Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Mirant dins les aigües (Edgar)

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 5:21 am

- Eii- vaig dir mentres l'abraçava.- No et pots sentir malament, val? No ens ha pasat res, esta clar?- vaig dir mentres li netejava les llagrimes.- No plores. A més és normal que la gent tinga distraccions, també em podria haver passat a mi.-vaig dir abraçant-la molt fort.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 5:24 am

- Però... Però...!- vaig exclamar, i em vaig desgafar d'ell per anar a asseure'm al pont, tota xopa. Em vaig asseure allà, amb el cap entre les cames. Em sentia culpable, per molt que ell digués.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 5:27 am

Erin va anar a sentar-se al pont, la vaig seguir, em sentia malament perque ella es sentia malament.

- Erin, -vaig dir sentant-me al seu costat.- Miram, no et pots sentir culpable, has d'entendre que ha sigut un accident, jo...jo... em sent malament si tu et sents culpable. Per favor..- vaig dir mentres li mirava als ulls- No ho fases.- vaig dir preocupat, algo dins meua em deia que no la podia perdre.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 5:32 am

Vaig aixecar el cap.

- Però si sóc horrible! Per què vols que em senti bé? T'he estat a punt de matar!- Vaig tornar a plorar només d'imaginar-m'ho.- Sempre que estàs amb mi passen coses! I si fos cosa del destí com tu dius, i alguna vegada que ens trobéssim et matés algunna cosa!? Et penses que viuria tranquil·la?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 5:37 am

- No ets horrible, ni ho penses. I no has estat a punt de matar-me. Al contrari ets una de les persones més maravilloses del mon. - vaig dir esperant que ho entenguera- Erin, soc aixi, de normal em passen coses, per exemple, l'altre dia em vaig caure per les escales o fa un mes em vaig caure de la granera. No te res que vore amb tu. Aquest ultims dies amb tu me ho he pasat molt be, m'agradaria que la nostra amistat continuara, per favor, no em deixes.- vaig dir a punt de plorar, per favor, no podia anar-se'n.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 5:55 am

- Se- segur que no penses que et porto mala sort? No penses que sóc dolenta per la teva seguretat? No m'odies? Com pots no fer-ho? Jo m'odio ara mateix per haver-te fet mal....
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 6:00 am

- Segur, no te odie, gens ni mica.- vaig dir torcant-li les llagrimes- I no, no em dones mala sort, ho jure. I no deuries d’odiar-te.- vaig dir abraçant-la.- Saps, que? Confio plenament en tu i crec- vaig dir mirant-la als ulls- que pot ser te ho podría contar- vaig dir abraçant-la de nou molt fort. Ja estava preparat.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 6:07 am

- De- de debò? No estàs enfadat?- vaig dir, i em vaig deiixar abraçar. Em quedaria amb ell. S'havia converiti en un amic massa important, al igual que la sam.

Aleshores em va dir que m'ho podria explicar.

- Moltes gràcies, de debò- vaig dir- però crec que, per començar no és el lloc. Et podria sentir qualsevol. A més, no estic segura de que estiguis del tot preparat. Vull que n'estiguis totalment segur.No vull que te n'arribis a arrepentir...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 6:11 am

Vaig mirar a Erin.

- No me arrepentire, se que puc confiar plenament amb tu. Estic prepart- vaig dir- Pense que tens rao aquest lloc no es adequat, buscarem un lloc on te ho puga dir. Som...som amics, no?- vaig preguntar esperant que diguera que si.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 6:18 am

- Esclar que sí- vaig dir, i el vaig tornar a abraçar, ara ja disposada a no perdre'l mai.- Sempre ho serem.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 8:59 am

- Grácies Erin- vaig dir corresponent a l'abraç. Aleshores em vaig donar compte de que encara estavem banyats, vaig agafar la vareta i vaig fer que ens secarem. Despres vaig agafar la motxilla, que havia deixat a terra i vaig traure un tros de xocolate- Vols?- vaig dir oferint.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:05 am

- hmmm... No et diré que no- vaig dir somrient- no sé uè teniu els Williams que sempre m'atiborreu de xocolata. No és just, al final hauré de sortir a fer exercici, i jo no vull!- vaig dir, com una nena petita.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:07 am

- Mmm....te atiborrem a xocolata? Samus també?-vaig dir riguent- Doncs si vols fer exercici jo me apunte, aixi no estaras sola, si vols clar. -vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:10 am

- Suposo que sí...- vaig dir resignada- sempre és més divertit fer esport en companyia, i de totes maneres n'hauré de fer, si em seguiu donant tanta xocolata. Però és que no m'agrada gaire l'esport, saps?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:12 am

-No? Doncs a partir d'ara te agradara perque ho practicaras amb mi- vaig dir riguent- I sino deuras de deixar de menjar xocolata. Sincerament si em donaren a elegir, elegiria fer esport abans que deixar la xocolata.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:15 am

- Sí, això és el pitjor. Però com una cosa tan minúscula pot ser tan adictiva?- vaig dir mirant-me malament la xocolata, com si fos una persona- I dius que fer esport amb tu és més divertit? Per? Segueixes corrent, encara que parlis....
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:22 am

- Clar, és més divertit perque segur que te ho passes be. I clar que parle mentres correc, soc un tio però puc fer-ho.- vaig dir riguent. Aleshores em vaig fixar que s’estava fent fosc.- Pot ser, si vols, podriem entrar ja, s’esta fent fosc.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:25 am

- ja, home, ja! no deia pas això. Deia que a mi córrer no m'agrada, i que encara que estigui parlant, doncs segueix sense agradar-me...

Em va dir que ja era fosc. I sincerament, tenia raó.

- Si, millor anem. T'has adonat que sempre que ens juntem acaba fent-se fosc? És divertit- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mirant dins les aigües (Edgar)   Mirant dins les aigües (Edgar) - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:31 am

- Si. -vaig dir mentres ajudava a Erin a baixar de la barana.- Anem.

Tots dos varem caminar cap al castell, parlant i fent plans.


[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Mirant dins les aigües (Edgar)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Obrint vells passadissos (dins)
» Mirant l'horitzó
» Mirant les estreles [Allie]
» Edgar Williams.
» un te (i res més, edgar, que et conec ¬¬ (XDD))

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: