Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Interrogatori made in Erin (Sam) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Interrogatori made in Erin (Sam) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Interrogatori made in Erin (Sam)

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Interrogatori made in Erin (Sam) Empty
MissatgeAssumpte: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:05 pm

Vaig anar decidida cap al pont, disposada a parlar amb la sam i fer-li un interrogatori (interrogatori made in Erin, no us penseu Razz). Com no, estava allà. Era el seu lloc preferit.

- Sam!- vaig cridar-la, i vaig córrer cap a ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:07 pm

Estava en el pont, caminant per la barana, quant vaig vore que Erin em cridava.

- ERIN!- vaig dir mentres saltava al terra.- Com va?- vaig dir abraçant-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:11 pm

Va baixar saltant del pont. I, per molt contenta que estigués, el meu instint protector va aflorar.

- Sam!- vaig cridar- Ni se t'acudeixi fer-ho més, això. Ni caminar per la barana ni baixar saltant. Tu saps el mal que et podries haver fet!?- Vaig dir, amb la mirada fosca, recordant el que va passar amb l'Ed. Encara pensava que era culpa meva.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:14 pm

- Ho he fet moltes vegades Erin.- vaig dir llevant-li importancia. - I mai me ha passat res, i si passa, no seria culpa meua.- Em vaig donar que la mirada d'Erin es va enfosquir.- Que et passa?- vaig preguntar preocupada.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:22 pm

vaig intentar somriure.

- No res- vaig dir, preocupada per si s'enfadaria amb mi si li deia el que havia passat amb l'Ed.

No sabia si dir-l'hi o no. No em volia allunyar de l'Ed. No volia que la Sam em fes alllunyar-me d'ells per mala influència. Però ningú més que jo volia que tots dos estiguessin sans i estalvis.

Havia fet una cosa mal feta. I assumiria la culpa; era el mínim que podia fer sent una gryffy tan pèssima.

- Escolta, sam- vaig dir mentre la feia seure al pont- Si t'ho explico... No pateixis per mi, val? Fes el que hagis de fer, encara que faci mal. m'imagino que em farà més mal a mi que a l'Ed...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:25 pm

- Erin me estas preocupant, que va passar?- vaig dir mentres em sentavem les dos.- No et vaig a reprimir res, saps perfectament que pots confiar en mi, conta.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:34 pm

- Però m'has de prometre que si et semblo una mala persona m'allunyaràs dels dos abans que sigui massa tard. Si no ho fas, encara farà més mal.

Vaig agafar aire.

- Doncs... Va ser la tercera vegada que vaig coincidir amb el teu germà. Estàvem just aquí, parlant, i em va dir de caminar per la barana. I bé... Vaig acceptar, i quan tornàvem... Em vaig despistar i el vaig fer caure a l'aigua. Afortunadament no s'havia fet res, però... - vaig dir, ja amb una llàgrima que em queia. Jo que havia viingut a donar-li l'enhorabona a la Sam...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:41 pm

- ERIN!- vaig dir- Me havies asustat!- vaig dir- Pensava que te Edi te havia fet alguna cosa. - me la vaig mirar.- No pense que sigues mala persona, qui ho diga que vinga i parlare amb ell/a. - vaig dir fent que alçara el cap.- Tu no fas mal a ningú, esta clar? Ets una de les persones més bones que conec- vaig dir.- Si no va passar cap cosa, no és important, si heu caigut és cosa del destí, no pots tirar-te la culpa per una simple caiguda sense importancia. Aixi que et prohibisc que et tires la culpa. I segur que Edi te haura dit el mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:45 pm

- Em va dir exactament el mateix- vaig dir- Però no puc, sam! L'ed es pensa que ja no li dóno importància, però cada vegada que hi penso no puc evitar pensar que va ser culpa meva! No veus el mal que li podria haver fet!?- vaig dir gairebé cridant- I com vols que hagi sigut l'Ed qui m'hagués fet algo? Sóc jo, la maleïda persona que li provoca un accident cada vegada que ens trobem...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:52 pm

- Erin- vaig dir agafant-la dels muscles.- No ets mala persona, esta clar? No li causes acidents al meu germà, sóm Williams, sempre ens passen coses, ens caiem, ens posem em merders, ens fem ferides...aixo no podem evitar-ho. I que Edi es caiguera del pont, es cosa normal en nosaltres. Aixi que no et pots tirar la culpa. Saps quantes vegades me caigut jo? O ell? - vaig dir mentres intentava fer que es tornara a sentar.- No li podries haver fet cap mal, ets tu. Tu ets la persona més bona i tranquil·la que conec. Aixi que ni se te ocurrisca pensar en aixo, perque si et separes de mi o de ell per a estupideses com aquestes...- vaig dir- Ens sabria molt de greu perdre una amiga tan important.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDg Nov 07, 2010 11:58 pm

vaig fer un somriure trist.

- De debò que em considereu una cona amiga? No m'odieu? No em prohibiràs acostar-me a ell tenint en compte que cada vegada que ens hem trobat hi ha hagut un accident?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:05 am

- Si, et considerem com una amiga. I perque et deuria de prohibir estar amb ell?- vaig dir.- Jo no prohibeixo a les meues amigues res, els faig recomanacions, però res més. Si al meu germà li caus be, perque te de dir que no sigues amic seu? L'unic que faria seria que s'enfadara amb mi. I deixa de pensar que cada vegada hi hauran accidents, el dia de la festa estaveu els dos i no hi hagueren accidents, no?- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:23 am

- no, no n'hi van haver...- vaig dir, una mica més tranquil·la- però és que sempre n'hi han hagut i no sé, no estic tranquil·la. En fi, és igual, jo venia a una añtra cosa. Però promet-me que si mai us faig mal em castigareu de la manera que sigui necessària. Ho necessito, sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:28 am

- Esta be, et castigare sense xocolata una setmana.- vaig dir riguent- No, val ja pensare alguna cosa.- vaig dir- I per a que deies que venies?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:30 am

- Bé... -vaig dir recuperant el somriure- només et volia dir... ENHORABONA!- Vaig cridar, i la vaig abraçar amb força.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:33 am

Vaig correspondre a l'abraçada de Erin.

- Mmm... gràcies, però perque has de donar-me l'enhorabona?- vaig dir sense saber a que venia això.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:39 am

- Au va. No em diguis que no ho saps. de debò que no et va sorprendre que em posés a parlar amb l'Ed i la Priscilla deixant-vos sols al Thomas i a tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:46 am

Em vaig posar vermella.

- Emm...mmm... jo....- vaig vore la cara d'Erin.- Val, si...el Thomas i jo...em.. estem junts.- vaig dir vermella. No sabia com reacionaria Erin i me la vaig mirar, esperant.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:51 am

Oooh. La Sammy, la meva gairebé germana gran, enamorada. Gairebé no m'ho podia creure.

Només vaig abraçar-la una altre cop abans de dir-li:

- Me n'alegro molt per tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 12:55 am

Vaig correspondre a l'abraçada.

- Gràcies.- vaig dir somriguent.- Aleshores per això vos vareu separar, eh?- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 1:01 am

- Exactament-vaig fer, feliç- De debò creies que no me n'adonaria? De fet, crec que el teu germà també s'n va adonar... No sé si vas veure que el Thomas s'apartava una mica de tu quan va aparèixer l'Ed. Crec que li feia por que es posés en plan germà protector...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 1:05 am

- Si, d'això si que em vaig donar compte.- vaig dir- Ja he parlat amb Edi, m'ha donant la tipica xarla de germans. I me ha dit que si em fa alguna cosa, el mata. Però li he dit que no passara res. Bah... és Edi. - vaig dir llevant importancia.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 1:13 am

Vaig riure en sentir allò de l'Ed.

- Sí, ja m'imaginava que faria això. Tranquil·la, ja el controlaré jo si no vols que faci res. Però ara és el meu torn de parlar amb tu. Vull saber tot el que vulguis explicar. Saps que no et forçaré a dir res que no vulguis, però el que sí que vulguis explicar... M'agradaria saber-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 1:19 am

- Doncs.. el Thomas, ja m'agrada de fa temps.- vaig dir- I l'altre dia, varem coincidir al llac i es va posar a ploure, aleshores com jo tenia fred, em va deixar la jaqueta. Despres anarem a donar una volta i.. això..- vaig dir.- La jaqueta es aquesta.- vaig dir senyalant la que duia.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) EmptyDl Nov 08, 2010 1:22 am

Vaig somriure.

- Que maco... Tinc ganes de veure un munt de petits Sammys i Toms corrent per Hogwarts i armant-la- vaig dir, esclafint a riure amb la cara que va posar la sam.
Tornar a dalt Ir abajo

Interrogatori made in Erin (Sam)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent