Jameson Rook Adult
Nombre de missatges : 57 Fecha de inscripción : 10/07/2011
| Assumpte: Jameson Rook Dl Jul 11, 2011 3:04 am | |
| Nom: Jameson Rook Edat: 30 anys molt ben portats Residència: Vaig ser un Ravenclaw Ofici: Periodista i escriptor Família: No Aspecte físic: Sóc alt, amb el cabell castany tallat curt i pentinat sepre amb la ralla a l'esquerra. Tinc els ulls blaus, grans i profunds. Acostumo a portar una mica de barba, i sóc bastant atractiu, sí, la veritat és que estic molt bo. Vesteixo amb roba elegant. Personalitat:Sóc un paio bromista i divertit, amb molta personalitat i una gran imaginació. M'agrada parlar, entrevistar, escriure (si no m'agradés, bé aniriem...). Sóc comprensiu i afable, el meu caràcter acostuma a agradar a la gent. A vegades se'm pugen una mica els fums, perquè això de ser famós té els seus punts positius i el seus punts negatius, però acostumo a controlar-me força. Breu història:Vaig nèixer a Nova York, a Times Square, i em vaig criar allà amb la meva mare. Podriem dir que vaig tenir una vida normal. A quart vaig mudar-me a Londres, i vaig estudiar el que em quedava a Hogwarts. En quant al meu ofici... Diguem que hi ha dos tipus de persones que es passen el dia pensant en com matar algú. Els psicòpates i els escriptors de misteri. Doncs jo sóc dels que cobren més. I qui soc jo? Em podeu dir Jamie, però segurament em coneixereu més pel meu pseudònim... Richard Castle, autor número u en vendes. Guanyador deu anys seguits del somriure més encantador de l'any. Autor del Best Seller Heat Wave.
Habilitats especials: Escriure millor que ningú compta? Mascota: Un cavall, que es diu Nikki i el gos, en Heat Altres: Vareta de dos pams, pèl d'unicorn i fusta de roure, agradable i flexible. El meu patronus és un voltor. | |
|
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Jameson Rook Dl Jul 11, 2011 3:07 am | |
| Crec que és la millor fitza personal que tenim. Acceptadíssim. Per cert, el Dumbledore no suporta els periodistes. Sort amb el vell! XD | |
|