Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Bé, almenys l'aigua no està tant freda!

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda!   Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Ago 23, 2011 5:56 am

La barqueta ja estava arribant al lloc d'on haviem marxat abans. La tarda havia passat molt depressa.

-Bé, doncs potser que vagi tirant-vaig dir somrient, sabent que el tornaria a veure aviat.-No es tracta pas de desobeïr els monitors. I això... bé, suposo que és perquè ets més responsable del que realment et penses que ets. I m'agrada.-vaig acostar-m'hi per fer-li un petó.-I no vull trigar gaire a veure't un altre cop, i demà seria perfecte.-vaig dir, sense poder amagar un somriure de punta a punta.

Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Nombre de missatges : 228

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda!   Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Ago 23, 2011 8:20 pm

- Demà, sense falta, val?- vaig dir.- En el moment que desaparegues dle meu costat ja te tirare de menys.- vaig dir agafant-li la mà.- Però si demà em promets que ens vorem estare aci a l'hora que tu em digues.

Varem arribar a la vorera. Em vaig alçar de la barqueta i vaig eixir d'aquesta. Vaig allargar una mà a Maggs per ajudar-la a eixir.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda!   Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Ago 23, 2011 8:48 pm

-Si si, demà sens falta.-vaig dir somrient.-I a l'hora que creguis que no tindras feina, que de moment només ets tu el que té responsabilitats.

Vaig agafar-li la mà que m'havia allargat, i vaig sortir de la barqueta. Vaig recollir les coses que havia deixat per el terra abans de pujar i vaig agafar la flor.

-Bé, doncs a l'hora que diguis estaré aqui.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Nombre de missatges : 228

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda!   Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Ago 23, 2011 8:54 pm

- Doncs ens vejam a les sis, et pareix bé?- va assentir.- Llavors tot correcte.

La vaig apropar a mi, i la vaig abraçar.

- Que pases una bona nit preciosa.- vaig dir.- Ens vorem demà, aixi que fins demà a les sis ets lliure.- vaig dir rient.

Li vaig donar un bes, no em volia separar d'ella, però haviem de fer-ho.
Ara que ho pensava... hi havia una manera de que poguerem parlar tot i estar lluny...ho buscaria.

Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Bé, almenys l'aigua no està tant freda!   Bé, almenys l'aigua no està tant freda! - Página 3 EmptyDt Ago 23, 2011 9:00 pm

-Em sembla perfecte.-vaig dir somrient. -I bona nit a tu també, encara que jo no podré dormir... em fa l'efecte que tindré massa feina a recordar tot el que ha passat avui... I demà em despertaré i m'hauré de pessigar per veure si ha estat tot un somni o què.-vaig dir rient.

-Bé, doncs me'n vaig..-vaig dir acostant-m'hi i fent-li un petó.-Si no marxo ara i sense pensar-m'ho encara em serà més difícil, per tant...-vaig fer-li encara un altre petó.- Apa adéu.

Vaig començar a tirar cap al castell somrient, sense poder entendre com podia tenir tanta sort, girant-me de tant en tant per mirar-lo, i ara sabent amb certesa que al cap de res ens tornariem a veure.

[tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Bé, almenys l'aigua no està tant freda!
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3