| Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Dt Oct 26, 2010 2:47 am | |
| - Aleshores res de calar-li foc?- vaig dir perdent la il·lusió.- Joooo. Be doncs fem una cosa Wendy, si a la nit et fa mal, me ho dius i jo te acompanye a la infermeria, val? Tranquil·la no et faran res i si ho fan, jo me ocupare de la venjança- vaig dir riguent. | |
|
| |
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Dv Oct 29, 2010 9:21 am | |
| Vaig riure a l'Agatha.
-Seria divertit... però pot ser es inflamable i pot ser perillós...- vaig fer, en sentir l'Erin.
Vaig mirar al terra, mirant i picant les puntes de les sabates.
-D'acoooooooooooord...- em vaig abraçar a la Sam i a l'Erin.- ¿¿M'ajudareu?? | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Dv Oct 29, 2010 9:22 am | |
| - Es clar que sí- vaig somriure- Tu tranquil·la que veuràs com no et passa res. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Dv Oct 29, 2010 9:28 am | |
| Vaig abaixar la vareta, abatuda - Mai no em deixeu fer res divertit... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Ds Oct 30, 2010 12:12 pm | |
| Vaig mirarles a totes.
-M'esteu enganyant?- vaig demanar, descomfiada. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Ds Oct 30, 2010 11:45 pm | |
| - Enganyant? Perque te hauria d'enganyar?- vaig preguntar a la Wen. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Dg Oct 31, 2010 12:23 am | |
| -Doncs no ho se...
Vaig mirar-me el braç, que em picava bastant.
-Anem? Em pica molt molt! | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle Dg Oct 31, 2010 12:24 am | |
| - Va, vinga, anem- vaig dir, i vaig anar a obrir la porta.
[Sortim les tres del tema?] | |
|
| |
| Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle | |
|