Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Ursula Black Dv Nov 05, 2010 2:32 am | |
| Nom: Ursula Black
Edat: 17
Aniversari: 4 de Gener
Residència: Slytherin
Curs: 7è
Família (especificar només si són altres usuaris del fòrum): bé, si, no em fa gaire gràcia...la meva "estimada" cosina... l'Agatha ¬¬'
Aspecte físic: és una noia no gaire alta i primeta, amb els cabells largs i ondulats fins més avall de la cintura, ulls marrons i rasgats.
Personalitat: És amiga dels seus amics, no en té gaires, però els que té, els conserva. No li agrada la gent, és bastant esquerpa amb qui no coneix i es creu el melic del món, de fet, així li ho fan creure la gent amb la que va. És millor tenir-la com a amiga que com a enemiga, perquè pot fer molt bé el paper de "nena dolenta".
Breu història: ve d'una família de sang pura, els black, i està molt orgullosa del seu cognom i de ser qui és.
Habilitats especials: sóc legeremàntica
Mascota: un gat negre què es diu Nit
Altres: vareta de salze de 24cm i interior amb fibra de cor de drac.
Editat per darrera vegada per Ursula Black el Dv Set 09, 2011 9:03 am, editat 2 cops en total | |
|
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Ursula Black Dv Nov 05, 2010 2:37 am | |
| Acceptada, senyoreta Black | |
|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Ursula Black Dl Set 12, 2011 2:19 am | |
| T'he modificat l'edat i el curs | |
|