Qui està Connectat | En total hi ha 27 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 27 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Eh, a tu et conec, no? [Rose] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Ds Des 22, 2012 7:19 am | |
| Semblava un dia fantastic: Feia sol (A Escòcia! A l'hivern! Semblava un miracle!), havia acabat els deures i faltava molt poc per les vacances de Nadal.
Havia decidit embolcallar-me amb la bufanda i sortir a donar una volta pels jardins i pels voltants del llac.
Anava pensant en les meves coses quan em vaig trobar davant d'una noia d'uns quinze anys. Me la vaig mirar encuriosida: Em sonava moltíssim i no sabia de què.
- Perdona, a tu et conec, no? | |
| | | Rose Wood Cinquè curs
Nombre de missatges : 174 Fecha de inscripción : 17/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Ds Des 22, 2012 7:27 am | |
| Anava passejant pel jardi donant-li voltes a com arreglar el reculatemps, havia d'haver una manera d'arreglar-ho, una manera de fer-ho sense cagar-la, però tot aixi es podia tornar al futur amb el reculatemps? O hauriem de buscar una altra manera per tornar? Pareixia que a la Juls no li preocupava, clar, ja estava jo per preocupar-me. Ja havia llegit com uns...5 llibres? I en cap em deia com arreglar una solució, que em comprarà un altre deien, on? Com que en venen en totes les tendes, eh? Que em dones un reculatemps? El vols Rosa o groc fosfi? Doncs això, que no seria fàcil. Pot ser podiem aconseguir un altre...els aurors deurien de tindre, sols hi havia que colar-se a la conselleria, clar, aixi de fàcil. Estic tant concentrada en el reculatemps que em sobta quan algú em pregunta si em coneix, quanta gent m'ha pregunta ja això? Aleshores alçe el cap...i veig que jo si que la conec, bé, l'Eileen Tyler, si més no pareixia ella, l'havia vist a alguna foto i havia sentit a Hogwarts que havia sigut capitana de Ravenclaw, estava també a l'estanteria dels trofeus.
- Eh...ehm...no, crec que no.- li dic somrient, cabell, no em traiciones per favoor.- Pot ser t'has confos, soc nova. | |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Ds Des 22, 2012 7:36 am | |
| -Mmm...- Faig, quan em diu que no. M'explica que és nova. Miro la seva corbata i, al veure-la de color vermell i daurat, sacsejo el cap, dramàticament.
- Per què tots els nous sou Gryffindor?- em queixo, amb un somriure- Més val que no entreu tots a l'equip, sino Raven mai guanyarà la copa ^^
Com més la miro, més segura estic que aquesta noia em sona moltissim.- No tindràs familia a Hogwarts, per casualitat, no? | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Ds Des 22, 2012 7:43 am | |
| - Deu ser perquè és la millor casa?- dic rient. - No ho se, em vaig posar el barret i després d'estar com uns deu minuts pensant em va dir que em posaria a Gryffindor, tot i que Ravenclaw tampoc m'aniria tant malalment, mira podria haver estat a la teua casa.- dic senyalant la seua corbata.- No et preocupes pel quidditch, no tinc intenció d'apuntar-me a l'equip, m'estare uns pocs mesos i no vuic omplir una plaça que pot omplir un altre.- li dic somrient.
Em pregunta si tinc familia a Hogwarts, ehm...a Hogwarts, doncs a hogwarts no.
- Doncs no, almenys que jo sapiga.- li dic rient.- Però mai es sap, sempre pots tindre gent que es parega a tu arreu del món. | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dg Des 23, 2012 5:06 am | |
| - Vas tenir la oportunitat d'estar a Raven i la vas deixar escapar? Ui, gran error, ja et donaràs compte ^^- Dic, amb un somriure.
Se'm fa fàcil parlar amb aquesta noia. Com que em recorda a algú, encara no sé qui, és com si ja la conegués de fa temps.
- I com és que només hi estaràs uns mesos, a Hogwarts?- Pregunto, encuriosida.- Aniràs a una altre escola? | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dg Des 23, 2012 10:32 am | |
| - Ei, la cosa fou del sombrer!- li dic somrient.
Em pregunta si sols estare uns mesos, a veure que li dic a ella?
- Soc d'una escola australiana, i la directora ens va dir de fer un intercanvi amb altres escoles màgiques, em va pareixer interessant i em vaig apuntar.-li dic somrient.- Vaig estar entre aquesta i una escola grega, però em vaig decantar per Hogwarts, he sentit parlar molt bé d'ella. I pareix que no mentien!-dic senyalant els jardins i somrient. En veritat això era cert, la mare i els tiets m'havien dit meravelles de l'escola.- I tu dus a Hogwarts des de primer any? | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 12:14 am | |
| -Uau, Australia- Dic, sorpresa. - No hi he estat mai, però ha de ser espectacular, no? I hi han koales! M'encanten els koales.
Somric, mentre em miro el Calamar gegant, que xapoteja a una banda del llac. - Sí, estic aquí desde primer, i la veritat és que m'agradaria no marxar mai, però l'any que ve ja no em toca tornar- Dic, fent una ganyota. - I, ho sento, però crec que et passarà el mateix. És impossible estar a Hogwarts i voler marxar ^^
-Ai, no t'he dit ni el meu nom ni res. Em dic Eileen Tyler i faig seté. ^^
| |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 12:49 am | |
| - Algun cop he vist algun si.- hi han koales? Ni idea.- Oh, doncs no m'agrada molt la idea de que haure de marxar, i això que duc aci sols dos setmanes.- cinc anys, però no t'ho puc dir.- Però bé, sempre puc vindre algun cop de visita ^^
Em gire cap al llac i veig el calamar, vaja, aixi que és cert, hi havia un calamar gegant al llac, hi ha, doncs la mare tenia raó, però jo no m'ho podia creure, com podia haver un calamar gegant al llac i que la gent mai el veiera, gegant, s'havia de veure!
- Encantada Eileen, jo soc la Rose May i he entrat a cinquè.- li senyale el calamar.- No fa res? | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 1:19 am | |
| Veig que es mira el Calamar Gegant amb sorpresa i em pregunta si fa alguna cosa.- El Calamar? Sí, a l'estiu et pots banyar amb ell, si vols i, quan s'avorreix, agafa gent per les cames, però és totalment inofensiu. És un amor de calamar ^^
-Hi ha gent que es banya ara, al llac- Vaig dir, pensant en la Sam. Si estigués aquí ja s'hauria tirat en plan bomba al mig del llac.- Però jo a l'octubre ho deixo. Massa fred.
| |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 1:30 am | |
| - Que curiós mai havia conegut un calamar tant...simpàtic?- dic somrient. Haguera estat bé tindre'l també amb nosaltres, pot ser segueix viu, però jo no l'he vist.
Em diu que hi ha gent que es banya en ple desembre i ric, jo també en conec d'una, la Juls, que es tiraria a l'aigua sense pensar-ho i que insisteix en que no està gelada. Un cop em vaig tirar, mai més.
- La gent que deu ser inmune al fred.- dic somrient.- Perquè banyar-te al llac en ple desembre amb el fred que fa aci...brrrf.
Pose una mà dins l'aigua, congelada. Em mire el paisatge, estar a un lloc que conec m'enganya, està igual que quan vam marxar, però molts anys abans, però mirant el castell puc dir que no ha canviat molt, excepte que les torres segueixen de peu.
- Veig que...-no, recorda això no pots dir.- que el jardi és molt gran, deu ser molt costos de cuidar.
| |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 1:43 am | |
| -Sí- Dic, rient.- És simpàtic. M'imagino que a Australia no n'hi ha de calamar gegant, no? Un cangur, potser? ^^
Quan em parla dels jardins, somric i dono una volta sobre mi mateixa- Eh que sí? probablement junt amb la biblioteca és el millor lloc de Hogwarts. Són enormeeees, i també hi ha el bosc prohibit que, tot i el nom, deu ser el lloc més concorregut de Hogwarts ^^
-I a l'estiu, són perfectes. És horrible haver d'estar estudiant pels examens quan comença l'estiu, la veritat. | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 1:53 am | |
| - Tenim un cangur pels alrededors de l'escola, és diu Kevin.-lalalala.- I de vegades li donem de menjar al eixir de classe. No és en plan internat, més com una escola muggle. Dormim a casa i això.
Em mire l'Eileen somrient.
- La biblioteca te molts llibres interesants, fa u...l'altre dia vaig veure, quan vaig anar a investigar l'escola, que hi ha llibres molt interessants. Oh, si, no se si estare aci quan siga estiu, però segur que s'està molt bé i donen ganes de posar-te a estudiar als jardins. També m'agrada la Torre d'Astronomia, vaig pujar ahir i te moltes bones vistes. | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 2:15 am | |
| -De veritat? M'encantaria veure'l!- Dic, rient. Serà que ja m'he acostumat al Calamar, però un cangur em sembla molt més estrany. - Torneu a dormir a casa? Vaja, doncs Hogwarts et deu semblar estrany, no? Bé, ja t'acostumaràs, a tots ens passa el mateix al principi.
-Sí, la biblioteca és genial. És un dels meus lloc preferits de Hogwarts... M'imagino que no sona molt raro ^^ | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 2:24 am | |
| - Teni alguna foto meua amb ell i la meua cosina, però no se on pare, si la trobe te l'ensenye.- pot ser no ha sigut bona idea dir això, però bé si algun cop s'enrecorda li dire que me la vaig deixar a casa.- Doncs si, tenim l'escola amagada perquè els muggles no la vegen, anem amb un tipus de bus.- dic somrient.- Però m'acostumare, lo bo de Hogwarts es que ho tens tot aci i no has de preocupar-te pels horaris.- li dic rient.- Més d'un cop he arribat tard i m'ha tocat anar corrent fins l'escola.
Ens sentem a la gespa, i pase els dits per aquesta, sempre m'agradat la gespa, aix...Mentres jo estic mirant el llac, el meu cabell s'està aclarint, cosa que em passa quan estic tranquil·la i a gust.
- No, he sentit que això és molt Ravenclaw.- li dic somrient.- Hm...crec que em podre acostumar a aquest lloc. | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 3:29 am | |
| -Oh, una foto del cangur, m'encantaria veure-la, algun dia.- Faig, amb un somriure, mentre m'assec a la gespa, al seu costat.
Llavors em fixo en els seus cabells. Estan... Canviant de color? Sí, cada cop semblen més clars.- Ets... Ets metamorfomaga? - Pregunto. Sí, realment estan canviant de color. - Tu... Ja ho sé! T'assembles a la Lily! Ets igual...- Comento, sorpresa.- Lily Bell, et sona? També és metamorfomaga.
| |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 3:48 am | |
| - Doncs si la trobe ja te l'ensenyare.
Aleshores em pregunta si soc metamorfomaga, que? Com? Oh, no...oh, no...m'agafe un floc de cabellls i ho veig, merda, merdaaa.
- Ehm, doncs si, la meua avia era metamorfomaga.- li dic, tranquil·litzat, respira, menteix, és fàcil.- La Li...Lily Bell? Ehm doncs no, no em sona, bé crec que vaig llegir algo d'ella en un periòdic, dius que em paresc a ella? Que curiós, no? | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 3:57 am | |
| -Sí, ja veus, es que de veritat que sou iguals. Si algun dia veus una foto seva, fixa't-hi.- Dic, amb un somriure. Són clavades, podria passar perfectament per la seva germana petita.
-I que les dues sigueu metamorfomagues, a sobre. No seràs la seva germana perduda o alguna cosa així, veritat?^^- Pregunto, fent broma.- Què curiós, no? | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 4:09 am | |
| En moments com aquests odie ser metamorfomaga, per què el meu cabell no podia estar-se quet durant un temps, eh? He de tranquil·litzar-me o el més segur es que es començe a fer-se morat i com que no.
- Oh, doncs buscare una foto seua i a veure si és cert això de que ens pareixem.- li dic fent un somriure.- Eh, doncs nose, pot ser tenim algun avantpassat en comú, però jo sent d'Australia i ella...supose que és d'aci, no? Seria complicat que forem familia.- dic rient, aixi, calmada, molt bé.- Pot ser es que cada un te un clon a ja l'altra punta del món. | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 4:17 am | |
| -És veritat, seria molt estrany. Bé, ja ho diuen allò que hi han al menys set persones al món que s'assemblen molt a tu, no?- M'havia semblat sentir-ho més d'un cop però, clar, a saber si era veritat.
Miro el rellotge, mentre m'aixeco del terra- Jo m'hauria d'anar ja, que tinc classe d'aquí deu minuts, però encantada d'haver-te conegut, espero veure't més per aquí ^^
-Fins desprès!- M'acomiado mentre em penjo la bossa a l'espatlla i començo a caminar cap a les portes del castell.
[Surto del tema] | |
| Assumpte: Re: Eh, a tu et conec, no? [Rose] Dl Des 24, 2012 4:21 am | |
| - Fins la pròxima!
Uff, ha anat per poc. Tot per culpa del cabell, podria no canviar de color, m'agrada ser metamorfomaga però hi ha vegades que no, mostra masa el meu estat d'ànim i la gent si es sap els colors pot saber com es sentisc. Mire el llac i el jardi, tan prop i tan lluny, bé, anem cap al castell, havia de buscar l'Alice i la Juls, per parlar sobre el que fariem.
[Tema tancat] | |
| | | | Eh, a tu et conec, no? [Rose] | |
|