Qui està Connectat | En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 1:08 am | |
| -Et vaig dir que hi havia gent d'aquesta mena.- Li dic al Jack, mirant amb ràbia al Nick-I A MI TU NO EM CRIDIS, QUÈ NO ETS SUPERIOR NI ETS RES, PREFEREIXO LA MEVA SANG A LA D'ALGÚ TAN IMBÈCIL, ESTÚPID, ARROGANT E INSUFRIBLE!
Moc la vareta ràpidament i li faig un tall al braç. No molt llarg ni molt profund, però suficient com per que li surti sang.
-El meu germà ja t'ho ha dit.- li dic, possant-me davant d'ell, protegint-lo.- la teva sang és tan vermella com la nostra, i la nostra màgia és tant o més poderosa que la teva, però mai menys poderosa. I MÉS ET VAL QUE NO LI TORNIS A TOCAR UN PÈL AL JACK, HAS ENTÉS? | |
| | | Nick Johnson Cinquè curs
Nombre de missatges : 71 Fecha de inscripción : 26/08/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 4:51 am | |
| Veig la meva sammarreta tacada de aquella asquerosa sang, qui es creuen que son? encara estava flipant.
-JO CRIDO A QUI EM DONA LA GANA! Que la vostra magia es mes poderosa que la meva... HA-HA-HA!-
Trec la vareta faig un moviment i els dos queden agafats a la paret amb cordes de manera que no es poden moure.
-Em podeu ensenyar com us desfeu d'això els sang de fang? seriaun espectacle divertit-
Somric i m'els quedo mira't. | |
| | | Jack G. Moore Primer curs
Nombre de missatges : 113 Fecha de inscripción : 01/09/2012
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 5:22 am | |
| La Wengi es posa davant meua pero aquell verd xulo ens llança contra la paret i ens lliga amb cordes.
- Per moltque crides no tindras rao, no per cridar ets més intel.ligent.- dic repetint una frase que vaig llegir en un llibre.- I la nostra sang no és de fang, si no roja, com pots veure a la teua samarreta.- li dic somrient.
El Mushu que pareix que esta bé, intenta mosegar la corda pero no es trenca, no passa res.
- mushu, butxaca del pantalo.- es mou fins aquesta i ix amb un petita navalla, que duia per matar insectes, a la boca, se l'agafe i començe a tallar la corda, poc a poc, mentres li somric al Johnson, pero tardare molt, pot ser hi ha algo en ...espera, si recordava un encanteri per tallar coses, al llibre de segon de la Wengi...com es deia, començava per D...d..d..d...hhmm....Di...era algo de Di...Diffindo! Li done la navalla al Mushu que la torna a guadar i agafe la vareta que la tinc més a ma perque esta en la butxaca de davant.
- Diffindo.- i es trenca la corda, done un botet content.- Mira Wengi, mira, s'ha trencat!- faig el mateix amb ella.- Mira, mira! He fet magia!- dic somrient. Em mire el Johnson i el Mushu s'infla de nou.- Doncs aixi, aixi ens lliurem.- li dic somrient.
| |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 6:57 am | |
| -Ja t'ho he dit, tenim igual o més màgia que tú!
Xoco els cinc amb el Jack, orgullosa d'ell. Potser que es llegís el meus llibres quan tornava de Hogwarts no havia estat tan mala idea.
-Molt bé...- Espera, es deia Johnson no? Qui és deia Johnson? Perquè em sonava tant aquell nom?- T'ho torno a dir. El meu germà no es toca. Més et val fer-me cas.
Em miro el Jack, que te sang al cap. L'hauria de portar a l'infermeria. Començàvem bé el curs...
-JOHNSON!- dic de cop, recordant.- Deus tenir la dolenteria a la sang.- li dic, amb despreci. Va ser un Johnson qui va deixar la Sam en coma. Va ser un d'ellls.- Feu fàstic! Feu mal a la gent i tant se vos dona, eh? | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 7:05 am | |
| ignoro al nen repelent i em fixo amb la nena, així que sap lo del meu cosi...
-Si, tinc la mateixa sang que el noi que va deixar en coma a la Sam, i com tu dius, mes igual fer mal, vols acabar com la sam?-
Somric maleficament i em miro al nen, que segur que no en sabia res.
-Tu ha explicat a tu lu de la sam? explicali tot el que passa a hogwarts! les morts, tot, te dret a saber-ho-
M'el torno a mirar, no en sabia res, em miro a la nena i ric.
-Be, enportet al teu germanet i marxeu ja!- | |
| | | Jack G. Moore Primer curs
Nombre de missatges : 113 Fecha de inscripción : 01/09/2012
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 7:28 am | |
| Em quede escoltant el que diu. Qui és la Sam? Quines morts? A mort gent en Hogwarts? O.O No pot ser, la Wengi no ha dit res, no m'ha contat res, pero la Wengi no em mira...noo, no es cert.
- Wengi? Menteixes!- li dic anant al Johnson i donant-i una espenta.- Ets un verd mentider! Que sempre vol tindre la rao, mentider!!!
Agafe el Mushu be i isc corrent cap algun lloc, recte, dreta, esquerra, i arribe a una porta gran, la traspase i isc al jardi.
[Isc del tema] | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 8:58 am | |
| No! No podia dir-li! No!
Però ho havia fet, i el Jack em mirava com no m'havia mirat mai. Jo sempre li deia tot al Jack, però això no podia dir-li, i els meus pares van estar d'acord en no dir-li res. Era pel seu bé!
-Jack! No espera!- però ja se n'havia anat.
Em vaig girar, irada, mirant al Nick Johnson, i el apuntar amb un dit.
-Has entrat en la llista negra, Johnson. I et ben juro que desitjaràs no haver-hi entrat mai.
I dit això, vaig sortir corrents a buscar el Jack.
[Surto del Tema] | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 9:42 pm | |
| En un segon els dos nens havien marxat corrents, la cosa m'havia sortit millor del que pensava, estava satisfet. Quan de temps m'hauranfet perdre aquests nens... miro el rellotge, no pot ser! tenia la cita amb l'Scarlett, em matara!, em canvio la camisa i surto corrents, si els torno a veure aquests nens... els matooo!!
[Tema tancat] | |
| | | | Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' | |
|