Qui està Connectat | En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Segrest voluntari | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dt Des 21, 2010 9:28 am | |
| -Sembles un expert en descordar la tanca dels sostens, Foster... - vaig dir, quan em va girar i va buscar els meus llavis per besar-los. Li vaig tornar el petó, amb delit.
-No és que no hi tingui confiança, en tu. Però veient el que li has fet a la faldilla...- Vaig somriure, i vaig alçar el cap per besar-li i mossegar-li el coll, tal i com ell havia estat fent moments abans de girar-me.
-Doncs si és un detallet sense importància, no ens preocuparem llavors... - Vaig dir, responent al seu comentari i traient-me els sostens del tot.
Vaig passar les mans per la seva esquena, resseguint-li la columna amb les ungles, mentre el besava, apassionadament. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 9:23 am | |
| -En sóc expert.- vaig dir amb sufuciencia.- T'ho acabo de demostrar, però segueixo pensant que no confies en mi.- li faig fer l'ullet.- que només t'agrado perque sóc guapo.- OFF: El SS ha tornat. ON:- però m'és igual, a mi m'agrades també per altres coses, que m'odiis té el seu morbo.
Li vaig començar a bescar el coll i després les espatlles, despres el pits i la panxa a poc a poc fent un recorregut per seu cos absorbint la seva olor i després vaig tornar als seus llavsi mentre les meves mans acariciavent sauament les seves calçes. |
| | | Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 9:38 am | |
| - Si no hi confiés, no estaria aquí amb, tu, ara - vaig dir, mentre ell em recorria tot el cos i em feia estremir de plaer amb el sol contacte dels seus llavis- I perquè dius que té morbo el fet de que t'odii (si fos així), eh? I per quines coses t'agrado? -Vaig fer, coqueta, notant com les seves mans intentaven endinsar-se en les meves calçes.
Cada vegada m'estava encenent més i més, saben el que en breus instants passaria.
Vaig dirigir les meves mans cap als seus calçotets, i fent una mica de força, vaig esquinçar-los per les costures. Vaig somriure, entremaliada.
- Ja ets lliure per fer tot el que vulguis, ara...- Vaig dir, seductorament. I instants després, vaig besar-lo, entrellaçant les meves mans amb el seu cabell, gaudint de la seva olor... | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 9:53 am | |
| Vaig notar com em trencava els calçotets. "oh prefecte".- vaig pensar irònicament, però em vaig recordar del que li habia fet a la seva faldilla, d'acord estavem en paus.
-Que et sembla si deixem les coses per les quals m'agrades per després?.- vaig dir-li amb veu seductora.
Vaig agafar les seves calçes i les i vaig treure amb cura però quan les vaig tenir a la ma vaig decidir que com més lluny d'allà millor i les vaig llençar sense ni tan sols mirar la direcció. Fet això em vaig centrar en ella, els 2 anavem sense roba, cosa que facilitava les coses, amb la ma vaig començar a acariciar-li suaument el clítoris, arrencant-li suspirs de plaer, mentre no parava de besar-la. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:13 am | |
| Vaig somriure dolçament al notar que em treia les calçes. Per fi arribava el moment que havia estat anhelant.
- Bé, com tu vulguis- vaig dir-li, perdent el cap al notar les seves mans que m'acariciaven el clítoris.
Vaig reprimir un crit de plaer, però en el seu lloc vaig gemegar, corresponent-li al petò que em feia.
Vaig buscar, tentinejant, el seu penis, i vaig començar a acariciar-lo amunt i avall, proporcionant-li plaer.
Vaig aturar-lo amb la mà, em vaig incorporar fent que ell quedés de genolls. I lentament, molt lentament, vaig resseguir tot el seu cos amb els llavis fins a arribar al seu mebre. Me'l vaig posar a la boca i vaig començar a succionar. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:22 am | |
| Vaig sentir com cada part del meu cos és concentrava en el plaer que ella m'estava donant, i s'aferrava a ell com la unica opcio de supervivència.
Gemegava i suspirava, la necesitava, volia estar amb ella, dins seu, en aquell mateix moment. Vaig cridar de plaer i em vaig correr per primera vegada. La vaig tornar a estirar a terra, era el meu torn de fer-la arribar al cel. Li vaig començar a fer petons per la panxa baixant a poc a poc fins que la meva llengua va arribar al seu centre, i va començar a llepar i succionar amb ganes. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:27 am | |
| Vaig notar com el plaer que li estava donant el feia arribar al primer orgasme i poc després em va "obligar" a que m'estirés. Va recòrrem tot el cos, baixant fins al puvis, i just allà, va començar a jugar amb la seva llengua, àvidament.
