Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
DESPATX DE JAMESON ROOK HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
DESPATX DE JAMESON ROOK HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
DESPATX DE JAMESON ROOK EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
DESPATX DE JAMESON ROOK EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
DESPATX DE JAMESON ROOK EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
DESPATX DE JAMESON ROOK EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
DESPATX DE JAMESON ROOK EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

DESPATX DE JAMESON ROOK

AutorMissatge
Jameson Rook
Adult
Jameson Rook

Nombre de missatges : 57

DESPATX DE JAMESON ROOK Empty
MissatgeAssumpte: DESPATX DE JAMESON ROOK   DESPATX DE JAMESON ROOK EmptyDv Jul 15, 2011 7:02 pm

Vaig entrar al meu nou despatx. Segons m'havien dit, es componia de tres sales, que podia utilitzar pel que jo necessités.
El despatx principal era ampli i modern. Una taula de vidre i de fusta fosca, en una habitaciód e terra i parets blanques amb molta il·luminació. Ideal per rebre visites.

DESPATX DE JAMESON ROOK SeccionArticulo0000047

Al final de la primera sala, en un passadís amb una bonica planta, hi havia el segon despatx. Vaig obrir la porta. Un somriure va aflorar als meus llavis. Era un despatxet molt rústic, amb un escriptori de fusta i una cadira a joc. Estanteries de colors marrons, i una butaca verdosa. Tenia un balconet des d'on es veia un bonic paisatge. Aquell despatx seria el del meu fotògraf, quan n'aconseguís un.

DESPATX DE JAMESON ROOK Despacho_Vintage_4213

Vaig sortir de l'acollidora habitació, i a la porta vaig fer aparèixer un rètol lluent on deia:
FOTOGRAFIA

Perfecte.

Vaig dirigir-me a la tercera habitació. En obrir la porta vaig quedar meravellat. Allò podia ser perfectament l'escriptori d'un adolescent. Però era perfecte. Perfecte per la Redacció. Mobles blancs, ambient tranquil, amb el punt indicat de color perquè un no s'adormís. Estanteries a les parets, una llarga taula cantonera amb varies cadires. Llums, llistes d'entrega penjades a les parets.

DESPATX DE JAMESON ROOK 61

Amb un somriure de satisfacció vaig penjar una placa com la d'abans a la porta d'aquella habitació. Aquesta, però, deia:
REDACCIÓ

Vaig fregar-me les mans, complagut, i vaig tornar cap al despatx principal. A la porta d'aquest, vaig penjar una tercera placa.
JAMESON ROOK, PERIÒDIC PROFÈTIC

Apa, ja sabien on trobar-me. Vaig anar cap al meu nou escriptori i em vaig asseure allà, pensant en nous articles, esperant.

Tornar a dalt Ir abajo

DESPATX DE JAMESON ROOK
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1