vaig dir somrient, sabent que el tornaria a veure aviat.-No es tracta pas de desobeïr els monitors. I això... bé, suposo que és perquè ets més responsable del que realment et penses que ets. I m'agrada.-vaig acostar-m'hi per fer-li un petó.-I no vull trigar gaire a veure't un altre cop, i demà seria perfecte.-vaig dir, sense poder amagar un somriure de punta a punta.
| |
| | | Charlie Weasley Adult
Nombre de missatges : 228 Fecha de inscripción : 24/11/2010
Estatus Estudis: MAG Residència: -
| Assumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda! Dt Ago 23, 2011 8:20 pm | |
| - Demà, sense falta, val?- vaig dir.- En el moment que desaparegues dle meu costat ja te tirare de menys.- vaig dir agafant-li la mà.- Però si demà em promets que ens vorem estare aci a l'hora que tu em digues.
Varem arribar a la vorera. Em vaig alçar de la barqueta i vaig eixir d'aquesta. Vaig allargar una mà a Maggs per ajudar-la a eixir. | |
| | | Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda! Dt Ago 23, 2011 8:48 pm | |
| -Si si, demà sens falta.-vaig dir somrient.-I a l'hora que creguis que no tindras feina, que de moment només ets tu el que té responsabilitats.
Vaig agafar-li la mà que m'havia allargat, i vaig sortir de la barqueta. Vaig recollir les coses que havia deixat per el terra abans de pujar i vaig agafar la flor.
-Bé, doncs a l'hora que diguis estaré aqui. | |
| | | Charlie Weasley Adult
Nombre de missatges : 228 Fecha de inscripción : 24/11/2010
Estatus Estudis: MAG Residència: -
| Assumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda! Dt Ago 23, 2011 8:54 pm | |
| - Doncs ens vejam a les sis, et pareix bé?- va assentir.- Llavors tot correcte.
La vaig apropar a mi, i la vaig abraçar.
- Que pases una bona nit preciosa.- vaig dir.- Ens vorem demà, aixi que fins demà a les sis ets lliure.- vaig dir rient.
Li vaig donar un bes, no em volia separar d'ella, però haviem de fer-ho. Ara que ho pensava... hi havia una manera de que poguerem parlar tot i estar lluny...ho buscaria.
| |
| | | Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda! Dt Ago 23, 2011 9:00 pm | |
| -Em sembla perfecte.-vaig dir somrient. -I bona nit a tu també, encara que jo no podré dormir... em fa l'efecte que tindré massa feina a recordar tot el que ha passat avui... I demà em despertaré i m'hauré de pessigar per veure si ha estat tot un somni o què.-vaig dir rient.
-Bé, doncs me'n vaig..-vaig dir acostant-m'hi i fent-li un petó.-Si no marxo ara i sense pensar-m'ho encara em serà més difícil, per tant...-vaig fer-li encara un altre petó.- Apa adéu.
Vaig començar a tirar cap al castell somrient, sense poder entendre com podia tenir tanta sort, girant-me de tant en tant per mirar-lo, i ara sabent amb certesa que al cap de res ens tornariem a veure.
[tema tancat] | |
| | | | Bé, almenys l'aigua no està tant freda! | |
|