Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Una lloba sota la neu [Erin] Dc Des 29, 2010 7:22 am | |
| Vaig riure.
- Doncs ja ens ho ensenyaràs quan vinguis a córrer amb nosaltres- vaig dir.
En aquell moment van aparèixer unes figures entre els arbres. Vaig somriure i vaig agafar el cistellet per després acostar-m'hi.
- Hola, Erin!- van fer els centaures- Perdona, ja pensavem que t'hauries cansat d'esperar-nos. Ho sentim, és que un poltre ha caigut i s'ha fet mal. Ara ja està bé, però l'hem hagut de curar primer...
- Puc ajudar en alguna cosa?- vaig fer preocupada.
- No, no passa res- va fer un amb un somriure- ara ja està bé.
- Val, doncs- vaig dir una mica més tranquil·la- Crideu-me si puc ajudar. Faré el que pugui. Aquí teniu, doncs- vaig dir allargant-los-hi el cistellet- I per cert, aquesta és la meva amiga Sam- vaig dir senyalant-los hi.
| |
|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Una lloba sota la neu [Erin] Dc Des 29, 2010 10:23 pm | |
| Em vaig girar cap als centaures.
- No, si ja ens coneixem.- vaig dir fent un petit somriure.
Els centaures varen riure.
- Sera millor que nosaltres ens anem, és hora de sopar.- varen dir, i es varen perdre entre els abres.
Em vaig girar cap a Erin.
- Ara que ho diuen, tinc fam. | |
|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Una lloba sota la neu [Erin] Dc Des 29, 2010 11:42 pm | |
| Vaig fer un sospir.
- Crec que prefereixo no saber de què us coneixeu. Avui ja en tinc prou, de descobriments- vaig dir amb un somriure- Jo també tinc gana. Anem al castell, va.
Vam començar a tirar cap al castell. La veritat és que sabia que no em costaria adaptar-me a que la Sam fos animàgica. Encara tenia por, sí, però faria tot el possible per a que no la tanquessin. Allò de canviar-me per ella no anava en broma.
| |
|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Una lloba sota la neu [Erin] Dc Des 29, 2010 11:44 pm | |
| Vaig riure.
- Si, millor.- vaig agafar la capa i varem tirar cap al castell.
No me arrepentia de haver-li dit que era animagica, sabia que podia confiar en ella.
[TEMA TANCAT] | |
|