Rose Wood Cinquè curs
Nombre de missatges : 174 Fecha de inscripción : 17/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Rose Wo...May, em dic Rose May ^^ Dl Des 17, 2012 11:19 am | |
| Nom: Rose Wood May -Edat: 15 anys -Residència: Gryffindor. -Curs: 5é -Família al forum: Doncs diria que si, la Lily Bell és ma mare i l'Erion Wood el meu pare, però si em preguntes et diria que no, perquè és un secret ^^ -Aspecte físic: Cabells marrons ondulats, ulls foscos...no molt alta... -Personalitat: Amable, impulsiva, un poc boja, educada, molt valenta i capaç de fer el que siga per aquells que estima encara que això la puga perjudicar. La munta allà on faça falta, sempre clar dins d'uns limits. Amiga dels llibres, però sense passar-se, divertida ^^ -Breu història: Filla de la Lily Bell i l'Erion Wood (almenys per ara... ) Va obrir els ulls un 24 de Març d'un any que encara no ha arribat, a Londres, on viu amb els seus pares i amb el seu germà, el qual s'ha quedat al futur, abans però li va deixar una carta explicant el que anava a fer, per si de cas. Perquè la Rose no és d'aquesta època, ella no ha viscut aci, ella al igual que les seues dues amigues, ve del futur, d'un futur un poc llunyà. Ella anava a Hogwarts, ella anava també a Gyffindor, quan a la seua estupenda amiga Julie se li va ocorrer la idea de viatjar al passat, de viatjar al passat per donar-li a sa mare la medicina que li podia salvar la vida en el futur, i que va fer ella? Deixar que marxarà sola a un passat desconegut? Impedir que ho ferà? No, no havia conegut a la mare de la Julie, però pel que li havia dit la seua mare podia dir que era una bona persona, Aixi que que va fer? La va seguir, arrastrant la Alice amb ella, obligant a la Julie ha acceptar-ho. I van arribar al futur, però el reculatemps es va trencar, i que passa? Que sense reculatemps no poden tornar...reculatemps que era de la seua mare... Qui soc ara? Si em preguntes qui soc et respondre, que em dic Rose May, nascuda a Australia, però em vaig mudar a Londres, filla d'un muggle i una maga que no va estudiar a Hogwarts sino a una escola Australiana, el nom de la qual és molt llarg i no es pot pronunciar, la mateixa on vaig estudiar jo, però vaig rebre la carta i em varen canviar d'escola. -Habilitats especials: És metamorfomaga, canvia color de cabells i ulls. -Mascota: Aci cap, a casa un mussol i un gos. -Altres: Ehm...dooncs... | |
|