Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 22 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 22 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Interrogatori made in Erin (Sam)

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 1:28 am

Em vaig mirar Erin alucinada.

- ERIN!- vaig dir posant-me vermella.- Jo no.... es a dir, jo....Be tu m'entens.- vaig dir i aleshores vaig començar a riure- Ostres! Mai pensaria que aixo vindria de tu!
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 1:34 am

- Eh que no? - vaig dir rient- La veritat és que m'ha sortit sense pensar- "i això també és nou; Des de quan aprles sense pensar abans?"- En fi, que el que volia dir és que espero que us vagi molt bé, i que us ajudaré en tot el que pugui- "I que vull que em feu la madrina" vaig pensar, sorprenent-me altre cop, tot i que aquest cop no ho vaig dir. la sam ja estava prou avergonyida.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 2:25 am

Em vaig donar compte de que Erin estava canviant, eren petits detalls, però estaven alli. Esperava que fora per a bo.

- Gràcies Erin.- vaig dir abraçant-la.- I tu? No hi ha ningú que te agrade?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 4:45 am

Vaig riure.

- Què us ha donat a totes amb el mateix? l'Altre dia l'Al em va preguntar el mateix. I em va dir que li havia semblat que estava amb l'Ed! Amb l'Ed! I que volia ser la tercera en saber-ho si estàvem junts. Per l'amor de déu, que tinc tretze anys...- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 4:48 am

Em vaig mirar l'Erin rient.

- Amb el Edi?- vaig dir- Mmmm.... nose, encara sou massa joves, no?- vaig dir- Encara que si acabeu junts, doncs, supose que me alegraria per vosaltres- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 4:51 am

- Gràcies- vaig dir rient- Algú que em dóna la raó. De moment en que ens hem de centrar és en tu. A veure si aquest noi et fa sentar una miqueta el cap. Si ho fa, penso assegurar-me de que no talleu MAI- Vaig dir, rient encara més.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 4:54 am

- Hahahah- vaig dir riguent.- Aiis quin acudit més bo! Que em centre dius... hahahahha- vaig dir riguent.- Somia, somia.- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 4:56 am

- Eeh!- vaig dir molesta, tot i que rient- Deixa'm somiar, que és gratis!- vaig dir, i em vaig calmar una mica- Però ara de debò. Mai has pensat en el que faràs quan siguis gran? No et podras estar amb aquesta actitud tota la vida...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 4:58 am

- M'agradaria ser auror.- vaig dir- I mira, crec que em pega molt.- vai dir somrient.- Aixo de lluitar i defendre a la gent.- vaig dir- Crec que és una bona feina per a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:01 am

- No, si això ja m'ho imaginava...- vaig dir amb un sospir- Vull dir, no podràs estar-te amb l'actitud de "em salto les normes i faig qualsevol cosa que sigui perillosa" tota la vida... Tindràs reponsabilitats, Sam. Tindràs un marit, i tindràs fills, i tindràs una feina. I no podràs seguir sent entremaliada.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:04 am

- Oh! Però he de ser responsable?- vaig dir- Millor no pensar en aixo, no vuic saber que passaria quant tinguera fills, el que si que se es que no crec que canvie mai.- vaig dir fent un somriure.- Seria complicat. Encara que si canvie i d'aci 20 anys soc diferent, me ho dius.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:10 am

Vaig somriure tristament. Per molt que sempre renyés la sam, no estava segura de voler que canviés.

- En fi- vaig dir- crec que serà millor no pensar en això de moment. Si no canvies, ja m'ocuare jo de l'educació dels teus fills, oh sí. Creu-me quan et dic que els teus fills et semblaran les persones més insípides del món- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:13 am

- Be, si tu te ocupes dels meus fills no em preocupare.- vaig dir- I no cregues, sera impossible que siguen insipids, són els meus fill..- vaig dir riguent.- Com hem acabat parlant dels meus fill? - vaig dir riguent- No hi ha altre tema de conversa?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:28 am

- Doncs no ho sé, sincerament- vaig dir rient jo també- però tornem al tema inicial: Me n'alegro moltíssim per tu. I ajudaré en tot el que pugui.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:31 am

- Gràcies- vaig dir abraçant a Erin.- I ja saps quant trobes a algu, jo també vuic saber.ho!-vaig dir. Aleshores em vaig donar compte de que tenia fam.- Anem a sopar?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Interrogatori made in Erin (Sam)   Interrogatori made in Erin (Sam) - Página 2 EmptyDl Nov 08, 2010 5:35 am

Vaig sospirar, tot i que somrient.

- Anem a sopar, jo també tinc gana...

vam tirar les dues cap al castell.

[Tema Tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Interrogatori made in Erin (Sam)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2