Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Segrest voluntari - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Segrest voluntari - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Segrest voluntari - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Segrest voluntari - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Segrest voluntari

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Segrest voluntari - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 14, 2010 10:04 am

Vaig mirar-me les cartes sense saber que fer, sabia que si deixava la K em pujaria una K i que si deixava a l'as no em pujaria una K aixi que vaig optar per no fer res.

-Jo ja estic bé aixi.- vaig dir intentant marcar-me un farol.- Et toca guapa, i deixa d'estirar-te d'aquesta manera que no em deixes concentrar en el joc.- vaig fer-li seductorament.

-Va, espavila que no vull haber d'esperar tota la nit per veure't despullada.- li vaig tornar a fer l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 14, 2010 10:14 am

Em vaig posar en alerta. Si no canviava volia dir que tenia bones cartes. Jo m'arriscava o no m'arrisava. Si em sortia bé, guanyava jo, perquè per guanyar, necessitava tenir tota l'escala complerta, però si la carta que agafava no era la que m'anava bé, guanyava ell altre vegada.

Vaig deixar l'As de trèvols i vaig agafar una carta. Un vuit...de cors. Merda! No m'ho podia creure...si no era que ell no tenia res, havia tornar a perdre. Definitivament, aquell no era el meu dia.

Vaig intentar asserenar-me, i vaig fer un somriure burleta, de suficiència. No creia que l'enganyés...però mai se sabia.

-Ensenya-me-la...- Vaig fer, seductorament- Les cartes...-Vaig dir, per provocar-lo encara més.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDc Des 15, 2010 9:39 am

Vaig somriure amb el seu error intencionat i vaig mostrar les meves cartes , que no eren gaire bones calia afegir, de fet només tenia un miserable trio de dosos.

Li vaig fer una mirada intensa desitjant que tornes a perdre tot i que era poc probable i li vaig dir:
- Li toca princesa, si li va bé esclar.- li vaig fer l'ullet i vaig allargar la ma cap a ella i just abans de tocar-la la vaig desviar cap a la botella de whisky.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDc Des 15, 2010 9:49 am

Me'l vaig mirar mentre allargava la mà cap a mi i poc abans de tocar-me la desviava. El cor m'anava a mil.
Vaig mirar-me les cartes. Merda, merda, merda i merda! Un altre cop havia tornat a guanyar.

"Ur, respira fons, agafa aire i calma't..." Em vaig dir. Bé, de fet, ell encara no sabia quines cartes tenia, per tant, si deixava el vuit de cors amagat al final, potser ni se n'adonava...de fet, els diamants i els cors eren vermells tots dos... Vaig fer el que havia pensat i vaig mostrar les meves cartes.

-Escala de color. Aquest cop guanyo jo- Vaig fer un somriure pícar- Va! Ja pots començar a despullar-te- Vaig dir-li, amb veu seductora i amb una cella aixecada.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDc Des 15, 2010 10:08 am

Vaig veure que el vuit era de cors i que per tant guanyava jo però em va ser igual, li vaig voler donar el plaer de poder veure'm sense samarreta.
Me la vaig treure i la vaig llençar a l'altra banda de la sala i li vaig fer un glop al Whisky. Vaig veure com em mirava
-Disfruta de les vistes senyoreta?- vaig guinyar-li l'ull.- encara que siguin immerescudes...

Vaig fer una pila amb les cartes i les vaig tornar a deixar al mig, esperant a veure que feia.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDc Des 15, 2010 10:16 am

"Encara que siguin immerescudes?" Vaig pensar "Merda, m'ha pillat! U.U'"

Però bé que s'havia tret la samarreta.

-Si que en gaudeixo, si...- vaig dir-li.

Vaig veure com feia un glop al Whisky i l'ampolla quedava just al seu costat. M'hi vaig apopar, de quatre grapes fins a arribar al seu tòrax. No vaig poder evitar donar una ullada als seus abdominals i fer un sospir. Vaig allargar la mà cap a l'ampolla i en vaig fer jo un glop. Una gota de Whisky em va començar a relliscar coll avall. No me la vaig eixugar.

