Qui està Connectat | En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Jack G. Moore Primer curs
Nombre de missatges : 113 Fecha de inscripción : 01/09/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 5:18 am | |
| Havia eixit a donar una volta, perquè no m'agradava estar quet sense fer res. Li havia dit a la Wengi que aniria amb ella per primera vegada, però com que no la trobava i m'avorria moltssim, havia agafat el Mushu, que s'havia pujat al meu cap, per després posar-se a la butxaca, traient el cap i havia eixit de la sala comuna, que era on dormiem tots. I caminant, caminant, caminant, m'havia perdut! Al principi contava els passadissos, però mirant els quadres, que molaven moolt, i mirant les armadures, que també molaven molt i mirant tot el que hi havia que molava moltissim m'havia acabat perdent i no sabia on estava. Admitir que s'esta perdut és el primer pas per trobar una solució...bé no se com era la frase, però el pare deia algo per l'estil, bé nose, jo havia de tornar a la sala comuna abans que la Wengi. Vaig veure a un sentat en un banc i em vaig apropar a ell.
- Perdona, saps com es va a la sala comuna de Gryffindor?- tard, però em vaig donar compte que era verd. Hhmmmm....- Bé, dona igual ja la trobare jo sol.
I em vaig girar donant un botet i mirant el passadis vaig començar a caminar. | |
| | | Nick Johnson Cinquè curs
Nombre de missatges : 71 Fecha de inscripción : 26/08/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 5:36 am | |
| Estic tan tranquil als passadisos quan de sobte un nen de 1r em pregunta on està la sala comuna de gry. Quan s'adona de que soc un Slytherin em diu que ho deixi corre, però el pobre nen a tingut la mala sort de que aquell dia m'estava aburrint massa.
-Ey! tu noi, tranquil que no menjo, mira ves per aquell passadis, gires tres cops a la dreta, dos a l'esquerra i un a la dreta, allà trobaras la sala comuna-
Somric i li senyalo amb el dit per on a d'anar tiran't. | |
| | | Jack G. Moore Primer curs
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 5:47 am | |
| Em mire el verd i em senyala el passadis dient que tres al a dreta dos a l'esquerra i un a la dreta. Faig cas o no faig cas? Faig cas o no faig? Tralalalalala.
- Ehmm....i com se que m'estas dient la veritat i no m'estas enviant a un passadis per què em perga més i no sapiga tornar? Segur que m'estas enviant a algun passadis sense eixida!- la Wengi havia dit que els verds no eren de fiar, però aquell havia dit un cami, que faig que faig, vaig canviant de cama, mentres el mire.- Com se que no em menteixes?
Mire el passadis però no hi ha cap altra persona, on esta tot el món? | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 5:51 am | |
| -Aveure nano, he malgastat la meva saliba per exlicarte on esta la puta sala comuna, si no vols no hi vagis, m'es totalment igual, tens sort d'haverte trobat amb mi, però tu tranquil, segueix donant voltes per aqui i acaba entran en algun lloc prohibit on s'et menjara un gos de tres caps, fes el que vulguis-
Em dono la volta i faig com si m'anes esperant una resposta d'aquell noiet. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 5:56 am | |
| - No soc un nano, em dic Jack o Moore per tu. I tu com et dius?- li dic somrient.- Un gos de tres caps? Que passada! On? On esta el gos de tres caps?- li pregunte somrient. Jo vuic vore el gos de tres caps.- A mi m'agrada entrar a llocs prohibits, mola, és flipant.
Me'l mire i somric.
- Aleshores si seguisc les teues indiciacions em duran a algun lloc prohibit o em duran a veure el gos de tres caps? Perquè jo vuic veure el gos de tres caps.- li pregunte somrient. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 6:00 am | |
| -Jo em dic Nicolas, i no, aquell cami porta a la sala comuna-
Aquell nen m'estava cansant.
-QUANS COPS TU HE DE REPETIR???!!!!-
Somric i li senyalo un altre camí.
-Però be, si vas per alla gires cinc cops a la dreta i tres a l'esquerra trobaras al gos- | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 6:21 am | |
| Em quede mirant-lo, el que ha dit abans a la suposada sala comuna i el que diu ara al gos.
- Nicolas que més?- li pregunte somrient.- I és molt gran el gos? I segur que te tres caps? Jo mai he vist un gos de tres caps, ni tan sols sabia que existien! Que flipaant deu ser! I que més coses prohibides hi han per ahi? Alguna altra cosa guay?- li dic somrient.- Jo ni tan sols sabia que existien els quadres parlants! I són molt guays. Que passada d'escola!
Em mire el passadis i veig una mosca vaig cap a ella li pegue en la mà i se la done al Mushu que se la menja.
| |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 7:30 am | |
| -Nicolas Johnson, i si, hi ha mes llocs prohibits, però ja els aniras descobrint tu solet, veig que ets espavilat-
Li dono una petita empenta a l'esquena i li dic:
-Vinga corre, agafa un dels dos camins que jo tinc moltes coses a fer- | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 7:42 am | |
| - Jo soc molt llest, el pare sempre ho diu: Si utilitzares les teues idees per a coses importants, no ens duries tants problemes. I despres sempre riu.- li dic somrient.- El teu pare támbe et diu coses aixi?
Em dona una espenta i caic.
- Auch, m'has espentat.- li dic mirant-lo des de terra.- Em podria haver fet mal saps?- m'alçe d'un bot i pose la ma en la butxaca, trac el Mushu .- Li podries haver fet mal.- Estas bé Mushu?- dic mirant-lo, aquest alça una pata, aixó es un si. El pose al muscle i es puja al cap. Em mire el verd.- Per que m'espentes Nicolas Johnson? Jo se caminar. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 7:47 am | |
| -A cas te de donar jo explicacions del que faig o deixo de fer? un marrec com tu, es calla i assimila el que li han fet i mes si soc un slytherin molt superior a tu, tu nomes ets un repugnant sang de fang que no es mereix i ni dirigirme la paraula-
Li dono una altre empenta i marxo on estava. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 8:50 am | |
| Superior? Sang de fang? Que era axio?
- La meua sang és roja no de fang, com la teua.- li dic alçant-me.- Com va algu a tindre la sang de fang? Seria estrany. I tu no ets superior a mi, no veig que sigues d'una jerarquia més alta, ni que tingues cap titol de noblesa, per que doncs dius que ets superior a mi? Som iguals, en condicions i drets.- li dic somrient. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 8:55 am | |
| -M'estas prenen el pel nen repugnant, la meva sang i la teva sang no s'assemblen en res, res de res, i si, soc molt superior a tu, si la mama i el papa encara no t'han explicat aquestes coses millor callat la boca o acabaras reben una bona bufetada-
Aquell nen .... com s'atrevia, com s'atrevia un insignificant sang de fang dir que es superiior a mi? m'estava començant a posar negre, no soportava aquests nens, i m'ha tingut que tcar a mi trobarlo.
-Vinga vest'en! sang de fang! fora!- | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 9:04 am | |
| - si que s'asemblen totes dues són roges! No hi ha diferencies enrte la meua i la teua! Totes dues són roges. I no ets noble, i no tens dret a dir-me que fer perque no ets el pare ni la mare ni la Wengi, aixi que shh.
Em diu que marxe fora, i diu sang de fang.
- Doncs no vuic marxar.- dic creuant-me de braços i donant una patada al terra.- No manes, no ets superior. Per tant, si vuic quedar-me aci em quede.- me'l mire somrient, ala, per verd xulo. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 9:12 am | |
| -Tu qui et creus que ets? que portes aqui, tres dies quatre? creus que pots ser el rei nomes arribar? i creume algun dia entendras que hi ha gent superior a altres, que en aquesta escola hi ha gent que no hi hauria de ser, com per exemple tu o la teva germaneta-
Em quedo miran't al nen que no no es mou del lloc.
-En seriu, no et vull fer mal... buenu, en realitat si, però millor que no t'en fagi, aixì que vest'en i deixam tranquil!- | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 9:24 am | |
| - Soc el Jack Moore, ja t'ho he dit abans.- li dic somrient.- I que passa per que porte aci pocs dies? Et creus que tu tens dret a manar? No es professor ni noble, ni rei, i encara que ho fores, aquesta ja no és epoca d'eixes,aixi que shh.- xulo verd, txs.- No he d'entendre res, a l'escola em varen ensenyar que tots som iguals a tots i que ningu es major que ningu per raça, color o imbecilitat, per tant no manes i no tens dret a dir-me el que he de fer.- me'l mire somrient, veig que el Mushu baixa al meu muscle i es posa en actitud desafiant, canviant a color negre i ensenyant la barba.- I no em pots fer mal.
Aleshores em done compte d'una cosa espera, s'ha posat amb la Wengi! O.O
- Ningú es posa amb la meua familia.- dic donant-li una espenta.- Ningú insulta la Wengi.- li dic. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 9:31 am | |
| De que em va aquest nen.
-Tu qui et creus que ets?, no em toquis, no mereixes estar en aquesta escola ni tu ni nigu de la teva familia, ETS UN ASQUEROS SANG DE FANG!-
Trec la vareta la moc i faig que el noi sorti disparat fins que l'impacte d'una paret l'atura. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 10:06 am | |
| Aleshores comença a cridar-me i m'estampa contra la paret, quan em done el Mushu cau a les meues mans. El mire esta be, no pareix que s'haja fet mal, jo, si em fa mal el cap, em pose la ma, no no tinc res, crec. Mire el Johnson.
- No insultes verd, no soc de sang de fang, la meua sang és roja, com la teua, com la de tots! Fastigos!
El mushu s'agafa a la meua esquena i vaig corrent cap al johnson i li faig un placatge, cau a tera, m'alçe i el mire somrient.
- Ja te dic qui soc, soc Jack Moore. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 8:49 pm | |
| Veig que el noi ve correns ccap a mi i em tira al terra, però que fa? M'aixeco i em poso debant del noi de manera que hagi de mirar cap amunt per veure'm
-ESCOLTAM D'UNA PUTA VEGDA! A MI NO S'EM TOCA ENTENS? O NO HO ENTENS? ET FICARAS EN PROBLEMES!-
Faig un moviment de vareta i un munt de serps verinoses l'estan envoltant de manera que no te escapaoria.
-M'has dit que t'agradaven les serps? vah! dona igual, jo te les deixo aqui!-
Em dono la volta i començo a caminar, mes li val a aquest noi saber fer-les fora... | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 9:47 pm | |
| Aleshores comença a cridar-me i a dir-me que no tinc dret a feraixo, bla bla, que ell mana, si jo no tinc dret ell si? Xulo verd, txs. I aleshores fa un moviment amb la vareta i em deixa rodeat de serps, d'aquelles que piquen i et mors. El Mushu es puja al meu muscle i es mira les serps alçant la barba i unflant-se, en actitud desafiant, em mire les serps, una em puja la cama, una em puja la cama. Se suposa que he de fer algo amb el palet de fust? Pot ser si, pot sr hi ha algo, pero no se que, mai li vaig preguntar a la Wengi que fer si em rodejaven serps de les que piquen i maten. I aquell es gira i marxa, hhmm...trec el palet de fust amb compte, agafe una de les serps que hi ha al meu baç i la tire cap a ell, no ha arribat, pero almenys ja no pica eixa. Mire la que puja per la cama, no m'agraden les serps, no m'agraden les serps.
- Marxeu, marxeu a un altre lloc, fora. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 9:53 pm | |
| Veig que no sap utilitzar la vareta, una serp cau al meu costat pero inmediatament torna amb les altres.
-Que necessites ajuda? veus, aixo et passa per ser un sang de fang, no tens ni idea de treuret una serp de sobre-
M'apropo una mica i li trec la mitat de les serps.
-Vols que te las tregui totes o t'espaviles tu solet??- | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 10:03 pm | |
| Aleshores s'apropa i em lleva la meitat de les serps, la meitat de les serps de la cama esuqerra, me'l mire somrient, sormeint, i ell mira, pero no somriu, jo si, jo somric. I abans que es done compte li done una patada a l'espinilla, i li xafe el peu done un bot i em lliure de les serps que quedaven als meus peus, done un bot i puje al banc i me'l mire somrient, desdel banc, amb el Mushu que també somriu a la seua manera.
- Ala, per xulo verd. I mira la teua sang, pot ser es la teua la que te fang, la meua no, la meua´es roja. | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 10:08 pm | |
| De sobte em dona una patada a l'espinilla i em xafa el peu, em fa mal, però intento no mostraro.
-ui nen.. com l'acabes de cagar! com l'has cagat!-
Moc la vareta i el nen torna a sortir volant fins a impactar amb la paret, m'hi apropo i li dono una patada a la panxa i despres amb un petit moviment de vareta faig que els seus peus quedin enganxats a terra.
-Adeu nano....-
| |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 10:36 pm | |
| On s'havia ficat el Jack? Havia quedat amb ell a la Sala Comuna per ensenyar-li el castell, després d'anar a cercar el Pinya a la Mussolerisa i emportar-me'l a l'habitació, no fos que algú creiés que era un dels mussols de Hogwarts. Deixo el Pinya a l'habitació i vaig a cercarlo, preocupada.
-Jaaaaaaaaaaaaack?- vaig demanant, per els passadissos. És giren varis Jacks, però no el que jo cerco. Demano disculpes i segueixo cercant el Jack.
Giro una cantonada i veig al Jack amb un altre noi, somric i vaig cap a ell, i just veig com l'estampa contra la paret i li dona una potada. Llavors començo a córrer.
-EH!!!- li crido.- QUÈ ET CREUS QUE ESTÀS FENT, IMBÈCIL?
En unes quantes pases ja estic davant del Jack, cridant-li a l'altre.
-ET SEMBLA NORMAL? ET CREUS SUPERIOR PER FER-LI MAL? COM POTS FER UNA COSA AIXÍ? TÉ DEU ANYS, SUBNORMAL!
I em giro cap al Jack, que veig que el cop que li ha donat al cap li ha fet sang. Com ha pogut fer això? Ho pagarà car com em dic Wendy Ginevra Moore.
-Jack! | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dt Set 04, 2012 11:46 pm | |
| -Pero mira a qui tenim aqui! una altre asquerosa sang de fang que ve corrent a ajudar al seu germanet-
Me la quedo mirant amb cara de fastic.
-NENA, A MI NO EM CRIDES! I SI LI HE FET AIXÒ AL TEU GERMA ES PERQUE SU MEREIX, ENTESOS?-
Ara un altre vermell per molestar, esque no es cansen mai o que?
-A demes, faig el que vull com si te cinc anys, a mi no s'em parla com ma parlat, ha de mostrar respecte per els seus superiors- | |
| Assumpte: Re: Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' Dc Set 05, 2012 12:12 am | |
| I m'estampa de nou contra la paret, em dona a la panxa i em pega al peu, em pose la ma al cap i veig sang, el Mushu em mira i es mira el Johnson. La Wengi apareix i crida el Johnson i aquest li crida a ella, ella m'ha despegats els peus de terra i em puc tornar a moure. M'alçe i vaig cap ell, i amb la ma bruta de sang se la plasme a la samarreta.
- Veus? Roja, no de fang, i no ens insultes, ja te dit que no ets superior!
Vaig al costat de la Wengi.
- El Nicolas Johnson és un cregut verd i xulo. | |
| | | | Hogwaaaaaaaarts és taaaaaaaaaaan flipaaaaaaaaaaant....taaaaaaaaaant graaaaaaaaaan, i te taaaaaaaaaaaaants passadissoooooooos i tanteeeeeeeees coses que no se on estic ^^' | |
|