Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Descansant després del treball. - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Descansant després del treball. - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Descansant després del treball.

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Nombre de missatges : 170

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Descansant després del treball. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 12:09 am

-Ah...- dic.- Bé, sí, soc ràpida en aquestes coses.

"I tinc un mapa que ajuda bastant, i en realitat duc 5 anys a l'escola, però això no t'ho puc dir."

-Gràcies.-Li dic quan diu que no em delatarà. Bha, encara que ho fes, enviarien un mussol a una direcció falsa explicant el que he fet.- Per amagar-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 12:18 am

- Ràpida...

Per un moment...amaga alguna cosa, se li nota, però bé, no pense preguntar, es cosa d'ella marxar de Hogwarts, si li passa alguna cosa, doncs...Te sentiries malament? Malament? Si no la conec per què deuria?

- No me les dones, algun motiu has de tindre per haver marxat de l'escola.

Veig que el cambrer ve cap on estem nosaltres, oh, clar...

- Deies que tenies 15...
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 12:25 am

-Sí, per?

Miro cap on ella mira. Arg, el cambrer. M'el quedo mirant fins que es queda al meu costat i alçobuna cella.

-Algun problema?

-No pots estar aqui.- contesta, borde.- Em sembla que has de marxar.

-Doncs a mi no m'ho sembla molt...- dic, amb un petit somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 12:31 am

Em mire el cambrer i la mire a ella, em pose pel mig, o li deixe fer a ella?

- No tens l'edat per estar aci.- diu el cambrer.

La mire, està tranquil·la, doncs aleshores no em pose.

- I quina és l'edat per estar aci?- pregunte al cambrer.- Per cert, se m'han acabat les papes, que ens podries dur alguna cosa més per menjar?

No pareix que s'haja fixat en que falta la botella de whisky, bueno, doncs molt millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 12:38 am

-I vosté com sap que tinc mens de l'edat permesa?

S'enfada, li veig a la cara. Arrufa el front i s'em queda mirant mentre contesta a la meva mare.

-L'edat minima permesa és de 17 anys, o 16 a punt de fer disset. Ella no els té-S'aixeca i m'agafa el braç.

-EEH!!-Li dic.- No em toqui, deixi'm anar!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 12:47 am

Veig que l'agafa del braç, amb força, pot ser li està fent mal...m'agrada aquest bar, pareix tranquil i si es monta no podre tornar a entrar, i tinc fam. No ho feia per ella, sols volia que no em tiraren i no em deixaren tornar a entrar, hi havia pocs pubs que obrigueren fins a tard i tan plens com perquè la gent em deixara en pau. La major part estava ple de tios tirant-te la canya.

- Ella és la meua germana.- li dic.- Ja se que pareix més menuda, però no és culpa seua que no cresca, en te 16, va naixer al desembre. Ha vingut perquè necessitava ajuda.- li dic.- Aixi que, pot deixar-la de nou on estava?

Em mire la gent, pareix que tots ens estiguen mirant. Al cap d'una estona la gent continua amb les seues coses i la música sona de nou.

- I bé...ens dura el que li he demanat? O he de queixar-me al seu cap?
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 2:55 am

Em quedo de pedra en sentir a la meva mare. M'està defensant? Sembla que sí. Veig que el cambrer em mira de dalt a avall tota l'estona, intentant veure una noia amb quasi dos anys més de la que veu.

-Ja l'has sentida.- Li dic, mirant-lo amb el ceny arrufat. -Deixam anar.

Em deixa anar, de mala llet, i jo m'assec fent un fort soroll. Assenteix al que li diu la meva mare i se'n va.

-Gràcies, de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDl Des 24, 2012 3:11 am

- No me les dones, sols que no m'abelleix montar-la ara.- li dic. No ho he fet per ella.

El cambrer torna i deixa el menjar damunt la taula, tot i que no li ho demanat també duu mini-entrepans. Ho pague i marxa de nou. Pose el plat al mig per si vol agafar-ne.

- És un dels pocs pubs que no tanquen tan prompte i que els tios no et tiren la canya tota l'estona, no saps com poden arribar a ser de insoportables.- dic agafant una papa.

Mire l'hora, és prompte encara, tot i que demà treballe, marxaria quan acabarà el menjar, agafe un bocadillet.

Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDt Des 25, 2012 4:53 am

-Ja, ja, pero igualment...

Agafo un entrepa.

-Et saps més cançons amb la guitarra?

Tema penos, pero vull que poc a poc accepti la meva presencia...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDt Des 25, 2012 5:16 am

- Et repetisc que no me les dones.

Em pregunta si em se més cançons, interesant tema de conversa.

- Algunes, quan començe a cantar la canço els meus dits saben com posar-se per tocar-la.- era una cosa que a l'avi sempre li havia fet gracia, que sols començar a cantar els meus dits sapigueren com posar-se per tocar-la amb la guitarra, a l'ed li passava alguna cosa semblant amb el piano.

Done un mos a l'entrepa. Si me ho ha preguntat perquè toque una altra cançó que espere, perquè el que he fet abans sols era perquè m'abellia cantar-la, no perquè volguera cantar-la amb ella, que no se imagine coses que no són.

- I tu et saps moltes?
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDc Des 26, 2012 1:23 am

- No em puc queixar.- dic, quan em demana si en se moltes, de cançons.- He crescut envoltada de cançons. Al meu pare li feia pensar que la mama encara era amb nosaltres.

Es tot veritat. La música a casa meva havia estat com un pont entre la mama i nosaltres. Mentre cantéssim les cançons que ella ens cantava a nosaltres, ella sempre estaria amb nosaltres. O això deien tots. El papa, els tiets Edgar i Erin, la tieta Cass, els avis...

-Sense la música...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDc Des 26, 2012 6:19 am

- Ja, et comprenc, se a que et refereixes.

La podia compendre, a mi em va passar el mateix amb l'avi, la música tot i que em feia mal, la necesitava, em recordava a ell. No amb l'oncle, que quan va morir vaig deixar de cantar durant uns anys.

- La música sempre ajuda d'una manera o un altra.

Agafe un altre bocadillet, i mire el pub, m'esta agradant aquest lloc.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDj Des 27, 2012 5:15 am

-Si, no cal que ho diguis.

Sospiro i miro al terra. Bé, de moment m'has tolerat, mama. Poc a poc potser... Potser aconsegueixo que et prenguis la medicina.

-Escolta M... Sam, jo m'hauria d'anar, tinc que fer una mica de feina encara per demà, així que...

M'aixeco i abaixo una mica el cap.

-Gràcies per els entrepans.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descansant després del treball.   Descansant després del treball. - Página 2 EmptyDj Des 27, 2012 7:50 am

Diu que ha de marxar, assentisc.

- Sort amb els treballs.- li dic.- I et repetisc que no m'has de donar les gracies per res.

Li dic adèu amb el cap i veig com marxa, que....curiós...estrany. I tenia la sensació que la coneixia, però no em sonava el nom. No crec que la tornara a veure, o això esperava, tot i que m'havia deixat...Mire l'hora, la tenda ja està tancada, crec que m'acabare el menjar i després ja marxare a casa.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Descansant després del treball.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2