Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDl Ago 08, 2011 10:47 pm

- Doncs no... Sempre m'he quedat pel camp de quidditch- vaig dir-li.

Em vaig agafar bé a l'escombra mentre l'Ed accelerava la velocitat. En aquell moment vam començar a sobrevolar els jardins.

- Ooooh! Que macoo! *-* - vaig exclamar, emocionada - mare meva, qui digui que hogwarts no és preciós és idiota, de veritat - vaig fer, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDl Ago 08, 2011 10:50 pm

- Doncs espera a sobrevolar el llac.- vaig dir dirigint-me cap alli.

Vaig baixar un poc, no molt, però lo suficient. Vaig soltar una mà de l'escombra i vaig roçar l'aigua amb els dits.

- Precios, a que si?- vaig dir. Vaig senyalar a la meua esquerra.- Si et fixes bé, pots distinguir els peixos, i més a l'esquerra una cova submarina.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDt Ago 09, 2011 4:04 am

L'ed va baixar fins al llac, de manera que es podia tocar l’aigua. La veritat és que era impressionant: mai no havia fet una cosa així. Vaig apuntar-me els peus amb la vareta, i les meves sabates van desaparèixer. Vaig allargar els peus, tocant l’aigua; Era una sensació molt agradable.
Em vaig mirar el paisatge. L’Edgar tenia raó, es veia tot el que havia dit... Com que aquella part del llac era molt profunda, mai no m’hi havia acostat.

- És preciós... – vaig murmurar, impressionada – Com és que coneixes tantes coses de l’escola? Verge santa, mai hagués pogut pensar que existís una cosa així tan a prop meu... - Me’l vaig mirar, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDt Ago 09, 2011 4:44 am

Vaig somriure.

- Tenint la germana que tinc és impossible que no conega aço.- vaig dir rient.- El primer any, quan vaig arribar em va ensenyar tot Hogwarts, i quan dic tot, és tot. Però va valdre la pena, és com un tracte, cada cop que descobrim algo nou ens ho diem i ens ho ensenyem.- vaig dir recordant.- A mi, volar per el llac m'encanta, és una sensació molt agradable, la brisa, estar envoltat d'aigua...és genial.- vaig fer desapareixer les meues sabatilles i vaig baixar un poc més fent que l'aigua roçara els meus peus i també els seus.- T'agrada?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Ago 10, 2011 3:37 am

Vaig somriure-li.

- M'encanta- vaig fer, mirant-m'ho tot- és tot preciós. Si poguéssim, estaria molt bé banyar-nos aquí algun dia... Ha de ser molt maco ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Ago 10, 2011 3:43 am

-Esperava que digueres aix`o.- vaig dir fent un somriure.

Vaig posar les mans a les butxaques per comprovar si duia alguna cosa de valor, per`o sols tenia la vareta.
Em vaig girar cap a Erin somrient.

- Aixi que nadar...- em vaig posar de peu damunt l'escomra i abans que poguera dir res em vaig tirar a l'aigua amb la roba que duia posat.- Buah! Esta bonissima..- vaig dir rient.- Torne en un moment.

Em vaig començar a submergir, havia vist una cosa bonica al costat d'una roca.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Ago 10, 2011 5:16 am

Abans que pogués dir res, va saltar i es va tirar al llac. Jo, que estava asseguda de costat al final de l'escombra, no me'n vaig adonar a temps, i vaig començar a caure també. A l'últim moment, però, em vaig agafar amb una mà del mànec de l'escombra.

Em va costar horrors tornar-hi a pujar, però ho vaig aconseguir. Al cap d'uns minuts tornava a ser asseguda de costat a l'escombra, mirant com l'Ed bussejava tan feliç.

Vaig fer un sospir, alleujada per tornar a ser a l'escombre. No estava espantada, però, perquè aquella part del llac era força fonda i un no es podia fer mal tirant-s'hi.

l'Ed va sortir per fi de l'aigua.

- Què, està bona? - vaig dir rient - Mare meva, crec que se t'haùrà de canviar el nom de Cavallet a Peixet, eh, renill? o hauria de dir Besugo?

Vaig riure, divertida per l'espontaneïtat del noi.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Ago 10, 2011 5:20 am

- Estas bé?- vaig preguntar.- M'havia paregut que caies.. bé, agafat bé, que puje.- vaig esperar a que s'agafara bé a l'escombra i vaig allargar les mans cap al manec de l'escombra em vaig impulsar i amb dificultat vaig acabar pujant.- Uff, crec que la proxima vegada atraure l'escombra cap a mi.- vaig apartar-me el cabell de la cara i vaig tirar-li aigua a Erin.- Vols vore el que he trobat?- vaig dir senyalant la butxaca.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]   Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin] - Página 2 EmptyDc Ago 10, 2011 5:30 am

Vaig riure.

- Digue-m'ho a mi; Sí que he caigut i he hagut de tornar a pujar soleta, i no tinc la teva força, cavallet - vaig dir traient-li els cabells mullats dels ulls tot rient- Un segon, abans d'ensenyar-m'ho anem a la part aquella que sobresurt de la cova, que estarem millor...

Com que ara era jo la que estava al davant de l'escombra, vaig fer-la anar cap a una part de la cova submarina que mig sobresortia de l'aigua. Vam baixar, i, després de deixar l'escombra al meu costat, vaig seure, tot xapotejant els peus a l'aigua. Em vaig mirar l'Ed, i, tot seguit, vaig secar-lo amb la vareta.

- Odio que et banyis al llac amb la roba de carrer- vaig dir-li, rient- i més amb l'uniforme. És tan difícil, posar-se un banyador? - vaig riure.

Ell també va riure, i es va asseure al meu costat.

- A veure, besugo - vaig dir-li amb un somriure - què portes per aquí?
Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Soc Edgar i soc idiota... [Erin]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2