Aquest cop no vaig poder evitar de cridar, m'estava donant massa plaer per no fer-li saber. Vaig engrapar-li els cabells i, en aquesta posició, jo també vaig arribar al primer orgasme.
-Karl...- Vaig dir, gemegant- Ne...necessito...sentir-te...dins meu...- vaig dir-li, entre esbufegs- Fes-me l'amor, siusplau!- vaig implorar, abans de besar-lo, apassionadament. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:35 am | |
| Al sentir les seves paraules vaig deixar de jugar amb la meva llengua i em vaig estirar a sobre seu aguantant el meu pes amb les mans.
Li vaig fer un petó intens als llavis mentre em posicionava a la seva entrada, vaig empenyer suaument per temor a fer-li mal, però vaig veure que no oposava resistència i la vaig acabar de penetrar i vaig començar a mourem suaument dins seu.
|
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:42 am | |
| Vaig correspondre-li al petó, intensament. Un cop es va estirar sobre meu, el vaig mirar als ulls, amb passió. Desitjava que comencés a fer-me l'amor contra abans millor. La meva excitació estava pels núvols.
Vaig notar com entrava, a poc a poc. I finalment va acabar penetrant-me del tot. Vaig corbar l'esquena, de plaer i vaig deixar anar un gemec.
-Karl...
Va ser l'únic que em va sortir del llavis, abans de tornar a besar-lo.
A cada embestida seva jo notava més i més plaer i la meva respiració s'anava agitant més i més, i desitjava que alló no acabés mai... | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:49 am | |
| Li vaig acariciar suaument els cabells am una ma, per apartar-los'hi de la front, estavem els dos suant i els nostres cossos s'enganxaven per aquest fet.
Em movia cada cop més ràpid dintre seu, mentre em sentia arribar al cel a poc a poc, i a la vegada sentia com ella, sense paraules em demanava el mateix, la vaig tornar a besar apasionadament mentre augmenatada encara més el ritme, no volia que acabes però sabia que el final seria el millor.
-Ur...- vaig mig sospirar mig gemegar. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 22, 2010 10:56 am | |
| Vaig somriure, dolçament al sentir-lo pronunciar el meu nom.
Vaig fer que ens giréssim amb un moviment ràpid i em vaig començar a moure jo, aquest cop, ja que era a dalt.
A causa de pujar i baixar, els meus pits feien el mateix, però no em va importar. Estava al seté cel i hi era amb ell.
- Ara em... toca ...a mi...portar el...ritme- Vaig dir, esbufegant i gemegant de plaer, alhora.
Em vaig tirar enrere, arrepenant-me a les seves cames, però sense baixar el ritme dels salts. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dl Des 27, 2010 9:00 am | |
| Li vaig posar les mans a la cadara, ajudant-la a portar el ritme, augmentan-lo cada vegada més.
-Oh, Ur.- vaig sospirar de plaer sentin-me a punt d' explotar, ens vaig girar als dos deixant-la d'esquena a terra i vaig augmentar encara el ritme de les embestides, vaig amagar els meus llavirs al seu coll i li vaig fer un petó suau, vaig arribar a l'orgasme però no vaig parar s'estava massa bé. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dl Des 27, 2010 12:56 pm | |
| Vaig sentir com gemegava de plaer a l'arribar a l'orgasme i sospirava el meu nom, però tot i així, no baixava el ritme de les penetracions.
Li agradava tenir el control en tot moment, i es notava que sabia el que es feia, però no per això em va desagradar, al contrari, encara em va encendre més el fet que fos més expert que jo.
Vaig corbar l'esquena, vaig tirar el cap enrere i vaig cridar de plaer quan vaig assolir el clímax. Estava esbufegant, i panteixava.
-Karl...- va ser el primer que em va sortir dels llavis- hmmm...no paris...segueix- vaig dir-li. Fins i tot jo vaig quedar sorpresa al sentir-me dir aquelles paraules. Em vaig adonar que era cert, que desitjava que continués, volia continuar sentint-lo dins meu com fins llavors.
Vaig passar les mans pel seu clatell i el vaig apropar cap a mi, amb delit, buscant els seus llavis per poder tastar-lo una vegada més... Aquell petó va fer que tots dos ens fonguéssim... | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 2:16 am | |
| Em va fer un peto i alguna cosa es va remoure dintre meu, estava clar que aquella noia era guapa, simpàtica i Slytherin, que més podia voler.
Li vaig acariciar la cara suaument i vaig sospirar.
- Que significa això Ur?.- vaig murumurar.- M'agrades, però ja saps com sóc, m'agradaria que confiensis en mi, però sé que et serà díficil.
Li vaig fer un peto suau als llavis i em vaig estirar al seu costat mirant-la. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 2:23 am | |
| Vaig gaudir de l'últim petó que em va fer, abans d'estirar-se al meu costat, exhaust.
M'hi vaig arrepenjar a sobre, amb el braç sobre el seu tórax i la barbeta sobre la meva mà, d'aquesta manera podia mirar-lo directament als ulls.
-Si no hi confiés, en tu, no hagués fet això que acaba de passar, Karl. No et negaré que al principi vaig pensar que eres un prepotent, però poc després vaig saber que en el fons ets bon noi. Simplement, portes sang Slytherin a les teves venes, i això et fa ser com ets, res més. Per això a mi també m'agrades... - Vaig dir, una mica avergonyida per la declaració que acabava de fer - Però si encara dubtes que hi confio...- Vaig apropar-m'hi una mica, i li vaig fer un petó dolç als llavis- Com t'ho puc demostrar que si ho faig?
Me'l vaig mirar, dolçament. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 2:28 am | |
| Em vaig quedar amb els ulls com taronges, confiava en mi, CON-FI-A-VA EN MI, el meu cap només em repetia aquella frase.
-Si tu em dius que confies en mi, jo m'ho creure perque no tinc cap motiu per no fer-ho però si m'ho vols demostrar...- vaig dir amb veu baixa.- podries sortir amb mi.- vaig notar com em posava vermell, JO, VERMELL, em vaig posar a riure i li vaig fer un altre petó.- si vols, clar. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 2:36 am | |
| Se'm van posar tots els músculs en tensió. L'última vegada que un noi em va demanar per sortir, no havia sortit bé. No volia tornar a passar una altra vegada per el mateix.
"Però es que no ha de passar el mateix" Em va dir, una veueta interior. "En Karl és diferent a en Kikus, i si t'ha de dir les coses, te les dirà, no te les amagarà pas"
Vaig somriure, ampliament i li vaig correspondre al petó.
-Res em faria més feliç...- vaig dir-li, i vaig fer-li un petó apassionat, amb desig. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 9:56 am | |
| - Doncs ets oficialment la meva nòvia Ursula Black.- vaig dir feliç.-i a partir d'ara et prometo que no deixaré que ningú et faci mal, que t'estimaré i em preocupare per tu les 24 hores del dia.
Li vaig fer un altre petó i em vaig estirar al seu costat mirant-la amb un somriure idiota a la cara i de sobte em vaig posar a riure. |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 10:07 am | |
| Segurament que devia tenir una cara d'idiota que no me la podia aguantar, en aquells moments. Però és que l'ocasió s'ho mereixia.
Vaig gaudir del moment al seu costat, mirant-lo als ulls. De sobte, es va posar a riure. Vaig somriure jo també.
-Què és el que et fa tanta gràcia, Karl? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 10:16 am | |
| -Doncs em fa gràcia la cara de gilipolles que dec tenir ara mateix.- vaig dir rient a mandubula batent.- bàsicament perque mai li habia dit això a una tia i m'he sentit... bé, no sé com m'he sentit però m'agrades això ho tinc clar.
OFF: anem acaban el tema? |
| Assumpte: Re: Segrest voluntari Dc Des 29, 2010 10:31 am | |
| OFF: Jo diria que si...no? xD
ON:
Vaig somriure, ampliament quan vaig sentir les paraules que em deia.
-A mi també m'agrades...i molt...- Vaig dir, abans de fer-li un petó i arrepenjar-me sobre el seu pit.
Les nostres respiracions es van anar acompassant, fins que finalment ens vam endinsar en un son profund.
Tots dos teniem un somriure satisfactori als llavis.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Segrest voluntari | |
|