Qui està Connectat | En total hi ha 25 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 25 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| La super poció guay :D | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: La super poció guay :D Ds Des 08, 2012 3:15 am | |
| Somric. M'alegro de que li agradi. Deu ser diferent, tenir una habilitat nova gràcies a que tu ho has volgut, o a causa de que et mosseguin. Suposo.
-Jo ja estic acostumada. Està guay, escolto xiuxiuejos molt fluixos, quan s'apropa gent... Eh, i ara podem fer una carrera, a veure qui corre més, el gos, o el llop.
Somric. És la primera vegada que estic cercant maneres de divertir-me amb els nous dons que m'ha donat ser dona-llop. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: La super poció guay :D Ds Des 08, 2012 3:26 am | |
| - Uooooooh, és mooolt guaay! Te imagines! Serem les més raaaaaaaaaapides! I no ens podran atrapar! I podrem escoltar tot allò que la gent susurre, i si anem de nit pels passadissos podem esbrinar si ve algun professor! Que passada!
Continue rient, mola molt el Summer.
- Una carrera entre el Summer i la Nymeria! Tot i que segur que la Nymeria em guanya!- dic rient.- Eh, però el Summer també és ràpid! Li ho he d'ensenyar a la Rue algun cop i al Nicolu, es morirà d'enveja!- dic rient. Xoque la mà amb la Wen.- Guay! | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
| Assumpte: Re: La super poció guay :D Ds Des 08, 2012 3:49 am | |
| -Serem les millors.- somric.
Agafo el llibre de la biblioteca que tinc al terra i miro a la Cass.
-Gràcies. Espero que la Nymeria no ataqui el Summer... si ho fa, no dubtis en fugir, o atacar-me. Eh? De veritat...
Miro malament el llibre.
-Els llibres que hi han a la biblioteca no m'ajuden molt. Pel que és veu, per tema d'hormones la poció no actua del tot bé, en les dones-llop... Hauria d'anar a la Ronda D'Alla a comprar un altre llibre que m'ajudi més. | |
| Assumpte: Re: La super poció guay :D Ds Des 08, 2012 3:59 am | |
| - Som les millors!- dic rient.- Ho intentare.- però si atacava la Nymeria, no acabaria pitjor? Bah, ho intentaria, i si la Nymeria em feia mal, ni una paraula a la Wen, ssh, secret.
Em mire la pilota del terra, Pilotaaaaaaaa! No, ara no, res de Pilotes...pilotaaaaaaa! Que no, més tard.
- Weeen! Uooooh! Ara puc anar pels passadissos o pel jardi de nit sense que em troben, perquè l'únic que vorien seria un gos, i suposarien que és d'algun alumne!- comence a riure.- Que guaaaaay! Que guaaaay!- dic donant botets. | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
| Assumpte: Re: La super poció guay :D Ds Des 08, 2012 4:15 am | |
| Somric, mirant com mira la pilota. La recullo i la guardo.
-M'alegro de que t'agradi tant... però... de veritat, ves amb molt de compte, et poden ficar a Azkaban, si et pillen. Encara que siguis menor d'edat.
La miro seriosa.
-Si us plau. M'ho promets? Em promets que aniràs amb compte? | |
| Assumpte: Re: La super poció guay :D Ds Des 08, 2012 4:21 am | |
| Em mire la Wen.
- Quant no vaig jo amb compte amb coses tan importants com aquesta?- li dic rient.- T'ho promeeeeet, no em pillaran i no anire a Azkaban, paraula de Konstantaras.
S'ha guardat la pilota. Pilota has dit pilota? Oooon? Que no, pesat, que no.
- I que fem ara, que fem ara? Queda molt per la proxima lluna? Ah, si, i que fem? Que fem? Que feeeem?- dic donant botets, tinc fam, vuic fer algo. Anem a fer algo? Supose que si.- Uoooh, per cert, l'altre dia Bam-Bam va acompanyar-me a comprar-me uns patins, són per nadal, però recordes que la mare em va dir que res de regals, doncs Bam-Bam me'ls ha donat abans, molen molt, són aixi de color roig i negre, i saps que? He pensat que podriem buscar un passadis i jugar a hoqueeeeeeei!- dic donant botets.- Oi que molaria molt jugar? A la sala guay segur que hi ha de tooot! | |
| | | | La super poció guay :D | |
|