Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Fins als collons de tot i amb mal de tot. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Fins als collons de tot i amb mal de tot. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Fins als collons de tot i amb mal de tot.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 12:04 am

Vaig arribar del llac amb mal de cap, cansada de tot i de tothom. La merda dels meus períodes de depressió... Necessitava als meus amics, volia estar amb la Ra i l'Ur, però a la vegada necessitava algú que m'estimés.

"Au, va, Gis, els teus amics t'estimen" em vaig dir a mi mateixa. Però no em podia enganyar. Volia alguna cosa més. Vaig asseure'm i vaig posar el cap entre els genolls. Vaig notar com les llàgrimes afloraven dels meus ulls. Si allò era la masmorra, on collons estava el príncep que m'havia de rescatar? O és que no hi havia en tot el mon ningú que volgués estar amb mi?

Vaig donar un cop de puny a terra, enfadada. La Rapunzel tenia un rollo. La Ur havia tingut un rollo. I jo? Oh, si, també! Però als vuit anys -.- . Seria una desgraciada solterona la resta de la meva vida? Hauria d'anar acceptant aquesta idea...
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 2:13 am

Vaig arribar a les masmorres amb les mans a les butxaques i xiulant una cançó, movent el cap al ritme de la música.

-Mmm...-vaig dubtar- Et faràs mal.- vaig dir-li finalment a una noia, que em sonava que anava al meu curs, en veure-la pegar un cop de puny al terra.
No semblava estar gaire de bon humor, que diguem.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 2:18 am

"A tu si que et faré mal..." vaig pensar.

En aixecar el cap, però, vaig veure a un noi del meu curs, que em mirava amb cara de "aquesta tia està com una puta cabra". Vaig sospirar, abans de dir amb to despreocupat:

- M'és igual si em faig mal... Total, un mal més, un mal menys... Ja no notaré la diferència. - vaig sospirar, abans de recolzar-me d'esquena a la paret de les masmorres.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 2:24 am

"Aquesta tia està com una puta cabra" Va ser el primer que vaig pensar. Li era igual que es fes mal...?

-Ja... Potser a tu no t'importa, però a la teva mà sí. Així que millor no tornis a pegar el terra, que no t'ha fet res.

Semblava estar molt deprimida. Vaig tindre por que fes alguna bogeria i es fes mal de debò.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 2:29 am

- Aargh! - vaig exclamar -. La meva mà, jo, més totalment igual tot, ja!

Vaig tirar-me cap a endarrera, i em vaig donar un cop de cap contra la paret. Vaig notar una fiblada de dolor, i em vaig dur una mà al darrera el cap. Vaig fregar-me el lloc on m'havia fet mal, i vaig notar un líquid calent. Vaig mirar-me la mà, espantada.

- Oh, zute! - vaig dir, veient que la tenia tacada de sang.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 2:32 am

-Pe... Però que cony fas?!- vaig exclamar, veient que es donava un cop al cap contra la paret.

Vaig acostar-me més a ella i vaig veure que li sortia sang. Oh, genial. Això temia: Que se li anés l'olla i acabés fent-se mal de veritat.

-T'acompanyo a la infermeria.- vaig dir-li. Semblava una pregunta, però era una ordre (Això d'imposar-me no se'm donava molt bé)
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 2:37 am

- No vull anar a la infermeria... Mira, no em trobo bé, i no tinc cap ganes de sometre'm a les preguntes de la Pomfrey. El que vaig a fer ara és... Aixecar-me, i anar... A la Sala Comuna... D'Slytherin - el cap em feia un mal terrible -. Allà... Em sentiré... Molt millor. Segur.

Vaig fer el gest de posar-me dreta. Però en aixecar-me del tot, el cap em va començar a donar voltes. Hi veia borrós, i em vaig començar a tentinejar. Cauria.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDj Nov 25, 2010 8:26 am

-Estàs segura que estaràs bé?- La noia es va aixecar a poc a poc, mentre murmurava nosequé d'anar-se'n a la Sala Comuna d'Slytherin.
Va trontollar, semblava que acabaria al terra, però la vaig agafar, com vaig poder del braç i la cintura, intentant que no caigués.

-Vens a la infermeria per pròpia voluntat o t'hauré d'obligar?- vaig preguntar-li, quan ja la tenia agafada.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDv Nov 26, 2010 4:50 am

- No... Estic marejada...

No hi veia gaire bé, em fallava la vista. Vaig intentar aspirar, a poc a poc, però el mal al cap m'impedia respirar amb regularitat. Em va agafar per que no caigués, i em va preguntar:

- Vens a la infermeria per pròpia voluntat o t'hauré d'obligar?

- Jo... Millor hi vaig...
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Fins als collons de tot i amb mal de tot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fins als collons de tot i amb mal de tot.   Fins als collons de tot i amb mal de tot. EmptyDs Nov 27, 2010 3:19 am

De que poc cau, per sort vaig agafar-la a temps. I també per sort havia acceptat, per fi, anar a la infermeria. Jo hauria sigut incapaç d'obligar-la.

-Sí, millor- vaig fer, deixant-la anar, esperant que no tornés a marejar-se -T'acompanyo, no vull que caiguis un altre cop.

I, una mica a desgana d'ella, almenys pel que em va semblar, la vaig acompanyar cap a la infermeria.

[Tanco tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Fins als collons de tot i amb mal de tot.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle
» Contem fins l'infinit!!
» Fins al capdamunt dels burifers...
» Apa, noi! a posar-se feina al damunt fins que rebentem...! uu'
» No és un adéu, només és un "Fins aviat". [Lily]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Masmorres-
Canviar a: