Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ensorrament (Allie, Georgia) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ensorrament (Allie, Georgia) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ensorrament (Allie, Georgia)

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Ensorrament (Allie, Georgia) Empty
MissatgeAssumpte: Ensorrament (Allie, Georgia)   Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDs Nov 13, 2010 8:47 am

Vam arribar al Pi que Baralla la Georgia, l'Allie i jo. Era mitjanit i controlava que ningú no ens veiés amb el Mapa de Magatotis. Tot en ordre.

- L'equip B ja és a les seves posicions - vaig informar, i vaig desar el mapa-. Bé, som-hi?

Vaig agafar una pedra del terra i vaig apuntar al tronc de l'arbre. Els entrenaments de quidditch anaven be a l'hora de fer aquelles coses. L'arbre va quedar immobilitzat.

- Un dos! - vaig ordenar i les tres ens vam posar a córrer fins que vam entrar al túnel que sortia del tronc i que duia a Hogsmeade-. Molt bé, Allie, portes la mencancia?



OFF: allie, com veig que encara no hi ets, marxo una estona. Torno en menys d'una hora, ok?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Ensorrament (Allie, Georgia) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensorrament (Allie, Georgia)   Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDs Nov 13, 2010 9:47 am

Vam córrer fins a dins del túnel i l'arbre es va tancar. Vam quedar-nos a les fosques.

- Lumos - vaig dir, i la vareta es va encendre de la punta.

Vaig mirar al meu voltant; estava tot realment brut. A part del Rodlel per entrar a l'escola, segur que feia anys que ningú no hi posava els peus.

- Allie, ens hauràs d'anar dient com hem de col·locar-ho tot...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Ensorrament (Allie, Georgia) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensorrament (Allie, Georgia)   Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDs Nov 13, 2010 11:52 pm

OFF: Perdoperdoperdoperdoooo!
ON:

- Si, és clar... Això fa fàstic - vaig fer, avançant entre la merda acomulada de la casa.

Vaig treure'm la motxilla, i en vaig treure tots els explosius que portava. Els havia comprat a Zonko's camuflant-los amb el material del Gran Bum.

- Mireu, hem de posar els més forts als pilars de la casa. Pel que he investigat suposo que deuen ser allà - vaig assenyalar una columna ruinosa-, allà - vaig assenyalar un mur ple d'escletxes -, i allà. - vaig dir, finalment, assenyalant una altra paret.

Em vaig mirar la casa, i vaig afegir:

- I, de totes maneres, l'unic que estem fent és avançar l'enderroc. Aquest lloc està fatal, no hauria tardat gaire a caure...

Vaig agafar un paquet d'explosius, i em vaig dirigir a la columna, deixant-los al peu de la mateixa. Vaig fer un senyal de cap a l'Agatha i a les Georgia per que fessin el mateix amb les parets.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Ensorrament (Allie, Georgia) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensorrament (Allie, Georgia)   Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDg Nov 14, 2010 3:03 am

- Vale... - vaig agafar explosius i els vaig anar posant on ens deia l'Allie-. També hem de fer volar tot el passadís des del Pi que Baralla fins aquí, que és un tram. Seria millor connectar-ho tot amb una metxa, que només ho haguem d'encendre des d'una punta i la resta es faci sol...

Vam anar colocant pertards per tot el passadís.

- Vale, gent, jo torno a ca l'Alfred-. els vaig dir quen ja érem a prop del Pi que Baralla-. D'aquí quinze minuts justos enceneu la metxa, que tingui temps d'arribar al casalot i sortir. Vull deixar-li un missatge a l'assassí.

Em vaig treure el Mapa de Magatoris de la butxaca i li vaig dornar a l'Allie.

- Torneu a la seu, ens reunirem allà quan estigui tot fet. A veure com els hi ha anat als altres, i si tot ha sortit bé. Jo tornaré caminant, d'acord? Si no puc tornar per la porta principal per si està protegida, aniré pel Bosc Prohibit. Els centaures fan rondes, però si veuen que sóc una alumna em deixaran passar. Quinze minuts a partir de ja!

Vaig arrencar a córrer túnel enllà.

[surto del tema]

OFF: ens veiem després a la Seu.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Ensorrament (Allie, Georgia) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensorrament (Allie, Georgia)   Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDg Nov 14, 2010 3:22 am

No em va semblar gaire bona idea que l'Agatha se n'anés sola cap a Ca l'Alfred i hagués de tornar de nit, però era la millor manera de deixar un missatge. De tota manera, ja se n'havia anat corrent i jo m'havia de quedar per conjurar el vomifoc.

- Encara no he fet mai l'encanteri - vaig dir, mentre l'Allie i jo acabàvem de posar els últims explosius-. Porto dies llegint-me i rellegint-me la teoria, però no l'he pogut practicar perquè és massa perillós.

Vam esperar un quart d'hora i ens va posar just a la sortida del Pi que Baralla, tot i que encara dins del túnel.

- Escolta, quan faci el conjur, tu fes un escut dient "protego maxima", però posa-li molta força, perquè aquesta màgia és molt poderosa, d'acord? - li vaig dir, preperant la vareta-. Tampoc no cal que incendiem l'arbre ni els jardins de Hogwarts...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Ensorrament (Allie, Georgia) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensorrament (Allie, Georgia)   Ensorrament (Allie, Georgia) EmptyDt Nov 16, 2010 7:02 am

OFF: Wenu, com veig que últimament no pots passar-te, i ja has comentat un cop, si no et sap greu ho acabo perquè ja porta aquí 4 dies obert, això! XD

ON:

L'Allie va preparar la seva vareta al meu costat. Em vaig concentrar. Era un encanteri que només es podia fer no-verbal i requeria molta concentració i força. Em vaig preguntar si en tenia prou. Sí, sí, l'havia de treure d'on fos. Tot depenia d'allò, tot començava per allà. Tapar entrades. Vinga, G, tu pots.

I sí, vaig poder. Just quan una flamarada que desprenia una calor idescriptible va sorgir de la meva vareta, l'Allie va cridar "protego maxima". Jo m'hi vaig unir de seguida, perquè no sabia si amb un sol escut n'hi hauria prou.

- Protego maxima!

Tot i que vam notar la calor, les flames es van mantenir a un metre de distància. Pel que feia a la resta, era encara més fort del que havíem previst. primer es va omplir tot de llum, i de pols, i de cendra i van començar les explosions, primer davant nostre, després les explosions es van anar estenent túnel enllà fins que es van perdre enig d'un núvol de pols, foc i sorolls. I aleshores, com si es tractés d'una pel·lícula a càmera lenta, el túnel va començar a ensorrar-se, tal i com havíem previst.

- Va, Allie! Sortim abans que el túnel s'ensorri amb nosaltres a dins!

Vam sortir corrent, mantenint els encanteris intactes per no cremar-nos, fins que vam sortir pel Pi que baralla i ens vam deixar caure a terra les dues.

- Uf! - vaig fer, amb cara d'al·lucinada-. M'havien dit que el vomifoc era potent, però... carai! Espero que no faci mal a l'Agatha des de l'altre costat...

Ens vam quedar un moment allà, recuperant l'alè.

- Hem de tornar, esperarem l'Agatha allà i hem de saber si tot ha sortit bé... Hi havia tantes coses que podien sortir malament...

I vam marxar sense deixar restre. Era la fi del túnel del Pi que Baralla.

[TEMA ACABAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ensorrament (Allie, Georgia)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Que l'Allie què?
» Allie Lovegood
» ♪ Relacions de l'Allie ♪
» Exhibicionisme [Allie]
» Ingresant l'Allie

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pi Cabaralla-
Canviar a: