Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Retrobament! [Sam] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Retrobament! [Sam] Dl Feb 04, 2013 11:19 am | |
| Anava amb la Julie, li havia preguntat alguns detalls, insignificats, sobre el futur, quant aleshores escolte la seua veu, i la veig, em quede parada un moment la Lils abraçant l'Ols, mirant-me, amb l'Erion al costat, veig que la Julie ens mira, avançe cap a ella.
- Ho...hola.- dic mirant-la, que li dic? Sorpresa? No, no era una bona ocasió...Bé, la veritat, no li mentisques més.- La Julie m'ha avisat i he vingut per ajudar...si tu vols clar.- afegisc rapidament, pot ser ella no volia, nose.
La mire, segur que esta enfadada amb mi, es posaria a cridar? Bé, era la Rose, jo volia ajudar, era...seria la filla de la Lils. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Retrobament! [Sam] Dl Feb 04, 2013 11:49 am | |
| Quan has compartit tant de temps amb algú, saps quan és a la vora. Si ets legerement i tens la capacitat innata de sentir els pensaments de la gent que t'envolta, almenys, ho notes. Per això sé que hi ha la Lily. I la Sam. Alço una cella, distretament, i surto del despatx, fent un gest al Daniel perquè s'esperi on és. - Lily, Sam - em miro l'escena -, Julie, Oliver, i Erion; passeu al despatx sisplau, hem de parlar molt seriosament, tenim coses a fer - dic, com si res, i em torno a ficar al despatx, deixant la porta oberta. [Tanco tema, entreu tots al despatx sisplau!, seguim allà ] | |
| | | | Retrobament! [Sam] | |
|