Em vaig apartar una mica d'ell, però tot i així encara podia sentir l'escalfor del seu cos.

-Em sembla que em toca repartir a mi, no?- Vaig dir-li, mirant-lo directament als ulls, amb un desig contingut.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 8:00 am

Vaig mirar com la gota li queia coll avall pensant el la infinitat d'opcions que em donava només aquella petita gota, va dir alguna cosa però no la vaig escoltar estva conçentrat en aquella gota i en com ella em mirava.

Gairebé com un acte reflex em vaig a propar a ella i li vaig llepar la gota del coll, tenia un gust extraordinari, la convinació de perfum amb whisky, vaig passar-li la llegua per tot el coll fent en sentit contrari el camí que habia fet la gota i quan vaig arribar a l'orella li vaig murmurar seductorament.
-I si deixem la partida per un altre moment?- la meva veu era suau, abellutada i tentadora, després de les meves paraules em vaig apropar a la seva boca a poc a poc, vaig ajuntar els nostres llavis i em vaig quedar quiet esperant alguna reacció per part seva.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 9:18 am

Se'm va posar la pell de gallina amb el simple contacte de la seva llengua pujant juganera pel meu coll. Em vaig estremir tota sencera.

La seva veu era magnètica. I no vaig poder respondre res més que...

-Mmmmhhmmm...- Vaig fer, en resposta al seu comentari. Just després va apropar els seus llavis als meus, i no va deixar ni un mil·límetre d'espai entre les nostres boques. Va esperar.

- No em sembla mala idea...-Vaig dir, fent que els nostres llavis es rocessin quan vaig parlar.

Després, vaig treure la llengua i vaig passar-li per el llavi inferior, resseguint-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 9:24 am

Em va recorrer el llavi inferior amb la llengua i un calfred em va passar per tota l'espinada, em va passar pel cap una tonteria, però em va ser igual, li vaig mosegar suaument la llengua i després li vaig deixar anar.

-Ja saps el que els diuen als nens petits, que se'ls menjarà la llengua el gat.- vaig er-li somrient.- tu t'acabes de quedar sense.- me la vaig mirar.- si vols que te la torni vine-la a buscar.- li vaig dir en tó provocador.

Vaig escursar la distancia entre les nostres boques i li vaig fer un petó apasionat i tot seguit vaig passar els braços per la seva cintura i la vaig abraçar.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 9:43 am

Aquell petó que em va fer, em va deixar sense respiració. Vaig correspondre-li al petó, dolç i llarg, i a l'abraçada, passant-li les mans pel coll i enredant els dits de la mà en els seus cabells. Feia molt bona olor.

Em vaig separar uns instants i el vaig mirar als ulls, amb un somriure dibuixat als llavis.

-Em penso que t'he pres la meva llengua...i m'he quedat un trosset de la teva...- Vaig dir-li, seductorament- Ara hauràs de ser tu el que la vingui a buscar...

Com que estava de genolls per haver anat a beure abans, vaig impulsar-me una mica amb les puntes dels peus cap endavant, i vaig fer que quedéssim estirats entre els coixins, jo sobre seu. Li vaig tornar a fer un altre petó, electritzant.

La pila de cartes s'havia escampat per terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 9:55 am

em va fer caure enrera i va fer un altre petó, llarg i addictiu, vaig passar-li la llengua pels llavis intentant recuperar el meu tros de llengua.
Quan ens vem separar li vaig començar a fer petons al coll mentre pasejava les meves mans lliurement per la seva esquena.

Vaig fer força amb els abdominals i env vaig girar quedant jo sobre d'ella i me la vaig mirar fixament i li vaig somriure mirant-la als ulls.
-Qui mana ara eh?- vaig preguntar-li amb superioritat però sense estar seriós i li vaig tornar a fer un altre petó d'aquell que et deixen sense respiració.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 10:03 am

Me'l vaig mirar, amb una cella alçada, quan em va dir que ara manava ell. Sabia que estava fent broma perque no podia parar de somriure. Vaig tornar-li el petó.

A cada carícia seva, a cada contacte de les seves mans contra la meva pell, feia que m'estremís.

Ara, estant jo a sota, tenia l'alicient de mirar-li els abdominals, molt ben formats, tot s'ha de dir, i de repassar-lo de dalt a baix amb la mirada. Notava les galtes enceses de la calor que s'estava apoderant de nosaltres.

Aquest cop, vaig ser jo la que li vaig començar a fer petons per el coll, des de l'os de la mandíbula, fins l'os de la clavícula. Va haver-hi un moment que vaig apretar massa que li vaig deixar una finissima línia marcada. Un xuclet que quasi no es veia.

-Ups!- Vaig fer, en veure-li.

Però no el vaig deixar ni respirar. Vaig tornar a besar-lo, apassionadament.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDs Des 18, 2010 2:27 am

El meu cervell va captar el "Ups" i es va preguntar que debia voler dir el "Ups" però aviat va quedar ocupat per la sensació d'un altre dels seus petons electritzants. Li vaig passar les mans pels costats suaument i tocant-li la panxa plana.

-Que volies dir amb ups?.- vaig dir-li picarament mentre li feia petons pel coll.

Editat per darrera vegada per Karl Foster el Ds Des 18, 2010 8:33 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDs Des 18, 2010 3:22 am

OFF: em sembla q anavem els dos sense samarreta... :p edita-ho i despres et contesto ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDs Des 18, 2010 8:33 am

OFF: Editat!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDg Des 19, 2010 3:44 am

Vaig tenir un calfred al notar les seves mans recorrent-me el cos. Vaig gaudir d'aquella sensació tot el que vaig poder, fins que la seva veu em va fer baixar del núvol on era. Que què volia dir l''ups''? Vaig fer un somriure pícar.

-Res, un detallet sense importància, no et preocupis...- vaig dir, somrient. I vaig tornar a besar-li el coll, resseguint-li des de la clavícula fins a l'orella...

Cada vegada notava com el cos se m'encenia més i més, i el desstijava a cada petó que em em feia.

Vaig abraçar-lo, fort.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 8:51 am

Em va abraçar i jo li vaig murmurar a l'orella.

-Un detallet sense importància que no em vols dir, m'hauria de preocupar?.- li vaig somriure i li vaig picar l'ullet.

La vaig començar a besar de nou apasionadament mentres recorria lliurement el seu cos amb les meves mans que semblaven tenir vida pròpia, vaig recorrer el camí des dels seus llavis per la seva madíbula i fins al coll baixant després per la clavícula fent-li mosegadetes suaus.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 9:44 am

A cada mossegada seva, el cos se m'estremia més i més. Com que el tenia a sobre, vaig passar les mans per la seva esquena, tot acariciant-li. Va fer una mossegada més forta del compte, i vaig clavar-li les ungles.

Vaig baixar les mans cap a la seva cintura, i vaig introduir la punta dels dits d'una mà als seus pantalons, molt poquet, mentre amb l'atre buscava, deleïtosa, el botó...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 9:55 am

Em va clavar les ungles a l'esquena però no em va fer mal, de fet em va posar a 100 encara més, i llavors va posar la ma dins dels meus pantalons, estava excitadíssim i estava segur de que ella ho sabia.

Vaig començar a recorrer les seves cames descobertes per la faldilla mentres intentava descobrir com es descordava amb una mà tot i que no m'en sortia, vaig bufar frustrat i la vaig tornar a besar apasionadament mentres decidia si trencava la faldilla o no.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 10:15 am

Vaig notar la seva frustració en veure que no podia amb el botó de la meva faldilla. Vaig somriure. Jo ja havia descordat el dels seus pantalons.

- Que no pots, reietó, descordar-me la faldilla? - Vaig dir, amb un to sensual i sarcàstic a la vegada - Què necessites ajuda, per casualitat?- Vaig resseguir-li el coll amb la llengua, de dalt a baix, fent que s'estremís i que encara li costés més descordar-me el botó.

Els seus pantalons ja eren ben bé a mitja cama, i jo podia notar com d'excitat estava. Això va fer que les galtes se m'encenessin més. Vaig alçar una mica el cap i vaig buscar els seus llavis. Vaig fer-li un petó, apassionat i ple de desig contingut, deixant-nos sense aire als dos...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 10:23 am

m'habia baixat els pantalons i se'n burlava de mi perque no li podia treure la faldilla, "ah sii?"- vaig pensar- "doncs ara veurà qui és el Karl Foster".

Vaig agafar la faldilla amb més aviat pocs miraments i la vaig trencar per la costura, netament, en dues parts i vaig fer un somriure de satisfació.
La vaig tornar a besar mentre li acariciava cada cop més intesnament el cos, sentia com cada cop ens costava més respirar i com cada cop feia més calor en aquella sala.

Vaig buscar el coll desesperadament i li vaig mosegar i xuclar fins que va quedar vermell, després vaig somriure satisfet.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 10:39 am

L'havia picat de veres. Només calia escoltar el que havia pensat. Es va embravar i em va agafar la faldilla, esgarrant-la per les costures, netament.

Apa, ja tenia la faldilla fora...Renoi! No s'estava per miraments aquell noi. Quan volia una cosa, la tenia, costés el que costés.

M'havia quedat amb roba interior, unes delicades peçes d'encaix negres, amb transparències als costats. Una roba interior que en aquells moments feia més nosa que servei. Em vaig sentir una mica coïbida al notar la seva mirada sobre el meu cos. Ell encara estava amb els pantalons a mitja cama. Els hi vaig abaixar, ajudant-me dels peus.

Llavors, però, em va mossegar i xuclar el coll amb desesperació. Quan va haver acabat, va somriure, satisfet.

- Què, ja t'has venjat? - Vaig dir.

Vaig atansar-lo més a mi (si es podia) i vaig notar molt més la seva calor corporal. Podia notar la seva erecció palpitant i el seu desig en cada petó que em feia.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 3:16 am

Li vaig somriure un altre cop.
-Bé, satisfet del tot no encara.- vaig dir tot orgullós.- però podriem dir que estic força satisfet en aquests moments.- li vaig fer l'ullet.

Vaig abaixar els ulls per mirar el seu cos, que només portava dues peces, a conjunt, d'encaix negre molt sexies calia dir, pero que em molestaven, li vaig acariciar els pits per sobre de la tela i després vaig introduir-hi la ma.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 4:39 am

Em vaig enrojolar al sentir les seves paraules. Jo també m'estava sentint satisfeta a cada moment que passava.

Vaig notar com les seves mans acariciaven els meus pits, amb fermesa però delicadesa alhora. Notava el seu desig contingut amb cada una de les seves carícies. Em va passar una imatge pel cap i els meus sostenidors, trencats. Me'ls havia comprat aquella mateixa setmana i no m'agradava la idea de llençar-los ara...potser en una altra ocasió.

- Em permets que me'ls descordi? - vaig dir-li, amb la veu seductora - o ho vols fer tu? - vaig girar-me, com vaig poder, i em vaig quedar d'esquena a ell, em vaig apartar el cabell i vaig deixar veure la tanca dels sostenidors - si pot ser, no me'ls trenquis, que són molt cars...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Segrest voluntari   Segrest voluntari - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 8:18 am

Vaig fer un mig somriure dels meus devant de la seva falta de confiança en mi i vaig mirar la tanca dels seus sustens, bé, com a mínim allò era fàcil, els vaig descordar ràpidament.

-Ja està- vaig dir-li per a que es tornés a girar.- encara que m'ofen la teva falta de confiança en mi.- li vaig començar a fer petons suaus per l'orella i també altenava alguna mosegadeta i llavors vaig veure el que li habia fet al coll.
-Ups.- vaig dir rient amb un tó molt fals.- només esun petit detallet sense importància tranquila.

Dit això em vaig aixecar una mica i la vaig girar per a que tornés a quedar de nou panxa amunt i vaig tornar a buscar els seus llavis deseperadament.
Tornar a dalt Ir abajo

Segrest voluntari
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent