Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 4:53 am

Lils i jo haviem decidit que no podiem deixar passar lo de la droga, tant la maria i el bupk i per aquest motiu haviem decidit anar a parlar amb ells o sino funcionava doncs pasariem a la segona part del pla, fer xantatge, encara que no teniem cap prova.
Varem arribar al hivernacle i es varem dirigir cap al despatx.

- Preparada?- vaig dir.- I si ho fem mal, l'hem cagat.- vaig dir un poc nerviosa, ja que mai havia fet xantatge a ningú.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 5:01 am

Vaig somriure a la Sam. Se li veia una mica nerviosa.

-Sam, això ho he fet des de ben petita.- vaig dir, sincera.

Vaig obrir la porta de cop, fent un gran soroll al entrar. A dins hi eren el Holls i el Hknub, que parlaven asseguts a la taula. Es varen quedar mirant-me, com si estigues boja.

-Senyoreta Bell?- em va demanar el Holls.

-Així em diuen.- vaig fer, amb cara de mala lluna. Em vaig apropar a la taula i, encara dreta, amb veu imperativa, com si tingués tot el dret de fer-los fora vaig dir- Teniu que marxar inmediatament de Hogwarts.

Tot era comèdia, però jo havia sobreviscut al carrer gracies a saber fer comèdia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 5:05 am

- Be.- vaig dir baixet.- Sols he fet als pares però no conta.- vaig dir abans d'entrar.

Em vaig quedar alucinada amb el canvi de la Lils, però en seguida vaig pillar el truc, fer teatre i aixo a mi se me donava be.

- El que heu sentit.- vaig dir amb veu ferma.- Heu de marxar de Hogwarts inmediatament. - vaig dir fent cara seria.

- Tu ets la senyoreta Williams?- va preguntar el Hknub.- Es pot saber a que ve tot aço? Qui és creuen que són?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 5:10 am

Vaig creuar els braços.

-Lilian Bell i Samanta Williams. Cap pregunta estúpida més?- vaig fer.- I això vé per la seguretat de tots els alumnes. Hi ha nens de primer que venen a l'hivernacle, i els poseu en perill.

-I això per què

-Burkp, maria... us sonen aquestes paraules?

Tots dos va semblar que era com si una bala els hagués donat al clatell. Es van quedar de pedra, mirant-nos al·lucinats, abans de que el Hknub digués.

-eeeeh... a mi no sonar de res.

-Tenim mostres. No us feu els bojos.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 5:17 am

Ens varen mirar, el Holls començava a suar. Però abans que poguera dir res el Hknub va parlar.

- Aixi que vareu ser vosaltres els que vareu cremar el nostre despatx?- vai dir posant-se furios.- Vaja, vaja, veig que teniu un problema.- va dir fent un somriure i llançant una mirada complice amb Holls.- Be, nosaltres no direm res del despatx i vosaltres no direu res de lo altre.

Em vaig mirar el Hknub, ens mirava com si havera guanyat, però jo sabia que dir.

- I qui diu que nosaltres varem cremar el despatx?- vaig dir- A cas teniu proves? No, veritat, doncs quina penaa, perque nosaltres si que tenim proves de que vosaltres teniu una plantació il·legal de maria i bupk i tenim proves i....- vaig dir traien una grabadora- tenim aço, acabe de grabar tot el que heu dit.- era sols un farol, perque la grabadora no funcionava, però esperava que colara.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 5:26 am

Anava a respondre, però la Sam es va a adelantar. Ho feia sincerament bé. Vaig fer un somriure maliciós i vaig mirar al Hknub.

- A nosaltres no ens agrada fer això... seria massa cruel per vosaltes. Deu anys de presó a Azkaban, segurament, així que nosaltres us donem l'opció de anar-vos per les bones o...- vaig agafar un plàstic que tenia una fulla de maria. No era maria de veritat, en realitat era una fulla normal i corrent, però l'havia transfigurat per què ho semblés.- O per les dolentes.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.   Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu. EmptyDj Nov 04, 2010 7:45 am

Vaig veure a dos noies parlant.-Hola!!! que feu?? passar el ratu?????
Tornar a dalt Ir abajo
 
Parlar amb ells i sino, xantatge i adéu.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Parlar amb els morts
» Hem de... Parlar [Karl]
» Amb tu volia jo parlar... [Bohr]
» Adéu a ca l'Alfred
» Adéu? [Eileen]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Hivernacles-
Canviar a: