Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| El retorn i el segrest [Bruno] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 3:43 am | |
| A Hogwarts els dies passen amb una lentitud asfixiant, però avui serà diferent. Avuí he quedat amb ell. Aquests mesos han passat amb calma, i en Bruno fa massa temps que és lluny de mi. El Fortin i la Darkwood són morts, i la resta... A saber què se n'ha fet, jo només sé que la Davies és la nova professora de pociones.
Surto de Hogwarts i em dirigeixo al lloc on hem quedat, amb pas lleuger. Tinc unes ganes tan grans de tornar-lo a veure... Faig un aparetratge quan ho considero oportú, però no al lloc exacte on hem quedat, a un parell de carrers. Quan arribo al lloc de trobada, miro el rellotge. Falten cinc minuts. Em recolzo a la paret, distrita, esperant-lo. | |
| | | Bruno Ventigmila Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 209 Fecha de inscripción : 21/11/2011
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 3:49 am | |
| Obro la porta de la casa i trec el cap, cobert per una caputxa. La veig recolzada a la paret, esperant.
-Bianca!- xiuxiuejo.-Bianca soc aquí!
El cor se m'ha alegrat al veure-la allà. Massa temps sol, massa temps sense parlar amb ningú conegut i molt mens amigable... Però s'havia acabat... Els ho faria pagar.
-Entra! | |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 4:07 am | |
| Em giro, sobtada, en sentir un xiuxiueig, i veig en Bruno dins una casa. Obro molt els ulls, i miro al meu voltant. No hi ha ningú. M'afanyo a entrar a la casa, i em tiro als braços del Bruno mentre tanco la porta d'un cop de peu.
- Bruno... Et trobava a faltar...
Me'l miro, amb preocupació, i xiuxiuejo:
- Què hi fas, aquí? El poden veure, Bruno... Et poden veure. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 4:14 am | |
| -Estic fart d'amagar-me Bianca, fart d'estar sol, frt de veure com aquells que em van enfonsar tenen una vida normal, després de tot el que ens han fet.
Abraço amb força la Bianca, feliç, molt feliç per uns segons. Després la separo de mi i li llevo un ble de cabells de la cara, suaument.
-Penso fer-los pagar tot el que han fet, Bi. Ja he enviat la primera senyal... Ara he de cercar com fer-lis més mal...
Li agafo de la mà i la guio per la casa fins al sofà, on em deixo caure.
-I em veuran, vaja si em veuran...-somric.- Com va Hogwarts? | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 4:26 am | |
| Les seves paraules entren dins meu, deixant-me clarament el missatge. Em deixo portar cap al sofà, i quan ell s'hi deixa caure, jo m'arrauleixo al seu costat, abraçant-lo.
- Per Hogwarts tot va bé...
Li faig un petó a la galta, abraçada a ell, sense voler deixar-lo anar mai més.
- Han arribat molts alumnes nous... Hi ha una nena que, si no fos perquè sé que la Lilian Bell no te germanes, diria que son familia - dic, arrugant el nas. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 4:31 am | |
| -Lilian Bell, l'aurora? Sí en te, una germana, però és més gran que ella.
Ella em mira confosa. Rodo els ulls això és... de quan el Fortin encara era viu, i viviem a aquell lloc, amagats de tot... quan tot semblava que s'imposava a nosaltres.
-El Fortin ens va fer llegir uns arxius, entre ells hi havia el de la Bell...- arrufo el nas.- No era molt agradable de llegir, però bé, la seva familia va morir, només ella i la seva germana eren... dius que va a Hogwarts i s'assembla a ella?
La Bell i el Wood... Ells eren els responsables de tot. De que l'Elle estigués morta, de que el Fortin també ho estigués... de que el Johnson ho estigués... bé, aquest era més per la Williams... però sabia com d'unides estaven.
-Segur que no son familia? Si ho fossin...- dic, pensatiu, acaronant-li el braç, abraçat a ella. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 4:36 am | |
| Me'l miro, confosa, però aparto la mirada fent que sí amb el cap quan m'explica com sap tot allò. Escolto el que em diu, tancant els ulls uns segons i deixant que només ell y la seva veu siguin una realitat per a mi. Em mossego el llavi abans de parlar.
- No sé si ho són o no, però... Això es pot esbrinar. Oi?
Alço una mica el cap i me'l miro, amb un petit somriure. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 4:44 am | |
| Penso uns segons el que em diu i faig que sí amb el cap, fent-li un petó que potser acaba durant més del que jo pretenia, en part per les ganes que se m'havien acumulat d'ella durant tant de temps, en part perquè és la dona de la meva vida. En separar-me m'aixeco, separant-me poc a poc d'ella, i vaig a agafar la meva motxilla.
-Vaig estar a Moscou farà unes setmanes, i un senyor em va donar una valuosa informació a canvi de que no el matés... És un encanteri de fa molt de temps, de Rusia... Pots pensar en aquesta nena, si us plau? es bastant senzill, només necessito un record de la nena i un altre de la Bell...
Em dona un record i el deixo dins d'un flascó, i després fico un meu de la baralla, de la Bell. Els records es junten màgicament, xiuxiuejo unes paraules i tanco els ulls, concentrant-me... i en obrir-los, vaig obtindre el que volia. El record s'havia tornat verd. Somric.
-Son familia. D'alguna manera ho son. Si no ho fossin... aquest record seria vermell, ara.
Somric, tinc una lleu idea de que fer, ara. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 11:19 am | |
| Corresponc al petó amb calma, gaudint d'aquest moment tan nostre, tan calmat. Quan ens separem ell s'aixeca a buscar alguna cosa, i jo somric una mica. Quan torna me l'escolto amb atenció, i faig que sí amb el cap. Sense massa dificultat, aconsegueixo donar-li un record de la nena, i em miro el procés amb interès.
- Si són familia...
Somric una mica. Fa anys no era així de cruel ni retorçada, però ara fins i tot m'agrada poder pensar d'aquesta manera. Sens dubte podrem utilitzar el parentesc en contra de la Bell. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dl Gen 21, 2013 11:33 am | |
| Somric, mirant la Bi durant uns segons i després li torno a fer un petó, i un altre.
-Això és el que farem.- li xiuxiuejo.- Utilitzarem aquesta nena contra la Bell. El Wood i la Williams estan massa units a ella, de manera que si la fotem a ella els fotem a ells.
Li acarono la cara amb el pulgar, suaument, somrient.
-Però et necessito per fer això... tu estàs a Hogwarts, només l'haries de treure a Hogsmeade, i desaparetre amb ella aquí... jo me n'encarregaria d'ella després... Inventa't qualsevol cosa, que la Bell la espera a Hogsmeade i t'ha enviat urgentment per que l'anessis a buscar... jo deixaré una nota a casa de la Bell.- Somric, sí, m'agrada.- T'estimo, Bi...
Li faig un altre petó, suau, dolç, i l'abraço ben fort, gaudint de la seva proximitat de nou, de tornar a ser amb ella. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dt Gen 22, 2013 6:36 am | |
| M'escolto el pla amb atenció, observant els seus ulls, els seus llavis, el seu rostre que tant havia trobat a faltar, i quan acaba de parlar somric. És una bona manera de fotre la Bell, sens dubte.
- Sí... Sí, això faré. No em serà difícil convencer la nena, o això espero.
Em quedo entre els seus braços, feliç. Pensant que tal vegada serem nosaltres els qui aconseguirem per fi venjar-nos del que ens van treure a tots.
- I jo a tu, Bruno... I jo a tu. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dt Gen 22, 2013 6:44 am | |
| -Si no... Encara tinc pocions de les de la Gis, d'aquelles que et canvia fisicament. Així et pots tornar com alguna amiga seva, i segur que et fa cas...Només l'has de dur a Hogsmeade i desaparetre a aqui. Jo me l'enduré a algun lloc divertit...
L'abraço i tanco els ulls uns segons. Ella, jo; la nostra venjança. Trobarien la nena morta, si tardaven massa. Serà divertit.
-T'he trobat tant a faltar, Bi... Tindrem la nostra venjança..
[Pots anar fent el tema amb la Rose, si vols] | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dt Gen 22, 2013 9:06 am | |
| Faig que sí amb el cap. Les pocions de la Gisèlle han resultat ser al cap i a la fi una bona sortida per a molts problemes que hem tingut, i en aquesta ocasió també ens podrien servir. M'abraço a ell, i en un moment donat alço el cap i me'l miro, amb deteniment.
- Jo vull venir, Bruno.
M'aixeco del sofà.
- Quan te l'enduguis, vull venir. No... No saps com ho estic passant, a Hogwarts, sense tu. Et trobo massa a faltar, no em tornaré a separar, no aquest cop -dic, mossegant-me el llavi. | |
| Assumpte: Re: El retorn i el segrest [Bruno] Dt Gen 22, 2013 9:27 am | |
| Me la quedo mirant, seriament. Endur-me-la suposa que, en cas que ens pillin, a ella també l'agafarien... Però em mita amb aquells ulls, aquells ulls que no accepten cap no per resposta.
-D'acord... Encara que potser no t'agrada on anirem, ni el que li faré a la nena... Però vull que entenguis que es per nosaltres.
I li torno a fer un petó. La venjança seria nostra.
[tema tancat] | |
| | | | El retorn i el segrest [Bruno] | |
|